alustasarja..
alustasarja..
noniin rupes iskarit kolisemaan obeliksesta.. vectra gts 2.0t 2003. mistä sais kohtuu edulliset ja hyvät alustasarjat? laittakkeehan linkkejä kiitos 
Re: alustasarja..
Tuo kannattaa lukea: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 7&t=178293
Itse tilasin ebay.de:stä TA-Technixin säädettävän sarjan vectraan kun noita on kehuttu hinta/laatu suhteeltaan hyviksi. Omakohtaista kokemusta ei vielä ole kun alustasarja on vielä matkalla saksasta suomeen mutta kannattaa tuolta ebaystä katella jos edullisesti haluaa.
Itse tilasin ebay.de:stä TA-Technixin säädettävän sarjan vectraan kun noita on kehuttu hinta/laatu suhteeltaan hyviksi. Omakohtaista kokemusta ei vielä ole kun alustasarja on vielä matkalla saksasta suomeen mutta kannattaa tuolta ebaystä katella jos edullisesti haluaa.
Vectra C 1.9 cdti OPC Line -08
Manta B 2.0 GT/E -84
Manta B 2.0 GT/E -84
joo kattelinki noita TA-Technixin settejä hintaa oli 350e mistähän noi muut on saanu 170-250e noita?mut varmaa joutuu noi tilaa paljos sulla tuli maksaa noi? 
B-vectran sarja tuli mulle 209€+toimituskulut 18€. Taitaa C-vectraan olla vähän kalliimpia nuo...
Vectra C 1.9 cdti OPC Line -08
Manta B 2.0 GT/E -84
Manta B 2.0 GT/E -84
Itse en ainakaan ehkä suosittelisi aivan niitä halvimpia ~200e sarjoja 
Itselläni ainakin -40mm TA Technixillä tuntuu vähän turhan tarkkaan tien muodot persuksissa ja ratissa, maantiellä meno on sellasta jatkuvaa pompotusta. Tai no ehkä jotkut tykkää, minä en oikeen...
- Paska Omena
- OCF Member

Rookeri kirjoitti:Miksi?Agiperi kirjoitti:Itse en ainakaan ehkä suosittelisi aivan niitä halvimpia ~200e sarjoja
Tietysti jos tavoitteena on vaan saada auto matalaksi niin mikäs siinä.
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
ittiä kans kiinnostaas... ja perustelut pitää olla hyvät...Rookeri kirjoitti:Miksi?Agiperi kirjoitti:Itse en ainakaan ehkä suosittelisi aivan niitä halvimpia ~200e sarjoja
mulla on passatis jom 350€ coilover sarja ja en kyllä moiti yhtään, ei mikään hirmu pinta kova ja säätöjäki jäi edessä vielä käytettäviin... nää on näitä iän ikuisia myyttejä tyyliin kaveri kaverin setä kertoi, että halpisalusta on paska ni silloonhan ne on paskoja kaikki 
Puslat ny vaan sattuu olemaan kunnossa, ei mitään löytyny katastuksessa tai pyöränsuuntauksessa. Vaan äkkiäkös ne menee vaihtoon tällasta tärinämenoaRookeri kirjoitti:Aivan. Puslat kuntoon niin ei pitäs pompotella ja vedellä.jarkkis kirjoitti:ittiä kans kiinnostaas... ja perustelut pitää olla hyvät...Rookeri kirjoitti:Miksi?Agiperi kirjoitti:Itse en ainakaan ehkä suosittelisi aivan niitä halvimpia ~200e sarjoja
Kyseessä nyt sattuu olemaan aivan oma kokemus (ja mielipide).jarkkis kirjoitti:nää on näitä iän ikuisia myyttejä tyyliin kaveri kaverin setä kertoi, että halpisalusta on paska ni silloonhan ne on paskoja kaikki
Ja olihan sun sarjalla sentään hieman enempi hintaakin... Mulla makso aika tasan sen 200e. Liekö sattumaa että nähdäkseni kaikki kehut halpisalustoista keskittyy noihin säädettäviin ja itsellä on kiinteä, kaipa ne säädettävät on sitten paremmat. Vai pitäskö tuntuman vielä olennaisesti muuttua pehmeämmäksi kun alustalla ajettu vasta vajaa 500km?
Joo, eihän halvassa ja kalliissa koskaan mitään eroa ole, pelkkää rahastusta ilmeisesti sitten ne kalliimpien hinnatjarkkis kirjoitti:nää on näitä iän ikuisia myyttejä tyyliin kaveri kaverin setä kertoi, että halpisalusta on paska ni silloonhan ne on paskoja kaikki
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Kyseessä nyt sattuu olemaan aivan oma kokemus (ja mielipide).jarkkis kirjoitti:nää on näitä iän ikuisia myyttejä tyyliin kaveri kaverin setä kertoi, että halpisalusta on paska ni silloonhan ne on paskoja kaikki
Ja olihan sun sarjalla sentään hieman enempi hintaakin... Mulla makso aika tasan sen 200e. Liekö sattumaa että nähdäkseni kaikki kehut halpisalustoista keskittyy noihin säädettäviin ja itsellä on kiinteä, kaipa ne säädettävät on sitten paremmat. Vai pitäskö tuntuman vielä olennaisesti muuttua pehmeämmäksi kun alustalla ajettu vasta vajaa 500km?[/quote]
niin no olihan toi hitusen kalliimpi, mut kyllä ta-technixin pitäis ihan laadukas olla, jopa laadukkaampi kuin tuon jom vaikka lähes samanhitaiset sarjat...
halvimmissa kuten minun jom:issa ei ole iskunvaimentimien jäykkyyksien säätöjä ja kalleimmissa yleensä onTuomas kirjoitti:Joo, eihän halvassa ja kalliissa koskaan mitään eroa ole, pelkkää rahastusta ilmeisesti sitten ne kalliimpien hinnatjarkkis kirjoitti:nää on näitä iän ikuisia myyttejä tyyliin kaveri kaverin setä kertoi, että halpisalusta on paska ni silloonhan ne on paskoja kaikki
Kyllä niistä halvoista varmasti löytyy ihan käyttökelpoisia, mutta eroja on varmasti muuallakin kuin ominaisuuksien määrässä.
Ihan elämänkokemus on kertonut että on todella harvassa semmoiset tuotteet joissa hinnan ja laadun välillä ei olisi minkäänlaista korrelaatiota. Auton osat ei varsinkaan ole sellaisia, hinta kun on monilla niin korostuneesti tärkein ostokriteeri että niin huonoa laatua ei olekaan ettei sitä saisi halvalla hinnalla kaupaksi.
Ihan elämänkokemus on kertonut että on todella harvassa semmoiset tuotteet joissa hinnan ja laadun välillä ei olisi minkäänlaista korrelaatiota. Auton osat ei varsinkaan ole sellaisia, hinta kun on monilla niin korostuneesti tärkein ostokriteeri että niin huonoa laatua ei olekaan ettei sitä saisi halvalla hinnalla kaupaksi.
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
Koitin vielä swapata oikee etu <-> vasen taka renkaat keskenään kun nyt ei enää uusissa gummeissa näyttäny olevan pyörimissuuntaa ja vähän laskee ja tasottaa rengaspaineita, JOSko se tärinä häviäisi. Jossei häviä niin johan se on sitten kumma, ei kai ne kaikki vanteet voi kierossa ainakaan olla. Jokatapauksessa tärinä tuli tuon alustavaihdon jälkeen.jarkkis kirjoitti:niin no olihan toi hitusen kalliimpi, mut kyllä ta-technixin pitäis ihan laadukas olla, jopa laadukkaampi kuin tuon jom vaikka lähes samanhitaiset sarjat...