Onko Opelin liikkeessä virtalukonpohjat kestävämpiä ku varaosaliikkeen pohjat.
Vähintään puolentoista vuoden välein oon joutunu B-Asconaan pohjan vaihtamaan ja alkaa jo tuntumaan turhauttavalta ku ei tunnu kestävän pidempään. Tänään taas tuli valkosta valoa jalkatilaan ja sit hais palanu muovi. Saako tuota virtalukon kuormitusta miten pienennettyä, tai parempia virtalukon pohjia? Vai onko vaan jatkettava vaihtamista samaan malliin? Akku on 65A ja laturi on vakio.
Mistä saa kestäviä virtalukon pohjia?
Eikö Asseri polta valokytkimen pohjaa? D-rekku poltti, mutta samasta vaivasta lie kyse tässäkin. Laita valoille releet ja syöttö suoraan akusta, tietysti sulakkeiden kanssa. Semmosia nappuloita saa, jotka sopii alkup. johtosarjaan lampun paikalle, ota releiden ohjaus tästä niin ei tarvitse katkoa johtoja ja voit tarvittaessa palauttaa alkuperäisen kytkennän (esim. releen vikautuessa) Tarkempia ohjeita on ollut tälläkin foorumilla aiemmin. Jos tämä on jo tehty, niin poistun takavasemmalle tietämättömänä.On 2003-10-27 13:39, Sorjonen wrote:
Saako tuota virtalukon kuormitusta miten pienennettyä, tai parempia virtalukon pohjia? Vai onko vaan jatkettava vaihtamista samaan malliin? Akku on 65A ja laturi on vakio.
Silloinhan valojen täytyisi olla päällä että käryttäis, mutta kun ei ole. Käryttää sillon kun kääntää pelkästään virrat päälle eikä sstarttaa eikä mitkään valot ole päällä.
Releet oon kyllä laittamassa valoille, jos vaikka valoteho kasvais. Sais vaan tuon käryttelyn loppumaan ni olis mukavampi lähtee aina ajelemaan.
Releet oon kyllä laittamassa valoille, jos vaikka valoteho kasvais. Sais vaan tuon käryttelyn loppumaan ni olis mukavampi lähtee aina ajelemaan.
Ja eikun starttinappulaa rakentamaan
Mulla oli aikoinaan kanssa toi ongelma mutta sitte päätin kokeilla sellasta systeemiä että laitoin erillisen startti nappulan kojelautaan ja päävirtsakytkimen kanssa erikseen eli periaatteessa virtsalukko jää pelkästään katkaisijaksi
eipä ole sen jälkeen palanut enään virtsalukko