Opel Kadett E moottorin tyyppi

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Allulla
'Agila'

Opel Kadett E moottorin tyyppi

Viesti Kirjoittaja Allulla »

Olen yrittänyt etsiä sivuilta tietoa mistä löytää Opel Kadett E:n moottorin tyypin. Moottorista löysin koodin 16r90090474, mutta en muuta tietoa. Auton paperit ovat kateissa, mutta mielikuva tästä tekniikasta on, että se olisi GT Sprint mallista. Onko moottorissa jokin muu tyyppi tieto, jossain muualla, kuin virran jakajan kohdilla lohkossa? Oon ymmärtänyt, että 1,8 kaasari konetta olisi tehty, mutta vasta väitteitäkin olen saanut. Jonkillaista vihiä kaivataan, jotta voisin varmistua moottorin litratilavuudesta ja tyypistä.
Robertx
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Opel Kadett E moottorin tyyppi

Viesti Kirjoittaja Robertx »

MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Opel Kadett E moottorin tyyppi

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Moottorin tyyppi on merkitty lohkon ylätasoon. Edestä katsoen koneen oikeassa päädyssä on lohkon kansitasossa moottorin etpuolella levennys johon moottorin tyyppi ja sarjanumero on meistetty.

1,8-litraista kaasutinkonetta on kyllä valmistettu, mutta ei ole myyty tietäkseni Suomessa.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Vastaa Viestiin