Kyllähän se pyöri ja jopa itse ajelinki
Tais ensinmäinen bongaus olla minun autosta
e: bongasin sun omegan osasetin pihalta puol neljän jälkeen, ite kävin siinä käyttöosissa mutkan
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
e: bongasin sun omegan osasetin pihalta puol neljän jälkeen, ite kävin siinä käyttöosissa mutkan
Ai se oli sun astra, mieki kävin mutkan siinä käyttöosissa kysymässä omegaan kytkin hommia.. Osasetiltä lähettivät sinne kysymään ko eivät ite tienneet kumman painelaakerin mulle myyvät. Toine 30e ja toine 270e niin ois hyvä tietää että tilaavat oikean.. Eikö sulla ole merkitön maski siinä astrassa??
Ai se oli sun astra, mieki kävin mutkan siinä käyttöosissa kysymässä omegaan kytkin hommia.. Osasetiltä lähettivät sinne kysymään ko eivät ite tienneet kumman painelaakerin mulle myyvät. Toine 30e ja toine 270e niin ois hyvä tietää että tilaavat oikean.. Eikö sulla ole merkitön maski siinä astrassa??
Heh, olin sillä valkosella hiacella On siinä joo verkkomaski, pitäs kehittää jotaki siihen verkon taakse ettei näy lauhuttimen kenno ym. rojut läpi.
Tummat takavalot tuli kans vasta vaihettua.
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Heh, olin sillä valkosella hiacella On siinä joo verkkomaski, pitäs kehittää jotaki siihen verkon taakse ettei näy lauhuttimen kenno ym. rojut läpi.
Tummat takavalot tuli kans vasta vaihettua.
Ai joo kun siellä opelosaliikkeen eesä oli vakiona samalainen farkku gastra ku sun, niin mietin että ei se voi olla sama
Oliko Lada jämäkässä iskussa? Thö Best caar in thö houl wöööörld?
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Teemu J kirjoitti:Katomi aamulla laukaantien valoissa
Teemu J bongattu samoissa valoissa samaan aikaan
Kettu yhdistelmä aamupäivällä 9-tiellä tulossa Jyväskyläänpäin motarin alussa kuskia en kerinny näkemään, kun huomasin volovon vasta kohdalla.
Astra K ST Innovation CNG (12/2018->)
Corsa E 1,0T Innovation OPC-line-17(11/2016->)
Vectra B ST 2,0-98(01/2002->)
Ex Insignia ST Sport 2,0CDTI 4x4 OPC-line-11(12/2011-08/2018)
Ex Corsa B 1,4-98(2016)
Ex Vectra C ST 1,9CDTI-05(05/2008-08/2012)
Joo sieltähän mä pällistelin takalasista ja taisin mä välillä istuskella siinä lasin ulkopuolellakin Hartsan auton kyllä tunnistin heti marketin letkasta Ja perkele, mua häiritsee ku se valkonen Calibra tulee nykyään joka nurkalla vastaan ihan sama missä ajaa