Re: vectra a c16nz ei käynnisty
Re: vectra a c16nz vikakoodi 45
aukasin tuon virranjakajankannen nii enkohö vahingossa särkeny pyörijän, onneks ei montaa euroa maksa. :| ja se liitin mikä oli siinä sytkämodulissa kiini nii mureni käsiin
Delcoha se merkki oli että pääse kans halvemmalla.
Pyörijä ei tosiaan paljoa maksa. Se liitin on yleensä tuo ikäisessä ja jo nuoremmissakin autoissa ihan hapero, joten ei ihme, että mureni. Hyvä, että merkki selvis.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
päivitetäämpä tätäki.
elikkä vaihoin tuon sytytysmodulin, se rivi missä oli 3 pinniä nii en muista mihi ne johot kuulu. kaaviosta katoin muitta mulla on iha eriväriset mitä siellä lukee, mutta luulen että on oikein. b+ ja c- tulee +12v. ja B tulee 0.7v singnaali, joka menee ECUn violettimustaan asti. käyntii ei lähe vieläkään.
Jos joku tietää miten nuo johot tulee nii pistäkää tänne
elikkä vaihoin tuon sytytysmodulin, se rivi missä oli 3 pinniä nii en muista mihi ne johot kuulu. kaaviosta katoin muitta mulla on iha eriväriset mitä siellä lukee, mutta luulen että on oikein. b+ ja c- tulee +12v. ja B tulee 0.7v singnaali, joka menee ECUn violettimustaan asti. käyntii ei lähe vieläkään.
Jos joku tietää miten nuo johot tulee nii pistäkää tänne
indukstiokelan resistanssi on 12.7kohm. onko tuo normaaleissa lukemissa?
ja johot on ok.
sitte tuon sytkämodulin johot on viel vähä pimmennos miten päin ne menee. sitte se johto mistä lähtee ohut johto siihen pikkuseen mustaan juttuun kokoa sielä virranjakajan sisällä nii kuuluuko sen olla kontaktissa runkoo? ja tuohan on se 4+3 pinninen sytkämoduli.
siin on mekattu ne johtojen paikat ylhäältä alas(tai vasemmalta oikealle) P,N,E,R , +,C,B.
siinä liittimessä mistä osa johoista tulee nii siin on merkattu D,C,B,A.
EDIT: vikavalokaa ei pala ollenkaa, ei vilkuta edes sitä 12
ja johot on ok.
sitte tuon sytkämodulin johot on viel vähä pimmennos miten päin ne menee. sitte se johto mistä lähtee ohut johto siihen pikkuseen mustaan juttuun kokoa sielä virranjakajan sisällä nii kuuluuko sen olla kontaktissa runkoo? ja tuohan on se 4+3 pinninen sytkämoduli.
siin on mekattu ne johtojen paikat ylhäältä alas(tai vasemmalta oikealle) P,N,E,R , +,C,B.
siinä liittimessä mistä osa johoista tulee nii siin on merkattu D,C,B,A.
EDIT: vikavalokaa ei pala ollenkaa, ei vilkuta edes sitä 12
mikäs tuolla delcon virranjakajan sisällä semmonen musta 2cm*2cm kokoinen palikka on? menin särkemään johon siitä ja ei viittis alkaa tinamaan sitä takas kiini, joten saako sitä mistää?
saakos tuota johtosarjaa mistää enää uutena? oon kyselly pari paikkaa mutta ei saakko alkuperäsenä ja hintaa on 140e joten ei viittis ostaa.
saakos tuota johtosarjaa mistää enää uutena? oon kyselly pari paikkaa mutta ei saakko alkuperäsenä ja hintaa on 140e joten ei viittis ostaa.
kävin tutkii nii sen on tuossa puolan 15 ja boxilta tuleva D johon välissä. ja kytkentäkaaviotako tutkin nii uskoisin että se ois tuo br6. eli kysymys kuuluu, mikä se on?
BR6 on ajotietokone.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11