Opel Astra Twintop katto mekanismi paskana?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Comme
'Agila'

Opel Astra Twintop katto mekanismi paskana?

Viesti Kirjoittaja Comme »

Viisaat ja arvon klubilaiset,

Minulla on Opel Astra Twintop vm 2008 ja viime sunnuntaina koitin saada katon auki mutta kuuluu vain 3 piippausta. Ohjekirja sanoo että 3 piippausta merkitsisi näitä asioita....akku vähissä,järjestelmä ylirasittunut tai takakontissa oleva suojaverkko ei ole vedetty kiinni mutta kaikki ämä asiat on ok. Olisiko mahdollista että muutamaa päivää ennen tätä episodia kuljetin pahvilaatikoita takakontissa ja joku niistä olisi hajottanu jotain antueita ta sensoreita...tietääkö kukaan missä sijaitsee sensori joka havaitsee onko suojaverho kiinni? Jos se olisi saanut siipeensä?kiire apua tarvitaan koska olen myymässä autoa enkä tässä vaiheessa jaksa maksaa turhasta huollosta jos von mahdollisesti itse katsoa asian kuntoon
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Re: Opel Astra Twintop katto mekanismi paskana?

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Hakuammuntaa, mutta mää kokeilisin ladata akun.
Vaikka auto käy ja kukkuu voi auton/kattoa ohjaavassa softassa olla joku kytkin joka pistää hanttiin jännitteen pudotessa tarpeeksi.
Vaikka virtaskaa olisi silti tarpeeksi muuhun härvistämiseen.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Käytä akunkenkää irti tunti, pari. Voi saada ihmeitä aikaan.
Comme
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Comme »

Kiitos neuvoista....täytyy heti aamulla kokeilla kyseistä hommaa!jos ei toimi niin lisää ideoita saa antaa :peukku:
Bertuzzi
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Bertuzzi »

Hei Comme!
Muistatko vielä miten sait katon toimimaan vai saitko mitenkään, kiitti jo etukäteen!
Vastaa Viestiin