Etupuskurin maalauksen hinta?
Etupuskurin maalauksen hinta?
Joko oon huono käyttämään söörtsiä tai sitten ei vaan ainakaan ihan vastaavaa ketjua löytynyt... Elikkä Astra G:stä joutuu ehkä (jossain vaiheessa) vaihtamaan etupuskurin. Ainakin pohjamaalattuja löytyy edullisesti esim. purkaamoilta, joten onko heittää mitään suuntaa antavaa hintaa paljonko pohjamaalatun puskurin maalauttaminen maksaa? Astran perus hopea väriin tulisi. Itse sen verran tumpelo että uskaltaneeko ite lähteä maalaamaan, ettei tule valumia ja hirveää värieroa muuhun autoon ym. kivaa. 
ex: Vectra C GTS 2.0t -04, Astra G 1.6 16V -99
Re: Etupuskurin maalauksen hinta?
oisko noin 350e..
Calibra C20XE -92
Calibra C20LET -92
Calibra C20NE automat -91 (varaosa-auto) myydään osia.
Calibra C20LET -92
Calibra C20NE automat -91 (varaosa-auto) myydään osia.
Näin vähän aattelinkin, että aika suolaista on. Täytynee koittaa haeskella valmiiksi oikeanväristä puskinta autopurkaamoilta ym. Onkos noista hopean sävyjä Astra G:ssä useita? Eli kannattaako tarkistaa tarkka värikoodi tms jostain.
Samalla numerolla useita sävyjä, eli voi osua kohdalleen tai sitten ei...ja se hajottamon puskurikin on helposti maalattu jo ainakin kerran.
Kyllä irtopuskuri valmiiksi hiottuna pitäisi 200€ saada maalattua...
Kyllä irtopuskuri valmiiksi hiottuna pitäisi 200€ saada maalattua...
Puskuri+takaspoileri 95€ 
aika halpaa, en maalais ees autotallissa tuohon hintaajariz kirjoitti:Puskuri+takaspoileri 95€
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
Jep missäs tommoseen hintaan...?
Noh näköjään jossain päin Lahtea kumminkin, menee jo bensoihin liikaa mabbea.
edit: Jaa, ilmeisesti tosiaan vänkärin oven puolelta...
Mistäs tuon oman auton värikoodin voi parhaiten tarkastaa, jostain konehuoneen puolelta tms?harza kirjoitti:Samalla numerolla useita sävyjä, eli voi osua kohdalleen tai sitten ei...ja se hajottamon puskurikin on helposti maalattu jo ainakin kerran.
edit: Jaa, ilmeisesti tosiaan vänkärin oven puolelta...
En sen firman nimeä muista mutta toimii mäntsälässä ja on siirtämässä toimintaa luhtikylään. Tiedä sitten vaikuttiko hintaan kun maalari on työkaverin isäpuoli.
Uuden pohjustetun puskurin maalaus maksaa max.200€. Vanha kivien hakkaama puskuri maksaa 250€-400€. Tietty halvemmallakin voi saada jos on tuttu maalari 
-
Master_Blaster
- 'Admiral'

Uuden puskurin maalaus listahinnoilla 350-550€,riippuen pinta-alasta ja tuntivelotuksesta.
Yleensähän tuolle työlle saa myös aika hyvän takuun tuohon hintaan-->12-36kk
Yleensähän tuolle työlle saa myös aika hyvän takuun tuohon hintaan-->12-36kk
Onko muuten kellään kokemuksia ammattikouluissa tms maalauttamisesta? Ois ainakin edullista mutta onko jälki edes siedettävää... 
- Paska Omena
- OCF Member

Eiköhän se oo vähän tuurista kiinni.
Voi olla että siinä joku taitava vetäsee kerralla hyvän tai sitten joku jota ei kiinnosta sohlaa kolme viikkoa ihan miten sattuu.
Voi olla että siinä joku taitava vetäsee kerralla hyvän tai sitten joku jota ei kiinnosta sohlaa kolme viikkoa ihan miten sattuu.
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Minun ymmärryksen mukaan siellä on opettaja valvomassa työtä silloinkin kun asiakkaalle myydään palvelu, josta asiakas maksaa. Ei sieltä mitään paskaa tarvitse hyväksyä ja itse ainakin olin lopputulokseen 100% tyytyväinen kun parivuotta sitten maalautin takapuskurin. Kyllä siellä pojat osaa hommansa, melkein valmiita ammattimiehiä, eikä niitä toheloimpia päästetä asiakkaan autoa maalaamaan. Silloin ruttutukusta hankittu puskuri hiottiin, tehtiin pohjat ja maalattiin auton sävyyn ja hintaa taisi olla vajaa pari sataa.Paska Omena kirjoitti:Eiköhän se oo vähän tuurista kiinni.
"En ole puolesta, enkä vastaan.. pikemminkin päinvastoin."
Kiitos rapsasta. Millaisellas aikataululla tuo vedettiin? Kattelin meinaan ettei taida täällä Jyväskylässä olla autopuolella maalauskoulutusta amiksessa(?), joten jos kiikutan muualle niin maksaako vaivaa = vääntääkö ne yhen puskurin kanssa monta päivää?TomTom kirjoitti:Minun ymmärryksen mukaan siellä on opettaja valvomassa työtä silloinkin kun asiakkaalle myydään palvelu, josta asiakas maksaa. Ei sieltä mitään paskaa tarvitse hyväksyä ja itse ainakin olin lopputulokseen 100% tyytyväinen kun parivuotta sitten maalautin takapuskurin. Kyllä siellä pojat osaa hommansa, melkein valmiita ammattimiehiä, eikä niitä toheloimpia päästetä asiakkaan autoa maalaamaan. Silloin ruttutukusta hankittu puskuri hiottiin, tehtiin pohjat ja maalattiin auton sävyyn ja hintaa taisi olla vajaa pari sataa.