Elikkäs auto tuli täysin täysin orkkiksena 2009 keväällä minulle. Ensimmäisen kesän ja talven ajelinkin ulkoasuun koskematta. Audiopuoleen tuli kyllä heti muutoksia. mm Alkuperäinen mankka ja kaijuttimet lähtivät ja tilalle tuli parempaa. Nyt audio puolesta vastaa pääasiassa rainbow.
__________________________________________________________________________________________________
Kuva otettu siinä kunnossa, kun sain auton 2009.

Auton ulkoasuun olen nyt alkanut tekemään pieniä muutoksia, opiskelijan pudjetilla siis on menty tähänkin asti, joten ei mitään isoja muutoksia ole tulossa pitkään aikaan (armeijaan lähtö kesällä) mutta suunnitelmissa olisi näyttely kuntoiseksi tämän opelixin rakentamista.
Mutta palataampas nykyhetkeen, autosta olen poistanut kylkilistat, etuvalot ovat vaihtuneet tummapohjaisiin angel eyesiin, etuvalot höystetty 2 x Xenon valoilla (lyhyet & pitkät) takavalo ovat vaihtuneet tummiin JOM valoihin, tummat sivuvilkut, alkuperäinen maski muokattu merkittömäksi, vanteet vaihtunu ja jarrusatulat maalattu. (alkuperäiset vanteet palvelevat talvivanteina). Eli ei nyt siis mitää hirveitä ole vielä tehty.
Suunnitelmissa on vaihtaa peräkontti, koska sattui pieni vahinko ja sai siitä johtuen pusun. Ruosteen alut pitäisi nyt kevään aikana ottaa kiinni, mutta niistä myöhemmin lisää.
___________________________________________________________________________________________________
Nykyisessä kunnossa.

Moottori on vielä oikeastaa lähes täysin vakio. Putkisto on tosin vaihtunut Simossin 2.5" katilta taakse päin, Ti-Powercup ja simotan orava imuri
Suunnitelmissa toki on moottoriin lisää maustetta, mutta kaikki aikanaan