Vectra B 2.0 Dti ilmavuoto
Vectra B 2.0 Dti ilmavuoto
Ilma ongelmia olis, käyntiinlähtö hankalaa kylmänä. Vaihdoin paluuletkut, mutta ei auttanu. Suodatinkuppi oli vain puolillaan ainetta, joten varmaankin kantsis vaihtaa käsipumpullinen suodatinjalka. Mistä olette saaneet edukkaasti niitä? Kuuluuko teillä pihinää suodatinpurkista kun auto on käynyt ja sammutetaan. Mulla pihisi aikalailla joten eiköhän sekin paljasta että ilmavuoto olis suodatinsysteemissä.
Re: Vectra B 2.0 Dti ilmavuoto
sami73 kirjoitti:Ilma ongelmia olis, käyntiinlähtö hankalaa kylmänä. Vaihdoin paluuletkut, mutta ei auttanu. Suodatinkuppi oli vain puolillaan ainetta, joten varmaankin kantsis vaihtaa käsipumpullinen suodatinjalka. Mistä olette saaneet edukkaasti niitä? Kuuluuko teillä pihinää suodatinpurkista kun auto on käynyt ja sammutetaan. Mulla pihisi aikalailla joten eiköhän sekin paljasta että ilmavuoto olis suodatinsysteemissä.
Siltä kuulostais että vuotopaikan läysit jo,ei kuulu pihistä eikä olla vajaa
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Astra G 1.6 8V
Arvelinkin näin olevan, edelliseen 2.0 Di Astraani vaihdettiin korjaamolla sellanen Boschin käsipumpullinen jalka ja sen jälkeen ei ollu enää ilmaongelmia, mutta taisihan sekin jonkin verran maksaa. Epäilin aluksi myös suutinsiltojen o-renkaiden vikaa, mutta ei kai se silloin näkyisi suodattimen vajaavuutena.
Kyllä se vaan näkyy, kun ilmaa pääsee nesteen tilalle.sami73 kirjoitti:mutta ei kai se silloin näkyisi suodattimen vajaavuutena.
ok, eli vika voi vieläkin olla myös suutinsiltojen tiivisteissä, se taitaa olla mulle vähän liian iso operaatio alkaa itte tekemään, joten ehkä kannattas aloittaa siitä suodatinhässäkän vaihdosta.
Varasin kaksi viikkoa sitten ajan suodatinhässäkän ja suutinsiltojen o-renkaiden vaihtoon, hinta-arvio rempalle oli noin 300 euroa.
Merkillistä on se että tällä viikolla auto on käynnistynyt hyvin ja mitään ongelmia ei ole ollu.
Itse en hevin usko että vika korjaantuu itsestään, joten mistähän on kysymys?
Tänään menin varatulla ajalla korjaamolle ja kerroin että on nyt toiminut hyvin, niin eivät alkaneet millekään vaan käskivät soitella uudestaan jos alkaa tulemaan ongelmia.
Onko tankissa huohotin erikseen vai onko se korkissa? Viime tankkauksien jälkeen olen jättänyt korkin vähän löysälle, mutta ei kai se voi vaikuttaa asiaan?
Merkillistä on se että tällä viikolla auto on käynnistynyt hyvin ja mitään ongelmia ei ole ollu.
Itse en hevin usko että vika korjaantuu itsestään, joten mistähän on kysymys?
Tänään menin varatulla ajalla korjaamolle ja kerroin että on nyt toiminut hyvin, niin eivät alkaneet millekään vaan käskivät soitella uudestaan jos alkaa tulemaan ongelmia.
Onko tankissa huohotin erikseen vai onko se korkissa? Viime tankkauksien jälkeen olen jättänyt korkin vähän löysälle, mutta ei kai se voi vaikuttaa asiaan?
itellekki tullu ilma ongelmaa. auto seisoi reilun kuukauden kytkinvian takia hallissa ja sen jälkeen alkanu reistaileen. kylmänä joutuu tosissaan sahaamaan, ei tosin aina mutta melko usein. yksi paluuletkun pätkä näyttää kostealta joten toivotaan vian olevan siinä. ja nyt koska auto on lainassa enkä pysty letkun kokoa mittaamaan, niin mikä on letkun ulko ja sisähalkasija? ja joku puoltoista metriä taitaa riittää?
Vectra c 2.2 -06
Fontera 2.2 dti -00
http://www.wolfoil.com/en/productaanbeveling.html
Fontera 2.2 dti -00
http://www.wolfoil.com/en/productaanbeveling.html
sisähalkaisija 3.2mm,,tarkka pituus 80cm.mehtis kirjoitti:itellekki tullu ilma ongelmaa. auto seisoi reilun kuukauden kytkinvian takia hallissa ja sen jälkeen alkanu reistaileen. kylmänä joutuu tosissaan sahaamaan, ei tosin aina mutta melko usein. yksi paluuletkun pätkä näyttää kostealta joten toivotaan vian olevan siinä. ja nyt koska auto on lainassa enkä pysty letkun kokoa mittaamaan, niin mikä on letkun ulko ja sisähalkasija? ja joku puoltoista metriä taitaa riittää?
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Astra G 1.6 8V