vähintää juu! vakiothan on 16".jarkkis kirjoitti:joo pitää olla vähintään 15" vanteet että mahtuu pyörimään.
mulla oli yhet 15" jotka ei ees menny vaan otti satuloihin eestä kii.
vähintää juu! vakiothan on 16".jarkkis kirjoitti:joo pitää olla vähintään 15" vanteet että mahtuu pyörimään.
mulla on 15"peltivanteet jotka tuli calibran mukana ja hyvin pyörii_Jape_ kirjoitti:vähintää juu! vakiothan on 16".jarkkis kirjoitti:joo pitää olla vähintään 15" vanteet että mahtuu pyörimään.
mulla oli yhet 15" jotka ei ees menny vaan otti satuloihin eestä kii.toiset 15" meni just ja just mutta otti kaariin ison profiilin/pienen etn takia kii joten suosiolla ostin 16" yli 35etllä.
tai jos etupäästä kyse niin alatukivarsien puslien kunto kantsii tutkiaadix kirjoitti:Sain tuulettimeen nuo kuoret päälle ja nyt puhaltaa iloisesti =)
Seuraavaksi pitäis korjata outo kolina mikä kuuluu oikealta kun ajaa pienestäkin pompusta niin kolahtaa. Iskareiden yläpää tai joku raidetanko siellä vissiin ääntää?

Joo, mut ne oli halvat ja mulla oli omat rikkiSpeedvelvet kirjoitti:Nuo takavalot..![]()
deme79 kirjoitti:Takavalot,hyi helsinki![]()

Mitähää selität?sahkojakke kirjoitti:Se että puhutaan cossun kansista, ei toki tarkoita cosworthia, vaan coscastin tekeleitä..