mistä bitumimattoa??

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
puttevd
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja puttevd »

Tietääkö kukaan mistä kannattaisi kysellä bitumimattoa halvalla?? Lähinnä pk-seudulta!
OCF Sprinttikunkku 2010

Viesti Kirjoittaja Ville »

Ihan mistä kattotöitä tekevästä firmasta. Ihan noin esimerkiksi. Saa yleensä hukkapalat ihan ilmaiseks..
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
pekuGM
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pekuGM »

Motonetistä olen itse ostanut
BMW X5
MAX
OCF Member
OCF Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAX »

Tälläinen firma löytyy tuosta Tammistosta, sieltä hain itse. Ainakin halvempaa kuin Motonet/Biltema pikkupalat. Myyvät noin neliön paloissa, monen paksuista mattoa liimalla ja ilman.

http://www.meluton.fi
Oy Meluton Ab
Arinatie 8
01510 Vantaa

Puh: (09) 855 3380
Omega-B 4.0 24v & Omega-B2 2.5 nokileka
juhis85
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja juhis85 »

ite ostin http://www.audiohellman.fi

on tosi nopee toimitus.
Kaikki sopii kun ne pistetään sopiin....
SorZa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja SorZa »

hellmannilla on suht suolanen hinta :smile:
Kuva
0500_Ascona
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja 0500_Ascona »

On 2003-10-20 03:48, SorZa wrote:
hellmannilla on suht suolanen hinta :smile:
Siinä on vissiin sitä "autohifisti-lisää" niinkuin kaikessa muussakin mikä tulee autoon.... Etolasta sai suht halvalla ihan käypää kamaa, kaikkea kumista ja muovista....! :lol:
Se nyt vaan on siistiä olla minä!
juhis85
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja juhis85 »

Etolasta sai suht halvalla ihan käypää kamaa, kaikkea kumista ja muovista....! :lol:
Etolassa ei myydä KORTUSUJA vaikka mainostetaan että kaikkea kumista ja muovista... :grin:
Kaikki sopii kun ne pistetään sopiin....
OCF Sprinttikunkku 2010

Niin laitetaan nyt tarkennukseksi että tuo tarkoittamani "hukkapala" ei ole mikään 5x5cm pala, vaan niillä jää välillä todella mahtavan kokoisiakin paloja tähteelle, ja miksi maksamaan moisista kun saa ilmaiseksikin? Vai luuleeko joku että hifi-liikkeille on omat bitumitehtaat??? Samaa skeidaa saa kaikkialta :grin:
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Markus
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus »

Kyllä niissä bitumimatoissakin on paljon eroja laadussa. Toiset murtuvat helpommin voimakkaissa taitoksissa, vaikka kuinka lämmittäisi. Samaiset matot myös "murenevat" helpommin, kun taas toiset kestävät melkein minkälaista taivutusta vaan. Itse ainakin yritän löytää mahdollisimman hyvää tavaraa, koska ei tuo maton liimailu sentään niin hauskaa ole, että viitsisin vielä tapella huonon maton kanssa.

Itse olen ostanut bitumimatot Tampereelta firmasta nimeltä TKA kumituote. Aikaisemmin ostamani matto oli hyvää, mutta vuosi sitten ostamani taas oli juuri tuota murenevaa sorttia. Tuossa huonossa matossa oli ruutukuvionti pinnassa, kun taas siinä paremmassa oli suurinpiirtein yhdensuuntaisia viiruja. Molemmissa oli keltainen taustapaperi, joten siitä ei varmaan voi päätellä mitään. Würthiltä saa siistiä alumiinipintaista mattoa, mutta se on sitten todella kallista.
OCF Sprinttikunkku 2010

Kattofirmoilta saa kattobitumia =EI VARMASTI murru. Yks tiukka tuote on Derbigum. Sitä jos saa niin siinä on ykkösluokan mattoa.

Jonkin verran on tullut noittenkin kanssa pelailtua kun olin 5 kesää kattoja tekemässä, ja noilla hukkapaloilla tuli tehtyä jonkin verran tiliä ku liimaili ne kavereiden autoihin :grin:
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
antzu
OCF Member
OCF Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja antzu »

Laitoin omegaan starkista ostettua kattobitumia (tais olla jotain icopal:ia tms), 10x0,3 m rulla, eikä edes turhan kallis verrattuna motonetin bitumiin. Hyvin taittui ja muutenkin, eikä ole edes haissut kesän mittaan ilmojen ollessa lämpimimmillään.
Hakola
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Hakola »

Hain bitumimattoa TKA:lta. Pala oli joku n 1000x1200mm tai sinnepäin ja hinta noin 20-25€. Jokatapaukses sillä sai kaks ovea vaimennettua ihan kevyesti ja tuntu olevan hyvälaatuinen liima pohjas. Hinta/laatu on kyllä kohdallaan. Siis mun mielestä?

Sen minkä nuorena varastaa sen vanhana omistaa. :smile:

<font size=-1>[ This Message was edited by: Hakola on 2003-10-24 23:56 ]</font>
Vastaa Viestiin