Astra g Sport

Esittele Opel-projektisi tai autosi
sampeli
OCF Member 2016

Re: Astra g Sport

Viesti Kirjoittaja sampeli »

Noniin pääkaupunkiseudun opelistit. Tarvetta olisi mankelille, toimivalle rengaskoneelle ja tasapainoitus koneelle. Ilmoituksia otetaan vanstaan.

Mikäli joku haluaa saada 2din soittimen astraansa niin multa löytyy keskikonsoli sitä tarvitsevalle (YV:tä tulemaan)
Nalen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Nalen »

sampeli kirjoitti:Noniin pääkaupunkiseudun opelistit. Tarvetta olisi mankelille, toimivalle rengaskoneelle ja tasapainoitus koneelle. Ilmoituksia otetaan vanstaan.
Siis pitääkö saada omat koneet, vai? Siel pajal olis rengaskone ja tasapainotuskone... :roll: Mä voin tehdä tasapainotuksen sulle, mut jättäisin renkaiden vanteille laittamisen ammattilaisille... Itse vien Suutarilaan. Ei paljoo pyydä siellä.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Nalen
'Diplomat'
'Diplomat'

Nalen kirjoitti:
sampeli kirjoitti:Noniin pääkaupunkiseudun opelistit. Tarvetta olisi mankelille, toimivalle rengaskoneelle ja tasapainoitus koneelle. Ilmoituksia otetaan vanstaan.
Siis pitääkö saada omat koneet, vai? Siel pajal olis rengaskone ja tasapainotuskone käytettävissä... :roll: Mä voin viel tehdä tasapainotuksen sulle, mut jättäisin renkaiden vanteille laittamisen ammattilaisille... Itse vien Suutarilaan. Ei paljoo pyydä siellä.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
sampeli
OCF Member 2016

Nalen kirjoitti:
Nalen kirjoitti:
Siis pitääkö saada omat koneet, vai? Siel pajal olis rengaskone ja tasapainotuskone käytettävissä... :roll: Mä voin viel tehdä tasapainotuksen sulle, mut jättäisin renkaiden vanteille laittamisen ammattilaisille... Itse vien Suutarilaan. Ei paljoo pyydä siellä.
Onhan siellä koneet mutta sillä koneella en uskalla käydä vääntää noita kumeja noille vanteille. Ellei ole pakko.

Ja tarkennetaan viellä että en tarvitse omaksi vaan käytettäväksi/lainaan/vuokraan jne....
Nalen
'Diplomat'
'Diplomat'

sampeli kirjoitti:Onhan siellä koneet mutta sillä koneella en uskalla käydä vääntää noita kumeja noille vanteille. Ellei ole pakko.

Ja tarkennetaan viellä että en tarvitse omaksi vaan käytettäväksi/lainaan/vuokraan jne....
No sit vaan Suutarilaan First Stop:iin. Sinne meen laitattaa omatkin kumit vanteille.
sampeli
OCF Member 2016

Pari uutta ruutu NPS:n miitistä
Kuva
Kuva
@NPS MadMaxx88
A_nystrom
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja A_nystrom »

Hieno keula :) parempi ei vois olla, tollainen olis pakko saada itse :)
-(z)- Astra G Caravan '98
IG: opel_Andr34s
iso.kunkku
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja iso.kunkku »

Iskee kyllä muhun! :peukku:
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
niklas89
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja niklas89 »

Tää on kyl todella onnnistunut kokonaisuus :thumbsup:
Vanteet on aivan ihanat :love: etenkin noi härskit takavanteet :yes:
Kuva
Golf GT ´06
Corsa D CDTI ´07
Ex. Corsa C ´01
A_nystrom
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja A_nystrom »

Mikäs konepelti sulla on?modannut ite?
-(z)- Astra G Caravan '98
IG: opel_Andr34s
stiflat
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja stiflat »

Onhan tuossa selvästi pelti ja etulokarit itse ilmeisesti jatkettu. Hienot ovat.
sampeli
OCF Member 2016

A_nystrom kirjoitti:Mikäs konepelti sulla on?modannut ite?
Katseleppa aikaisempia sivuja niin selviää tuohonkin kysymykseen vastaus.
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

Onkohan mahdollista, että tämä olisi edellisen viikon aikana joku päivä ollut Oulun torinrannassa parkissa, perjantaina kun siellä oli parkissa juuri samanvärinen G Astra samanlaisilla konepellin/lokarin jatkeilla ja joillain leveillä vanteilla joita en kerennyt nähdä tarkemmin, jotenkin vain tuli tämä siitä heti mieleen 8) Btw, voi olla typerä kysymys, mutta saako tuosta autosta umpiot vielä kivuttomasti pois kun nuo lokarit on jatkettu? Näyttäis kuvasta katottuna, että ne ei mahtuis tulemaan enää pois paikaltaan :lol:
sampeli
OCF Member 2016

|vectraman| kirjoitti:Onkohan mahdollista, että tämä olisi edellisen viikon aikana joku päivä ollut Oulun torinrannassa parkissa, perjantaina kun siellä oli parkissa juuri samanvärinen G Astra samanlaisilla konepellin/lokarin jatkeilla ja joillain leveillä vanteilla joita en kerennyt nähdä tarkemmin, jotenkin vain tuli tämä siitä heti mieleen 8) Btw, voi olla typerä kysymys, mutta saako tuosta autosta umpiot vielä kivuttomasti pois kun nuo lokarit on jatkettu? Näyttäis kuvasta katottuna, että ne ei mahtuis tulemaan enää pois paikaltaan :lol:
Ei se ainakaan minun toimesta ole ouluun asti matkannut :yes:

Ja umpiot mahtuvat tulemaan pois ilman lokarin irrotusta.
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

Jea, joku muukin on sitten tehnyt samantyylisen ja erittäin tyylikkään Astran kuin sinulla kun tosiaan siinäkin oli samallatavalla lokareitakin jatkettu minkä näin 8)
Vastaa Viestiin