Zafira kirjoitti:Miks V40 Volvossa kuskin ikkunalle on kaks nappia? Yks ovessa ja toinen keskikonsolissa
Sama homma 850 volvossa
"Syvä iskumme on, viha voittamaton, meill’ armoa ei, kotimaata. Koko onnemme kalpamme kärjessä on, ei rintamme heltyä saata. Sotahuutomme hurmaten maallemme soi,
mi katkovi kahleitansa. Ei ennen uhmamme uupua voi, kuin vapaa on Suomen kansa."
Miks kaikki jauhaa että vappu oli lauantaina?? Justiin radiossakin selitettiin että "ei enää oo vappu, se oli lauantaina". Jos sä vedät perseet vappuaattona niin ei se tarkota että se vappu oli sillon vappuaattona!
Vectra C Ecotech -06 Omega B Egotek -97 Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Alkaako verottajaa kiinnostamaan jos tilillä liikkuu paljon rahaa suuntaan jos toiseen? Vai ilmoittavatko pankit edes mitään tollasia tietoja eteenpäin?
Tullu tässä mietittyä mersu miehiä... aina kun tulevat mersuillansa vastaan niin ihan joka kera he haukottelevat, mutta miksi? onko mersu oikeasti niin tylsä auto ajaa vai ovatko väsyneitä käyntiin työntämisestä...
Hyvää aamu kahvi jumppaahan tämäkin
"Syvä iskumme on, viha voittamaton, meill’ armoa ei, kotimaata. Koko onnemme kalpamme kärjessä on, ei rintamme heltyä saata. Sotahuutomme hurmaten maallemme soi,
mi katkovi kahleitansa. Ei ennen uhmamme uupua voi, kuin vapaa on Suomen kansa."
Pleomax kirjoitti:Tullu tässä mietittyä mersu miehiä... aina kun tulevat mersuillansa vastaan niin ihan joka kera he haukottelevat, mutta miksi? onko mersu oikeasti niin tylsä auto ajaa vai ovatko väsyneitä käyntiin työntämisestä...
Aivoilla on liian vähän happea kun tarvii miettiä kaikkea tärkeitä juttuja, sellasia mistä tavalliset ooppelilla ajavat köyhät ihmiset ei ymmärrä..
Pleomax kirjoitti:Tullu tässä mietittyä mersu miehiä... aina kun tulevat mersuillansa vastaan niin ihan joka kera he haukottelevat, mutta miksi? onko mersu oikeasti niin tylsä auto ajaa vai ovatko väsyneitä käyntiin työntämisestä...
Itse mietin että miksi nämä nuoren sukupolven bemaristit on kaikki saman-näköisiä, tukka pystyssä, lippis takaraivolla vinossa, peiliraybanit ja sitten tuulilasista näkyy hikisesti pää joka on kiinni niskatuessa ja käsi nyrkissä ratin päällä. Myydäänkö bemmoja vain alle 175cm pitkille?
Itse mietin että miksi nämä nuoren sukupolven bemaristit on kaikki saman-näköisiä, tukka pystyssä, lippis takaraivolla vinossa, peiliraybanit ja sitten tuulilasista näkyy hikisesti pää joka on kiinni niskatuessa ja käsi nyrkissä ratin päällä. Myydäänkö bemmoja vain alle 175cm pitkille?
Ei, ku ne ostaa opintotuella tuning.fi.stä penkkien jatkokiskot niihin.
"näytä tosi bemaristiltä, osta jatkokiskot penkkiisi."
Tämän tuotteen tilaajat ovat tilanneet myös seuraavaa : HomoPoliisiPeiliAurinkolasit.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
hajoilla sai vastauksille.. jatkakaas samaan malliin et miks renu miehet kattelee muita autoja aina kateellisen pitkään, ja ooppelikin lukeutuu niihin autoihin
Pleomax kirjoitti:hajoilla sai vastauksille.. jatkakaas samaan malliin et miks renu miehet kattelee muita autoja aina kateellisen pitkään, ja ooppelikin lukeutuu niihin autoihin
Se oopeleihin luotu katse on sääliä,jopa renu kuski ajattelee että " onneksi minulla ei mene sentään noin huonosti"
Pleomax kirjoitti:hajoilla sai vastauksille.. jatkakaas samaan malliin et miks renu miehet kattelee muita autoja aina kateellisen pitkään, ja ooppelikin lukeutuu niihin autoihin
Se oopeleihin luotu katse on sääliä,jopa renu kuski ajattelee että " onneksi minulla ei mene sentään noin huonosti"
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
nuhapumppu kirjoitti:Alkaako verottajaa kiinnostamaan jos tilillä liikkuu paljon rahaa suuntaan jos toiseen? Vai ilmoittavatko pankit edes mitään tollasia tietoja eteenpäin?
Saanut yhteydenottoja rahanpesusta?
Kyllä aletaan kiinnostumaan kun isoja summia liikutellaan.