Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Fusion bongattu kaakkurissa.
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Fusion bongattu Pattijoelta hetken verran Ouluunpäin, tuli vastaan kun itse olin menossa Raahea kohtiMiksuli kirjoitti:Fusion bongattu kaakkurissa.
Olikohan esssentia- riksun ja hyvinkään välillä motarilla 10-11 aikoihin eilen?
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
ata! Silmät auki!
Konalan KSM edusta.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Ohjastikohan one sellasen tummansinisen/violetin D-Kadetin Jämsän Shellin pihaan lasinpesupömpelin luokse? Kahtelin Nesteen ikkunasta pihalle just ja kuski ainakin näytti samalta 
njet. töissä olin. millasen biilin bongasit?Nortter kirjoitti:Olikohan esssentia- riksun ja hyvinkään välillä motarilla 10-11 aikoihin eilen?
Ka näinhän siinä pääs käymään! Piti käyä kahtelemassa uuden tulokkaan renkaiden ilmanpaineet kohilleen.Tennessee kirjoitti:Ohjastikohan one sellasen tummansinisen/violetin D-Kadetin Jämsän Shellin pihaan lasinpesupömpelin luokse? Kahtelin Nesteen ikkunasta pihalle just ja kuski ainakin näytti samalta
Miten siinä kökkiessä onkin aina sellanen fiilis, et koko maailma kyylää sieltä Nesteen ikkunasta.
Opel Astra Sport 1.6 Turbo AT6 -11
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Monia klubilaisia näkyi Oulussa, mm. tämä tummansinisellä hieman sipistellyllä C Vectralla ajava nahkatakkia yllään pitävä mies joka oli kerran yhtäaikaa paikallismiitissä näytti nousevan anttilan kulmalla autosta jonkun naisen kanssa pihalle juuri kun ajoin siitä ohitse, käyttäjänimeä en muista tai tiedä onko edes, mutta tunnistin heti sen auton,sitten nahkatakin ja sitten kasvot
En muista nimimerkkiä, mutta se on aina Oulun marketeilla valkoisella Fastralla aivan sama mihin aikaan sinne menee, tummat vanteet alla ja angel eyesit keulilla
rautsi_91 kanssa tuli myös marketin parkissa poristua eilenyöllä ja Miksulikin oli liikenteessä vaikken kerinnyt sitä nähdäkään, näin vain sen Volvon minkä kyydissä se istui
Sekä se valkoinen Calibra josta olen monesti aiemminkin maininnut oli myös liikenteessä eilen illalla Oulun keskustassa
En muista nimimerkkiä, mutta se on aina Oulun marketeilla valkoisella Fastralla aivan sama mihin aikaan sinne menee, tummat vanteet alla ja angel eyesit keulilla
rautsi_91 kanssa tuli myös marketin parkissa poristua eilenyöllä ja Miksulikin oli liikenteessä vaikken kerinnyt sitä nähdäkään, näin vain sen Volvon minkä kyydissä se istui
Sekä se valkoinen Calibra josta olen monesti aiemminkin maininnut oli myös liikenteessä eilen illalla Oulun keskustassa
Taisin tossa hieman ennen puoltapäivää ajella Kettuvolvon perässä Jämsänkosken teollisuusalueen kohilta Shellin ympyrään saakka 
Niin ajelit. Ja taisit lähtee jykylän suuntaan siitä ympyrästä.Tennessee kirjoitti:Taisin tossa hieman ennen puoltapäivää ajella Kettuvolvon perässä Jämsänkosken teollisuusalueen kohilta Shellin ympyrään saakka
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
Ajeleekos se kettukakkonen aina tuossa aamusella vt24sella vastaan?
Ei... yleensä mennään siitä teidän ohi vasta 11-13 
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
Kyllähän sitä on jo jonku aikaa pyöritty täällä|vectraman| kirjoitti:Monia klubilaisia näkyi Oulussa, mm. tämä tummansinisellä hieman sipistellyllä C Vectralla ajava nahkatakkia yllään pitävä mies joka oli kerran yhtäaikaa paikallismiitissä näytti nousevan anttilan kulmalla autosta jonkun naisen kanssa pihalle juuri kun ajoin siitä ohitse, käyttäjänimeä en muista tai tiedä onko edes, mutta tunnistin heti sen auton,sitten nahkatakin ja sitten kasvot![]()
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Juu mä muistelinkin, että oli vaan en ollut varma ollenkaan
Auton huomasin jo kaukaa ja sitten älä kysy miksi mä tunnistin sut heti siitä takista mikä sulla oli päällä
Ite ajoin sellasella vanhalla vaaleansinisellä 190 Mersulla jonka sisältä kuului vaihtelevasti melko kovaakin mölyä.. 
Ostin muuten tuon takin ihan pariviikkoa sitte, että taidat muistaa vanhan takin...|vectraman| kirjoitti:Juu mä muistelinkin, että oli vaan en ollut varma ollenkaanAuton huomasin jo kaukaa ja sitten älä kysy miksi mä tunnistin sut heti siitä takista mikä sulla oli päällä
Ite ajoin sellasella vanhalla vaaleansinisellä 190 Mersulla jonka sisältä kuului vaihtelevasti melko kovaakin mölyä..
Noanyway enpä taainut kiinnittää huomiota mersuun vaikka saattoha siitä ohi semmone ajaakki.