Omega B:n Pienen lukkoperän tunnistus
Omega B:n Pienen lukkoperän tunnistus
Muistanko oikein, että pienen lukkoperän erottaa lukottomasta takalevyssä olevista jäähdytysrivoista? Olen menossa mahdollisesti katsomaan yhtä B omegaa ja myyjä ei osannut sanoa onko siinä lukkoperää vai ei.
Re: Omega B:n Pienen lukkoperän tunnistus
katso vetarin aukosta sisään jos on ristissä tapit niin lukko jos ei lukoton
ei muutaku suditteleen nii selvii 
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
aika vittumainen ruveta vetaria nykimään irti jos on vasta ostoaikeissa ja omistaja tapittaa vieres
ei muuta ku hiekkatiellä vetää tyhjää ni näkee suttaako molemmat pyörät
itte hain just omegan ja selvis että on hyväkuntoinen lukkoperä ku jakso kuivalla asvaltillaki vetää molemmilla pyörillä 
eiks b omegan perät oo kaikki isoja ja siten samannäkösiä ulkoisesti. peräkoppa auki vaan. tai sit ne numero sarjat murikan päällä kertoo kans jotain.. lukotonkin voi hiekalla suoraan vedättäessä raapia kahella. sit kun veivaa ratin linkkuun ja polkasee ni näkee onko lukko vai ei
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Mulla suttaa yleensä kahella myös asfaltilla, eli onko mulla sitte kitkalukko? Joskus tosiaan vetää vaan yhelläkin...Ari-S kirjoitti:lukotonkin voi hiekalla suoraan vedättäessä raapia kahella
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Hyvä testi on ajaa toinen rengas hiekalla ja toinen asfaltilla. Siitä sitte reipas kiihdytys. Jos ei sudi nii lukko pitää. Mulla pysty kiihdyttämään sutimatta silleen että toinen puoli oli lumella ja toinen kuivalla asfaltilla