JA JOS JOLLAIN ON SELLAINEN VAIKKA MYYTÄVÄNÄ NIIN VOISIN SEN OSTAA! omasta mennyt poikki ja tippunut.
CORSA -93 jarruvoimasäätimen palautusjousi???
CORSA -93 jarruvoimasäätimen palautusjousi???
Onko jollain mahdollisesti tietoa miten jarruvoimasäätimen palautusjousi on kiinnitetty ja mihin? taka-akseliin? tai jos joku voi lähettää kuvan siitä kun se on autossa paikallaan?
JA JOS JOLLAIN ON SELLAINEN VAIKKA MYYTÄVÄNÄ NIIN VOISIN SEN OSTAA! omasta mennyt poikki ja tippunut.
Re: CORSA -93 jarruvoimasäätimen palautusjousi???
Taka-akselissa se on kiinni. Mulla saattaisi ehkä olla ylimääräinen.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
hieno homma, voisitko myydä sen? jos voit niin lähetätkö sen mulle ja tietysti hinnan ja sen että mihin mä sen maksan?Tuomas kirjoitti:Taka-akselissa se on kiinni. Mulla saattaisi ehkä olla ylimääräinen.
KIITOS JO ETUKÄTEEN!
Se olikin ehtinyt jo metallinkeräykseen, sori... On kyllä sen verran mitätön osa ettei varmaan maksa merkkiliikkeessäkään monta euroa.
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
ok. kiitos silti!Tuomas kirjoitti:Se olikin ehtinyt jo metallinkeräykseen, sori... On kyllä sen verran mitätön osa ettei varmaan maksa merkkiliikkeessäkään monta euroa.