Woody kirjoitti:Ja taas pitäisi 10 000€ maksaa jostain 90 luvun vehkeestä.
Tää on varmaan ikuisuus kysymys. Kyl mää silti latosin pöytään 30t€ Siisti kuntosesta lotarista

Woody kirjoitti:Ja taas pitäisi 10 000€ maksaa jostain 90 luvun vehkeestä.
On monia 90-luvun vehkeitä mistä maksaisin, jos siis olisi varaa, useita kymmeniä tuhansia.Woody kirjoitti:Ja taas pitäisi 10 000€ maksaa jostain 90 luvun vehkeestä.

Kyseinen autohan on mun. Ja ulkonäöstä olen myös samalla linjalla että korisarja on ihan liian yli ampuva ja voisin heti vaihtaa sarjan ehjiin oikean värisiin hillitympiin osiin jolloin autoa voisi madaltaakin rajulla kädellä ja se olisi enemmän oman maun mukainen. Mutta tämä on myynti peli niin ei ole kiinnostusta rakennella.Woody kirjoitti:Ja taas pitäisi 10 000€ maksaa jostain 90 luvun vehkeestä.

Sit sä taidat myös pyöriä vähän väärillä foorumeilla.Woody kirjoitti:^ Jep sanotaan nyt vielä siten että jos tosiaan ois niin paljon ylimääräistä rahaa että ei olis väliä mihin sitä työntää niin varmaan ostaisi. Mutta kun niitä on ihmisiä jotka ottaa vielä pankista lainaa ostaakseen tälläsiä... Mutta kun nää autot on mulle ihan yksi lysti, on ihan sama onko siinä 500hv ja tehty vaikka vain 5kpl mutta minä en autoihin rahaa laita. Kun minulle se on vain kulkuneuvo ja kulkuneuvoksi riittää nytkin tuollainen parin tonnin taunus 1.8 litran moottorilla ja onko siinä joku 115hv. Ihan hyvin sillä on pärjännyt. Tosin joudun tuota määritelmää vielä vähän muuttaan tässä jossain vaiheessa kun noita lapsia on kuitenkin 3 ja tilaakin tarvisi.

Joo en ole hakemassa tätä kautta sydän ystävää tai parisuhdetta niin en aio täällä selventää omia perhekuvioita, niille ketkä haluaa niistä puhua niin suosittelen suomi24 tai vastaavaa ,samoiten uskon että talon rakennus hommillekin löytyy omat foorumit jossa pyörii ihmisiä ketä homma kiehtoo.Woody kirjoitti:En mielestäni sanonnut ettei minulla ole rahaa sijoittaa autoihin mutta en näe mitenkään tarpeelliseksi sijoittaa rahaa autoihin kun ne ei niistä ole niitä parhaimpia sijoituskohteita... Laitan kato senkin rahan enstalvella tuohon ulkokaton uusintaan.
Ja kuka sanoi ettei tää foorumi kiinosta? On täälä kuitenkin paljon tuttuja vuosien varrelta, onkohan mie ihan 2004 jo liittynnytkin jäseneksi On mää kato ihan joskus ihan opeleita harrastannutkin... Eihän minua tietenkään enää voi mieltää harrastajaksi kun ei ole sitä +500hv tuplaturboa ja takavetoa.... Kun ei ole kuin rekordin paska. Mie vaan voin nostaa opel laseja silmiltä ja katella vähän muutakin...
Mutta jostain syystä opelit edelleen kiehtoo, oisinhan mie voinnut jonkun tojotankin ostaa projekstiksi, mutta ostin opelin...Ja edelleenkin selailen päivittäin että löytysikö joku sopi vanha harraste opeli, joka ois valmiiksi ajossa....
Ja kun mie vaan sanoin että että en mie 10 000 kaivaan jostain 90-luvun vehkeestä, niin sen perusteella en saa kirjoitella täälä, enkä tykkää opeleista.'
Onko sulla muuten itellä lapsia?

En minä ole pahoittanut mieltäni, ei minulla ole tuollaista vanhaa avo nissania kohtaan mitään tunteita se on vaan ja ainoastaa myyntipeli jolla on joskus kiva ajaa kun aurinko paistaa. Aika koville tuntuu ottavan ennemin jollakin toisella kun pitää autojen myynti topicciin vetää lapset ja talonrakentaminen ja raha tilanne ja pankkilaina, ei minullakaan ole aikaa rakentaa autoa vaikka niissä onkin pienen omakotitalon verran rahaa kiinni ja silti en valita.Woody kirjoitti:Onko minä nyt vittu sanonnut että minua jotenkin häiritsee että joku myy kymmpitonnilla -90 luvun laitetta? Minä vaan ilmaisin oman kantani että minä en ostaisi. Mutta se ottaa joillekkin koville.
Mutta anteeksi että minä pahoitin foorumin "nimi" henkilöä jolla on täälä statusta, niinhän ei saa tehdä koska sen jälkeen käydään kuin hyeenat kippuun, se on sit jo ihan sama mitä tedän höpisee![]()
Anteeksi, anteeksi mä en puhu mistään muusta kun opeleista.
Ps. Ja anteeksi juzzi elämäntilanteeni ettei minulla ole aikaa autoja harrastaa, mutta jos joskus ymmärrät joutuessasi vastaavaan tilanteeseen![]()
Ainii, muistakaa sitten huomauttaa muitakin jos joku täälä puhuu lapsista tai rakentamisesta... Ne topikitkin vois oikeastaan poistaa tuolta kokonaan, ei ne kuulu opel foorumille. Täälä saa puhua vain +500hv vehkeistä ja alanharrastajat.