Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Tohtiiko kiukaan pesässä poltella vanhoja lakattuja paneelin pätkiä?
- sahtimonni
- 'Senator'

En tiiä takasta, mutta nuotiossa oon monta kertaa poltellu lakattuja paneelin ja listan pätkiä enkä usko että takassa ei vois polttaa.. tuskin niissä nyt niin paljon mitään myrkkyjä onMarko.L kirjoitti:Tohtiiko kiukaan pesässä poltella vanhoja lakattuja paneelin pätkiä?
aiheesee: Jos ottaa töistä lomakorvaukset rahana, niin pitäisikö lomaraha saada myös? Lomaraha on siis se raha, josta maksetaan puolet ennen lomaa ja puolet sen jälkeen..
^KIUAS taitaa vetää vielä nopeammin nuot kaasut pihalle kuin TAKKA 
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Thanks. Asetonilla lähti, mutta vaati hemmetin paljon hinkkausta lisäksi.t3mu kirjoitti:Asetonilla ite otin ja on halvempiki. Kirkaslakka niskaa ni on ku uudet.juzze kirjoitti:Motonetista tummennusprayn poisto sprayta.stiflat kirjoitti:Auton takavalot, jotka ovat hiukan tummenettu sprayllä.
Tahtoisin kuitenkin itse nuo takaisin kirkkaiksi, millä onnituisi? Mineraalitärpätillä yritin kun varastosta löytyi, mutta ei vaikutusta. Hjälp.
Itse olen ihmetellyt omatoimisen kokemuksen ja käytännön kannalta, että voiko tuollaisilla ajaa ollenkaan minkäänlaisiin töyssyihin tai epätasaisuuksiin, kun eikö noissa rengas nappaa samantien kaareen?samsa87 kirjoitti:Fitment.MantaGsi kirjoitti:Miks kaikki venyttää kumia?
Mitä kiksejä siitä saa, kun venyttää 195 kumin 10" levelle vanteelle, häh?
http://www.tuning.fi/2032/fitment
^^mitätahansa spraymaalia/lakkaa siihen valoon tummennuksen päälle ja heti rätillä pyyhkäsemällä pois. lähtee helposti eikä syö muovia paskaks niinku asetooni.
kukin tyylillään mutta kun kyseessä kova muovi olisin aika varovainen liuottimien kanssa.
kukin tyylillään mutta kun kyseessä kova muovi olisin aika varovainen liuottimien kanssa.
Kuulostaa kyllä nimenomaan jänskälle ratkasulleKillroy kirjoitti:Tee ite ne läpät pesukoneen kiillotetusta rosterista. Tuttu teki Corvetteen ja ihan jänskät tuli.Paska Omena kirjoitti:Miks ihmeessä takaroiskeläppiin pitää laittaa sellaset tooosi tyylikkäät VALKOISET merkit??? Volkkarissa oli ja ny hain toho omeegaan läpät niin niissäki takaläpissä tyylikkäät valkoset ooppelin merkit, jollai vitun puskurimaalilla koitin ne maalata mustaksi ja tuli varmaan tooosi hienot. Volkkarissa nypin ne irti mutta sillonki sai maalata niitä jämiä siitä läpästä. Olis ees vaikka vittu vihreet ne merkit eikä valkoset!!
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
No joo, siis pitäis varmaan ottaa kuva, se kertois enemmän ku tuhat sanaa. Siis ne ei ollu maata viistävät läpät. Vaan sellaset pikku lipareet, ettei takakylki paskaannu, ja ku kats inssi oli ollu pikku läppiä vailla. Sama ku pakoputken nokkia piti jatkaa reilu 5cm...unique kirjoitti:Kuulostaa kyllä nimenomaan jänskälle ratkasulleKillroy kirjoitti:Tee ite ne läpät pesukoneen kiillotetusta rosterista. Tuttu teki Corvetteen ja ihan jänskät tuli.Paska Omena kirjoitti:Miks ihmeessä takaroiskeläppiin pitää laittaa sellaset tooosi tyylikkäät VALKOISET merkit??? Volkkarissa oli ja ny hain toho omeegaan läpät niin niissäki takaläpissä tyylikkäät valkoset ooppelin merkit, jollai vitun puskurimaalilla koitin ne maalata mustaksi ja tuli varmaan tooosi hienot. Volkkarissa nypin ne irti mutta sillonki sai maalata niitä jämiä siitä läpästä. Olis ees vaikka vittu vihreet ne merkit eikä valkoset!!
Ja ettei mee ihan OT.ksi, niin kyssäri:
Pilaako konetiskiaine autonrenkaan? Siis olis tarkotus laittaa paljuun konetiskiainevettä ja juntata talvivanteet liuotin pesuun siihen. Vaan ei viitis kumeja ottaa pois vanteelta. Vai pitääkö vaan hammasharjalla kihnuttaa kaikki välit ahtaat välit ja unohtaa suosiolla tuo liuotus kumi päällä? Tä?
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Nyt menee OT:ksi, mutta enpä rupeaisi itse paljussa moisia pesemään.Killroy kirjoitti:Ja ettei mee ihan OT.ksi, niin kyssäri:
Pilaako konetiskiaine autonrenkaan? Siis olis tarkotus laittaa paljuun konetiskiainevettä ja juntata talvivanteet liuotin pesuun siihen. Vaan ei viitis kumeja ottaa pois vanteelta. Vai pitääkö vaan hammasharjalla kihnuttaa kaikki välit ahtaat välit ja unohtaa suosiolla tuo liuotus kumi päällä? Tä?
TBD
^Palju voi tarkoittaa ihan ämpäriä/saavia... Ei semmosta kylpemisjuttua.
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Miks V40 Volvossa kuskin ikkunalle on kaks nappia? Yks ovessa ja toinen keskikonsolissa 
Ioni kirjoitti:Nyt menee OT:ksi, mutta enpä rupeaisi itse paljussa moisia pesemään.Killroy kirjoitti:Ja ettei mee ihan OT.ksi, niin kyssäri:
No joo, en tarkoita kylpytynnyriä, vaan paljua. Eli sellaista esim laastin sekoitus paljua.
Eli itse kysymys vielä avoin.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
paljonko tuollaisella keskikokoisella matkustajalentokoneella on nopeutta laskeutumisessa kun renkaat koskettavat maata?
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
netistä löyty tällänenAlpha kirjoitti:paljonko tuollaisella keskikokoisella matkustajalentokoneella on nopeutta laskeutumisessa kun renkaat koskettavat maata?
" Boeing 757-200 laskeutumisnopeus normaalisti n. 280 km/h."

ok! tuossa eilen illalla vaan mietiskelin päässäni tätä asiaa airbussin laskeutuessa ja arvioin sille nopeudeksi karvan päälle 200kmh.sepu kirjoitti:netistä löyty tällänenAlpha kirjoitti:paljonko tuollaisella keskikokoisella matkustajalentokoneella on nopeutta laskeutumisessa kun renkaat koskettavat maata?
" Boeing 757-200 laskeutumisnopeus normaalisti n. 280 km/h."
BMW F30 330e M-Sport
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Mä vetelisin vaa sumutinpullosta tarpeeks jytkyä liuotinta vanteesee ja jos ei meinaa lähtee ni sit harjaa apuna käyttäen.Killroy kirjoitti:Ioni kirjoitti:Nyt menee OT:ksi, mutta enpä rupeaisi itse paljussa moisia pesemään.Killroy kirjoitti:Ja ettei mee ihan OT.ksi, niin kyssäri:
No joo, en tarkoita kylpytynnyriä, vaan paljua. Eli sellaista esim laastin sekoitus paljua.
Eli itse kysymys vielä avoin.
Tohon renkaan pilaantumisee en kyl osaa sanoo mitää ku oon aina laittanu konetiskiaineet tiskikoneesee...
Vectra C2