Mun Bomega 3.0 mv6 "IRMSCHER"

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Deme79
OCF Member 2016

Mun Bomega 3.0 mv6 "IRMSCHER"

Viesti Kirjoittaja Deme79 »

No niin laitetaas tämä lopultakin myös esille. Kyseessä vm-97 mv6 riittävillä varusteilla mm, automaatti-ilmastointi, sähköpenkit, alkup.hälytin, s-kattoluukku, musta nahkasisusta, sähköinen takalasin verho, vakkari, ajotietokone ym.

Tuotu 2004 Rinta-Joupin toimesta suomeen ja myyty silloin Mikkeliin 15 000e, kuitit tuli auton mukana ja myös suomessa olo ajalta 5000e edestä huolto ja remontti kuitteja.

Minulle tämä tuli maaliskuussa 2010 ja tyhmyyksissäni vaihdoin elokuussa farkku astraan :banghead: , mutta mutta tämä omega kulki Nurmekseen ja tuli myyntiin, niin sain silloisen omistajan vaihtamaan sen takaisin, päittäin. Viime kesänä tein perus remontteja mm.puola, johdot, powerflexin puslat eteen. No sen verran tuli tuninkia, että mattigin merkittömän maskin laitoin :)

Tänä keväänä sitten tuli osteltua vähän ulkonäöllistä ehdostusta, mm. iHenkkaZ:lta puskurit ja helmat ja työpaikalta Lenson CL5 vanteet, edessä 8,5/18 ja takana 9,5/18. Alustana on konin keltaiset iskarit ja nykyään eibachin pro-kit jouset.

Harmittaa, kun vanhat kuvat meni tietokoneen hajoamisen takia, nyt ei ole kun muutama nyky asussa, mutta otetaan lisää, kunhan auto seuraavan kerran puhdas :)

Suunnitelmia ei nyt ole muuta, kun resonaattorin teko ja putkiston päivitys, koska jää tuo vakio ulostulo niin sisään uuden helman kanssa. Ja pikku lippa takaluukun päälle.

Muutama kuva tähän, jos nyt saan ne näkymään.
Huom. helmat ei vielä kuvissa paikallaan.

http://kuvablogi.com/nayta/3027139/

http://kuvablogi.com/nayta/3027140/

http://kuvablogi.com/nayta/3027138/
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
MasaKoo
OCF Member 2019

Re: Mun Bomega mv6

Viesti Kirjoittaja MasaKoo »

Näppärä peli ja asialliset vanteet. Vanteiden keskiöt maalaisin esim. kuparin punaisella tai sitten kultaisella vaikkakin se on jo nähty, mutta siisti noinkin :peukku:
Astroja ja Signumi. Ja Corsa. Ja Vivaro.
iHenkkaZ
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

:thumbsup:
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
jarkkis
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

koria lähemmäs maata ni on täydellinen :peukku:
Deme79
OCF Member 2016

Kiitos palautteesta, vanteita saa kullan värisellä keskiöllä, mut ei natsannut omaan silmään. Ihan tarpeeksi matala on minun ajoille ja tossa oven eessä otetuissa kuvissa näyttääkin korkealle. Laittelen parempia kuvia joku päivä.
Wlle
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja Wlle »

Hieno omppu sullakin!! -(z)- :thumbsup:
-(z)- Insignia 2.0CDTI 4x4 -11, Frontera 16v 4x4 -95
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Deme79
OCF Member 2016

Deme79
OCF Member 2016

Perhanan perhana, käsijarru vaijeri katkesi oikealta puolelta ja nosturilla vilkaisin sitä, niin näytti aika vittumaiselta vaihdettavalta :evil: Mut ei auta, täytyy hakea uusi ja vaihtaa...
Paska Omena
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Paska Omena »

Jos nosturi on käytössä niin eihän se oo homma eikä mikään... :D
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Deme79
OCF Member 2016

Ei taas mene niin kun elokuvissa...Käytin omegan noin 5 viikkoa sitten fixarilla myllytettävänä Joensuussa ja pari viikkoa sen jälkeen tuli maalipintaan hologrammia :evil: >No, ei siinä mitään, tekivät takuuseen hologrammin poisto käsittelyn, kuten jo ekalla kerralla oli puhetta, jos sitä tulee. Nooooh, puhdistelin viime lauantai iltana opelin sisältä vimosen päälle ja sit vielä pesin päältä ja kuivasin, että on sit sunnuntaina biili iskussa äitienpäivä ajelulla. Nooooh, kun aamu aurinko paisteli pitkin omegan kylkiä ja muita pintoja sit aamulla, ni koko saatanan auton maalipinta oli taas kirjava ja peilaava joka suuntaan :director: . Ja se mikä ihmetyttää myös, että pintaan tarttuu pöly tosi herkkään ja sormenjäljet, siis "rasva"jota jokaisella elävällä sormissaan. Menee TAAS loppuviikosta tai ens viikon alusta takuu käsittelyyn. Miten on teillä muilla onnistunut metallivärien myllytykset?
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Missä oot töissä? Katellu nettifirmoista noita Lensoja mut tuntuu olevan aika nihkeesti kokoja 5x108-, 110- ja 112 jaoilla
Todennäköisesti väärässä.
iHenkkaZ
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

deme79 kirjoitti:Ei taas mene niin kun elokuvissa...Käytin omegan noin 5 viikkoa sitten fixarilla myllytettävänä Joensuussa ja pari viikkoa sen jälkeen tuli maalipintaan hologrammia :evil: >No, ei siinä mitään, tekivät takuuseen hologrammin poisto käsittelyn, kuten jo ekalla kerralla oli puhetta, jos sitä tulee. Nooooh, puhdistelin viime lauantai iltana opelin sisältä vimosen päälle ja sit vielä pesin päältä ja kuivasin, että on sit sunnuntaina biili iskussa äitienpäivä ajelulla. Nooooh, kun aamu aurinko paisteli pitkin omegan kylkiä ja muita pintoja sit aamulla, ni koko saatanan auton maalipinta oli taas kirjava ja peilaava joka suuntaan :director: . Ja se mikä ihmetyttää myös, että pintaan tarttuu pöly tosi herkkään ja sormenjäljet, siis "rasva"jota jokaisella elävällä sormissaan. Menee TAAS loppuviikosta tai ens viikon alusta takuu käsittelyyn. Miten on teillä muilla onnistunut metallivärien myllytykset?
taitaa olla vahassa ja myllyttäjässä vikaa..
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
Deme79
OCF Member 2016

iHenkkaZ kirjoitti:
deme79 kirjoitti:Ei taas mene niin kun elokuvissa...Käytin omegan noin 5 viikkoa sitten fixarilla myllytettävänä Joensuussa ja pari viikkoa sen jälkeen tuli maalipintaan hologrammia :evil: >No, ei siinä mitään, tekivät takuuseen hologrammin poisto käsittelyn, kuten jo ekalla kerralla oli puhetta, jos sitä tulee. Nooooh, puhdistelin viime lauantai iltana opelin sisältä vimosen päälle ja sit vielä pesin päältä ja kuivasin, että on sit sunnuntaina biili iskussa äitienpäivä ajelulla. Nooooh, kun aamu aurinko paisteli pitkin omegan kylkiä ja muita pintoja sit aamulla, ni koko saatanan auton maalipinta oli taas kirjava ja peilaava joka suuntaan :director: . Ja se mikä ihmetyttää myös, että pintaan tarttuu pöly tosi herkkään ja sormenjäljet, siis "rasva"jota jokaisella elävällä sormissaan. Menee TAAS loppuviikosta tai ens viikon alusta takuu käsittelyyn. Miten on teillä muilla onnistunut metallivärien myllytykset?
taitaa olla vahassa ja myllyttäjässä vikaa..
Joku autoglymin vaha se on, muistaakseni musta. Ja samaa alan epäillä itekin myllyttäjän suhteen, vaikka hänellä onkin ollut jo 10vuotta fixaus firma..Tänään soitti mulle ja kertoi tilanneensa uudelleen maalatulle autolle sopivan hologrammin poisto aineen( sori, en muistanu ekassa viestissä kertoa et edellinen omistaja maalautti auton uusiksi) ja ensi viikolla, kun aineet tulee, niin menee omppu takuu hommiin :roll: saa sit nähä, mut toivottavasti onnistuu nyt, kuiteskin tunnettu ja paljon esim. autoliikkeille tekevä firma.
Deme79
OCF Member 2016

omega16T kirjoitti:Missä oot töissä? Katellu nettifirmoista noita Lensoja mut tuntuu olevan aika nihkeesti kokoja 5x108-, 110- ja 112 jaoilla
Olen dekk partner ketjun liikkkeessä Joensuussa, Pohjolan renkaalla. Kraazin maahantuoma vanne. Muistaakseni 5*110 jaolla ei ollut mitään, itelläkin 5*112 jaolla ja 20mm keskittävät spacerit välissä ja epäkeskopultit. Aika huonosti suomeen nuita saivat, vasta maaliskuun viimesellä viikolla ja, kun nytkin osa jaoista ja eri koot ovat maahantuojalta loppuneet. Itekin oisin ottanu 10.5 taakse ja 9.5 eteen, mutta ei saanu sopivalla jaolla, joka toimisi epäkeskoilla. Voin kysellä saatavuutta, jos kiinnostaa, joten eikun yv:tä :P
Nalen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Nalen »

Oliskohan ollu 8,5 ja 9,5x18 mulle tarjotussa paketissa... ET oli muistaakseni jotain 25:n luokkaa. Eikä ollut edes kallis paketti.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Vastaa Viestiin