Sulle taitaa olla jo tarpeen se isompi hitsattava korjauspala. Noilla pienemmillä metallinpaloilla tuskin saat enää kasaan, koska ei ole noiden reikien ympärillä peltiä, mihin ne pienet palat kiinnittyisivät. Kysele Automuovilta sitä isompaa korjauspalaa.
b Omega ovitoppari
Re: b Omega ovitoppari
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
- Paska Omena
- OCF Member

Kävin tosta paikallisesta ooppelipuljusta kyselemässä noiden numeroiden kanssa, niin ei löytäny mitään
Eipä kyllä oo iso homma tollasia itekään leikellä.
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Ei kai löydy suoraan varaosalistalta, mutta tuon linkittämäni ohjeen mukaan löytyvät TIS2000:sta. Ei ollut siis tuolla briteissäkään saanut ihan helpolla noita korjauspaloja ammattitaidottoman myyjän vuoksi...Paska Omena kirjoitti:Kävin tosta paikallisesta ooppelipuljusta kyselemässä noiden numeroiden kanssa, niin ei löytäny mitäänEipä kyllä oo iso homma tollasia itekään leikellä.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Jep katsotaan mitä sanovat länsiautossa. Briteissä oli kyllä harvinaisen luupäinen myyjä tuon mukaan, kusetti jopa että olivat toisella numerolla vaikka kuitista löytyi juuri nuo numerot
Ei kyllä ole ihan hirveän lämmin suhde tuonne länsiautoon mutta on sieltä ne varaosat saanut aina mitä olen halunnut. Saas nähdä nyt..
Ei kyllä ole ihan hirveän lämmin suhde tuonne länsiautoon mutta on sieltä ne varaosat saanut aina mitä olen halunnut. Saas nähdä nyt..
Mulla toimi ihan vaan niin isot prikat mitä sinne mahtuu. Kuskin oveen joku onkin jo vaihtanu sen hitsattavan palan