Akus kirjoitti:niklas89 kirjoitti:Kannattaa käydä Suutarilan Rengastotalilla, siellä laitatin 215/40 R18 9,5" vanteelle.
Oli kyl hyvä palvelu ja osas hommansa.
Täältä myös suosittelut RengasTotalille.
Mitä ootte mieltä, kandeeko mun edes laittaa noita Tyfoon successoreja alle kun pintaa on 5mm? Kelailin tosiaan jos tilais vaan Toyot sinne taaksekin niin olis identtinen setti. Tyfoonit vois kietasta sitten johonkin muihin vanteisiin (esim Ozeihin) varalle.
Nyt mulla olis kuvia tästä mun turbon lämpösuojaprojektista!

Eli tuossa CDTi boksia laitellessa irrottelin lämpösuojan ajatuksena kiillotella se. Lähtee helposti irti kun vaan ottaa ilmaputsarin ja lohkon huohotinletkun irti. emsii kun neuvoi ettei kannata alkaa kiillottelemaan niin kävin sen harjakupilla läpi että sai pinnan kiiltäväksi ja karheaksi maalausta varten.

Ehdin jo ostaa tuohon metallisen "CAUTION HOT" lätkän, mutta sitten tossa mallaillessa tulikin idea käyttää tommosta ikkunatarraa sapluunana ja maalata päälle. Tältä se näytti sapluunan kanssa.

Sitten maalattiin kilikalilla. Vaan kävipäs niin, että kantta avatessa suutin murtui osittain ja aloittaessani maalaamaan suutin jäi käteen. Seurauksena oli holtittomasto joka suuntaan klöntteinä lentänyt maali. Klöntit näkyy tossa maalipinnassa tommosena ruosteen näkösenä smuiduna. Lisäksi mun sapluuna vuoti vähän alareunasta.. Tulos on
järkyttävä. Kukaan muu ei pystyisi mokaamaan näinkin yksinkertaista asiaa näin pahasti. Mutta hei, meitsi on vittu itärajalta.
Aion panna (köh) ton tollasenaan kiinni ja ostaa tilalle rosterisen kun jaksan. ftw