Omega b 2,5 v6/ Menee purkuun
Re: Omega b 2,5 v6/ Pellit kurseessa
Osta nyt suoraan sitten se 3.0 
Ihan tästä omalta kylältä löytyi sopiva. Ei pysty vielä ostamaan ennen kuin saa rahat vakuutuksesta eli kävin kattomassa vastasiko auto puheita. Todettu hyväksi ja auto on nyt varattu mulle.Ari-S kirjoitti:mistäs asti lähet hakee?
Juu, maajussimallin MV6 manuaalilaatikolla tulee tilalle.jariz kirjoitti:Osta nyt suoraan sitten se 3.0
Todennäköisesti väärässä.
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Oikee meininkiomega16T kirjoitti:..manuaalilaatikolla tulee tilalle
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Ei kyllä pääse kehumaan yhtään Nordean(nykyisin Tryg) toimintaa. Tänään soittelin pääkallopaikalle kun eipä ole rahoja kuulunut ja virkailija ei ensin edes löytänyt koko hommaan liittyviä asioita mistään. Sit ne viimein löytyivät jostakin lojumasta kun etsi aikansa. Sanoi sit laittavansa sen samantien maksuun mutta yllätys yllätys...vaikka rahat siirtyvät Nordean tilillekin niin silti menee kuulemma 3 pankkipäivää kun ne kiertää Tanskan kautta. Ihme touhua noilla pankeilla...taitaa olla ainut laitos missä siirto ottaa aikaa vaikka luulis että nekin eläis jo nykyaikaa ja kaikki siirtyy sähköisesti osapuilleen reaaliajassa.
Eipä tässä muuten mikä kiire olis mut ku tästä nykyisestä loppuu leima lauantaina. Olis vaan ollu aikaa ruuvailla tulevaa hankintaa ja liikkuminen tallille yms. helpompaa ku olis saanu sen tulevan kulkimen ajoissa nyt kun tossa vanhassa on ollu ajoaikaa.
Ainut positiivinen asia tässä hommassa on ollut se että tällä kertaa Opel on säilyttänyt arvonsa ja vähän on arvo noussutkin kolmessa ja puolessa vuodessa, minkä tuo on mulla ollut
No, onhan tuo toki muuttunut jonkin verran siitä kun sen ostin joten sai käsityöllekin vähän arvostusta vakuutusyhtiön taholta. Tarkastaja luokitteli tuon rakennetuksi autoksi joten siksi korvauskin oli jotain muuta mitä näistä yleensä saa. Olishan se vitutuskäyrä ollutkin korkeella jos tosta olis tonnin tai alle saanut lunastettuna. Näin oli avk arvioinu ton ku tarkastaja oli sieltä kyselly vähän arviota laittamieni kuvien kera. Toki niiden on se myyntivoitto saatava sielläkin.
Nythän tuo Omega jäi mulle joten jos jotain osatarpeita jollakin on, niin yhteyttä saa ottaa yv:llä.
Eipä tässä muuten mikä kiire olis mut ku tästä nykyisestä loppuu leima lauantaina. Olis vaan ollu aikaa ruuvailla tulevaa hankintaa ja liikkuminen tallille yms. helpompaa ku olis saanu sen tulevan kulkimen ajoissa nyt kun tossa vanhassa on ollu ajoaikaa.
Ainut positiivinen asia tässä hommassa on ollut se että tällä kertaa Opel on säilyttänyt arvonsa ja vähän on arvo noussutkin kolmessa ja puolessa vuodessa, minkä tuo on mulla ollut
No, onhan tuo toki muuttunut jonkin verran siitä kun sen ostin joten sai käsityöllekin vähän arvostusta vakuutusyhtiön taholta. Tarkastaja luokitteli tuon rakennetuksi autoksi joten siksi korvauskin oli jotain muuta mitä näistä yleensä saa. Olishan se vitutuskäyrä ollutkin korkeella jos tosta olis tonnin tai alle saanut lunastettuna. Näin oli avk arvioinu ton ku tarkastaja oli sieltä kyselly vähän arviota laittamieni kuvien kera. Toki niiden on se myyntivoitto saatava sielläkin.
Nythän tuo Omega jäi mulle joten jos jotain osatarpeita jollakin on, niin yhteyttä saa ottaa yv:llä.
Oisit ostanu tuon minun farkku Eliten. Just äskettäin leimattu jne. laitettu paljon alkuperäistä uutta osaa hiljattain.
Re: Omega b 2,5 v6/ Menee purkuun
Tätäkin on jo alettu purkamaan osiksi joten jos tästä löytyy jotain tarpeellista tai muuten kiinnostavaa niin tarjouksia tulemaan yv:llä.
Tuo FK:n alusta ei ole myytävänä. Se jää omaan käyttöön.
Tuo FK:n alusta ei ole myytävänä. Se jää omaan käyttöön.