Malliesimerkki ihmisestä joka ei oo kokeillu xboxia, mutta "tietää" sen olevan paskempiJuutas kirjoitti:Ostakaa PS3 ja lopettakaa pelleily.
XBOX 360 jauhantaa
- iso.kunkku
- OCF Member

Re: XBOX 360 jauhantaa
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
Huomenna sais uuden boksin vanhan särkyneen tilalle..
Pääsee maistamaan forzan kakkoslevyäkin... Kertokaas mulle miten noita autopaketteja saa ladattua? Tarviinko liveaikaa vai riittääkö nuo ms pisteet mitä olen pelaamalla tienannu?
Pääsee maistamaan forzan kakkoslevyäkin... Kertokaas mulle miten noita autopaketteja saa ladattua? Tarviinko liveaikaa vai riittääkö nuo ms pisteet mitä olen pelaamalla tienannu?
Omega b caravan z22xe ´01
Kadett C sedan 2d 12n´76
Astra G caravan x20xev ´99
Ex. Omega B caravan x20xev ´98
Ex. Kadett E sedan c18nz ´91
Kadett C sedan 2d 12n´76
Astra G caravan x20xev ´99
Ex. Omega B caravan x20xev ´98
Ex. Kadett E sedan c18nz ´91
Vuosia ollut molemmat. PS3:ssa parempaa ehdottomasti bluray yms. hd-toisto valmius ja ilmainen nettipelaaminen. X360:ssä taas parempaa ollut yleensä hinta ja ohjain (todella paljon parempi ohjain). Tehoissa/grafiikoissa en oo kyl huomannu mitää eroa. Forza on kyl ehkä noista autopelisarjoista paras/kiinnostavin/miellyttävin ja uutta on tulossa...ja tätä uutta tuskin tarvitsee odottaa viel 3 vuotta. Mutta kuitenkin...fiksuin hommaa molemmat konsolit! 

Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1
Kakkoslevyllä olevat autot ovat ostettavissa itse pelissä kerätyillä "pelirahoilla",mutta kakkoslevyllä ei ole kahta autopakettia jotka saa xbox livestä, josta ne voi ostaa niillä microsoft pointseilla(jotka on ostettu ihan oikealla rahalla) ei tarvi kultajäsenyyttä se normaali ilmainen hopeajäsenyys riittää.Böömega kirjoitti:Huomenna sais uuden boksin vanhan särkyneen tilalle..![]()
- iso.kunkku
- OCF Member

Näinhän se on.Veeksi kirjoitti:Vuosia ollut molemmat. PS3:ssa parempaa ehdottomasti bluray yms. hd-toisto valmius ja ilmainen nettipelaaminen. X360:ssä taas parempaa ollut yleensä hinta ja ohjain (todella paljon parempi ohjain). Tehoissa/grafiikoissa en oo kyl huomannu mitää eroa. Forza on kyl ehkä noista autopelisarjoista paras/kiinnostavin/miellyttävin ja uutta on tulossa...ja tätä uutta tuskin tarvitsee odottaa viel 3 vuotta. Mutta kuitenkin...fiksuin hommaa molemmat konsolit!
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Ja sä olet malliesimerkki ihmisestä joka luulee tietävänsä toisen ihmisen mutta ei tiedä paskaakaan. Mulla oli XBOX360 kunnes punainen valo tappoi sen. Sit aloin venaamaan GT5:sta ja ostin PS3:n johon olen TOISTAISEKSI ollut tyytyväinen. (Siis konsoliin)|777| kirjoitti:Malliesimerkki ihmisestä joka ei oo kokeillu xboxia, mutta "tietää" sen olevan paskempiJuutas kirjoitti:Ostakaa PS3 ja lopettakaa pelleily.
Ja samat pelit tulee lähes tulkoon kaikille alustoille joten pidä sä Alan Wanker ni mä pidän Gay Turismon ja ollaan turpa kiinni.
Sori OT.
Jatkakaaa...
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
- iso.kunkku
- OCF Member

Vittuako ostat niitä paskoja
oisit oottanu vähän aikaa, että lastentaudit ei enää vaivaa. Tuo oma boxi ei oo vittuillu kertaakaan ku ei oo ihan ekoja malleja.
Mutta vittu, samapa tuo mulle on mihin ihmiset rahojaan työntää, jotkuhan maksaa sen näkemisestä ku aasi panee naista.
Mutta vittu, samapa tuo mulle on mihin ihmiset rahojaan työntää, jotkuhan maksaa sen näkemisestä ku aasi panee naista.
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
|777| kirjoitti:Vittuako ostat niitä paskojaoisit oottanu vähän aikaa, että lastentaudit ei enää vaivaa. Tuo oma boxi ei oo vittuillu kertaakaan ku ei oo ihan ekoja malleja.
Sori oli eilen rähinäkänni päällä... Nyt krapulassa kaduttaa...
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
- iso.kunkku
- OCF Member

Vieläkö joku pelaa änäri kymppiä livesä? Ite vasta alottelijana, prkl tunti turpaan tullu joka kerta 
Miten tuo peliajan lataus peruutetaan kun ei netin kautta voi perua eivätkä noteeraa sähköposteihin?
soittaa ei huvita kun ei jaksa alkaa kaivaa esille niitä kaikemailma tietoja mitä pitää olla tiedossa. (en etes tiedä mistä ne kaikki löytää)
soittaa ei huvita kun ei jaksa alkaa kaivaa esille niitä kaikemailma tietoja mitä pitää olla tiedossa. (en etes tiedä mistä ne kaikki löytää)
boxi sanomassa sopimustaan irti. virhe E71 tulee välillä ruutuu 1 punasen valon kera. jäätyilee, herjaa likasesta levystä, puuttuvista tiedostoista > pakottaa uudelleen päivittään softan.. kai tässä joutu slimmin ostoon

Itsellä ollu jo 4kpl XBox 360 -konsoleita, 3 ekaa nitkahti ja yhen sain jopa uuden tehtaalta. Sen sitten möin ja ostin Eliten isolla kovolla. Olen ollut tyytyväinen ja gold livessä tulee hengailtua ja testailtua pelejä. Just pienen koeajon perusteella rohkenin tilata vpd'ltä (oikeesti hyvä mesta) Moto GP 10/11 ajosimulaation, on kyl makee kikkailla ja prätkäkuumeesta kärsivälle aivan ehdoton hankinta! Forza nelosta odotellaan jo kovasti..
"On tämä saatana työmaa!"
Peliohjaimen akku sano työehtosopimuksensa irti. Ei ota latausta vastaan,akku ihan tyhjä ja laturi ilmoittaa vihreää valoa(akku täynnä) No tilasinpa uuden pelaa ja lataa-paketin CDON:ista 19,95€(musta,valkoinen olis ollut halvempi,mutta kun on musta ohjain)
No pitipä se uusi ohjainkin tilata kun on siinäkin vikaa CDON:ista 42€.seeklima kirjoitti:Peliohjaimen akku sano työehtosopimuksensa irti. Ei ota latausta vastaan,akku ihan tyhjä ja laturi ilmoittaa vihreää valoa(akku täynnä) No tilasinpa uuden pelaa ja lataa-paketin CDON:ista 19,95€(musta,valkoinen olis ollut halvempi,mutta kun on musta ohjain)
- iso.kunkku
- OCF Member

Gears of War 3 laitettu ennakkotilaukseen
20.9. pitäs kolahtaa luukusta.
Pirulauta ku pitäs ostaa vielä Forza 4 ja NHL 12 . Ei rahat köyhällä riitä
Pirulauta ku pitäs ostaa vielä Forza 4 ja NHL 12 . Ei rahat köyhällä riitä