Nankang NS-2 ?
Re: Nankang NS-2 ?
Paljonkos te olette pitäneet ilmaa noissa NS-2 renkaissa? Tuntuu kuluvan nuo sisäreunat nopeammin, itsellä rengas koko on 225/45-17 ja ilmaa olen pitänyt 2.8bar edessä/takana onko liian vähän? Nelipyöräsuuntauskin on tehty alkutalvesta joten sen puolesta pitäisi olla kaikki ok. 
Opel Kadett D 1.2N Vm.82, Opel Vectra B 2.0 CD Vm.97, Opel Omega MV6 aut. Vm.98, Opel Signum 2.0t Vm.04, Opel Corsa D 1.3cdti(90hv) Vm.08, Opel Vectra 3.2 V6 Stw Vm.04, Opel Astra H 1.9cdti Vm.07, Opel Astra G 2.2 Vm.01, Opel Astra J 1.6T Vm.11
Itse ostin käytettynä vanteet joissa oli 205/45-17 kumit ja niissäkin näytti sisälaita olevan hieman sahalaialla. Myyjä sano että calibrassa on ollu alla, ja ainakin kumin reunasta päätellen(yks kumi ottanu kaareen) on ollu kyllä laskettu laite. Ja eikös calibrassa mee campperit kans rajuksi laskiessa?T.K kirjoitti:Ja vielä sellainen miinus, että ainakin 225/35-18 koossa sisäreunat kuluu "hain hampaalle". Eli joka toinen pala on korkeampi ja tästä tulee aivan älytön meteli, itse luulin sitä aluksi pyöränlaakeri viaksiPJR kirjoitti:Muutaman negatiivisen puolen olen renkaasta huomannut:
- rengasmelu kasvaa kohtalaisesti, kun renkaalla on ajettu riittävästi.
- märkäpito viileällä kelillä aika heikko
- paino
Ja nämä kokemukset koosta 205/50/15 ja 195/45/16. Ilmeisestikkin tästä vanhemmasta mallista. Mutta silti hinta/laatu on erinomaista luokkaa!Näin siis omassa vecussa jossa sitä campperia on takana riittävästi, kumit saa kääntää n. 5000km kohdalla, jolloin meteli on jo sietämätöntä. 215/35-18 kumilla en ole vielä huomannut samaa ilmiötä
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Mä oon pitänyt molemmissa Vectroissa edessä 2.6-2.7bar ja takana 2.5bar. Ja tasaisesti ovat kuluneet.Tomba-80 kirjoitti:Paljonkos te olette pitäneet ilmaa noissa NS-2 renkaissa? Tuntuu kuluvan nuo sisäreunat nopeammin, itsellä rengas koko on 225/45-17 ja ilmaa olen pitänyt 2.8bar edessä/takana onko liian vähän? Nelipyöräsuuntauskin on tehty alkutalvesta joten sen puolesta pitäisi olla kaikki ok.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Olipas soppeli aihe valmiiksi.
Otsikon mukaiset renkaat kokoa 215/40-18 sigun vectran alla = Onko 3 baaria lähellä?
Otsikon mukaiset renkaat kokoa 215/40-18 sigun vectran alla = Onko 3 baaria lähellä?
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

Ihan sopiva.Marko.L kirjoitti:Olipas soppeli aihe valmiiksi.
onko noi omegassa alla? jos madallettu niin takana ei ole camperin säätöä niin syö sisälaiatTomba-80 kirjoitti:Paljonkos te olette pitäneet ilmaa noissa NS-2 renkaissa? Tuntuu kuluvan nuo sisäreunat nopeammin, itsellä rengas koko on 225/45-17 ja ilmaa olen pitänyt 2.8bar edessä/takana onko liian vähän? Nelipyöräsuuntauskin on tehty alkutalvesta joten sen puolesta pitäisi olla kaikki ok.
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Juu omegan allahan nuo ovat ja autoa ei ole madallettu milliäkään.Ari-S kirjoitti:onko noi omegassa alla? jos madallettu niin takana ei ole camperin säätöä niin syö sisälaiat
Opel Kadett D 1.2N Vm.82, Opel Vectra B 2.0 CD Vm.97, Opel Omega MV6 aut. Vm.98, Opel Signum 2.0t Vm.04, Opel Corsa D 1.3cdti(90hv) Vm.08, Opel Vectra 3.2 V6 Stw Vm.04, Opel Astra H 1.9cdti Vm.07, Opel Astra G 2.2 Vm.01, Opel Astra J 1.6T Vm.11
-
edelweiss79
- 'Admiral'

Vuosimallin -13 nankang ns2:set ja sama vika aikalailla samoilla kilometreillä. Kuulostaa alkavalta laakerivialta, mutta renkaat olikin kulunut portaittain sisäreunalta vaikka on alkukesästä suunnattu ihan tehtaan parametreihin. Rengaskoko 205/40-18.T.K kirjoitti:[
Ja vielä sellainen miinus, että ainakin 225/35-18 koossa sisäreunat kuluu "hain hampaalle". Eli joka toinen pala on korkeampi ja tästä tulee aivan älytön meteli, itse luulin sitä aluksi pyöränlaakeri viaksiNäin siis omassa vecussa jossa sitä campperia on takana riittävästi, kumit saa kääntää n. 5000km kohdalla, jolloin meteli on jo sietämätöntä. 215/35-18 kumilla en ole vielä huomannut samaa ilmiötä
Siirsin sit takaset eteen ja eikun kovaa ajoa. Saa nähdä paheneeko ujellus vai tasoittuuko ajan kanssa!
« VECTRA B STW -00 »
Sigun Insigniassa alla 245/40-19 NS-2:t, ajettu 38tkm, ja eturenkaat alkavat olla nyt sileät. Takarenkaissa pintaa noin 4mm. Ei ole kierrätelty paikkoja edestä taakse, ajettu vaan menemään.
Takarenkaat kuluneet molemmat sahalaidalle sisäreunasta, ja ääntävät. Sama vika tosin tuntuu olevan myös kaikissa V-kuviolla olevissa renkaissa. Pitkittäisuralla olevat kestää reunoiltaan paremmin.
Mutta kuitenkin ihan helvetin lujat renkaat hintaansa nähden.
Takarenkaat kuluneet molemmat sahalaidalle sisäreunasta, ja ääntävät. Sama vika tosin tuntuu olevan myös kaikissa V-kuviolla olevissa renkaissa. Pitkittäisuralla olevat kestää reunoiltaan paremmin.
Mutta kuitenkin ihan helvetin lujat renkaat hintaansa nähden.
-
edelweiss79
- 'Admiral'

Nyt on muutama tuhat kilometriä tullut lisää ja joka rengas kulunut sahanterälleedelweiss79 kirjoitti:Vuosimallin -13 nankang ns2:set ja sama vika aikalailla samoilla kilometreillä. Kuulostaa alkavalta laakerivialta, mutta renkaat olikin kulunut portaittain sisäreunalta vaikka on alkukesästä suunnattu ihan tehtaan parametreihin. Rengaskoko 205/40-18.T.K kirjoitti:[
Ja vielä sellainen miinus, että ainakin 225/35-18 koossa sisäreunat kuluu "hain hampaalle". Eli joka toinen pala on korkeampi ja tästä tulee aivan älytön meteli, itse luulin sitä aluksi pyöränlaakeri viaksiNäin siis omassa vecussa jossa sitä campperia on takana riittävästi, kumit saa kääntää n. 5000km kohdalla, jolloin meteli on jo sietämätöntä. 215/35-18 kumilla en ole vielä huomannut samaa ilmiötä
Siirsin sit takaset eteen ja eikun kovaa ajoa. Saa nähdä paheneeko ujellus vai tasoittuuko ajan kanssa!
« VECTRA B STW -00 »
Mä huomasin ihan saman tossa kesällä omissa takarenkaissa, koko 215/45-17". Pintaa vielä joku 4mm.edelweiss79 kirjoitti:Nyt on muutama tuhat kilometriä tullut lisää ja joka rengas kulunut sahanterälleedelweiss79 kirjoitti:Vuosimallin -13 nankang ns2:set ja sama vika aikalailla samoilla kilometreillä. Kuulostaa alkavalta laakerivialta, mutta renkaat olikin kulunut portaittain sisäreunalta vaikka on alkukesästä suunnattu ihan tehtaan parametreihin. Rengaskoko 205/40-18.T.K kirjoitti:[
Siirsin sit takaset eteen ja eikun kovaa ajoa. Saa nähdä paheneeko ujellus vai tasoittuuko ajan kanssa!Taitaa mennä ens keväänä renkaat vanteineen vaihtoon. Ei jaksa jurinaa kuunnella ja vois vaihtaa tuuman tai kaksi pienempiin vanteisiin ihan ajomukavuuden kannalta.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)