Astra c20xe Käynnistysongelma

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
JLP
'Senator'
'Senator'

Re: Astra c20xe Käynnistysongelma

Viesti Kirjoittaja JLP »

Antero_85 kirjoitti:HYVÄ SUOMI!!! Niin tuolla ooppelilla tuntuu olevan oma tahto.,. välillä lähtee ihan helposti käyntiin ja käy hyvin, sitte välillä lähtee tosi huonosti yleensä lämpimänä ja puskee hirveenä bensaa koneeseen ja savuttaa ku tiisseli ja tuntuu niinku kävis kolmella ja kaasuun ei vastaa meinaa vaan sammua, kierrokset nousee 3-4 tonnin kohille käy näin muutaman minuutin ja sitte tasottuu ihan normaaliksi ja käy kaikilla, kastelee tulpat jos ei käynnisty.tyhjäkäyntimoottorin vaihoin tuntu että autto mutta seuraavana päivänä ei taas toiminukkaan,suuttimetki oon vaihtanu, ilmamäärämittarin oon vaihtanu ja vikavalot luin ei mitään,tulpat antaa kaikki kipinää. mahtaako tossa ooppelissa olla muualla lämpötila anturia ku tossa termostaatti kotelossa ku ajattelin että moottorin ohjaus kuvittelee koneen olevan kylmä ja siksi puskee sitä bensaa niin ja vika on vaan pahentunu mitä lämpimämpi ilma. joku insinööri sano että bensapumppu menossa mutta miksi sitte kuitenki puskee liika bensaa. :banghead:Toivottavasti joku osais neuvoa ku meinaa ideat loppua..
Mulla oli myös käynnin kans ongelmia, kävi kuin kolmella kaasuttaessa, kierroksilla toimi ja tyhjäkäynnillä. Vika oli virranjakajan kannessa vaikkei silmämääräisesti mitään isompaa näkynytkään. Uus kansi makso muistaakseni 35€, joten kannattaa kokeilla jos et oo vielä vaihtanu...
Vastaa Viestiin