Kiitos kehuista vaikka en itse olekaan autolle mitään tehnyt, rakentajat saa tunnistautua jos hääräävät täällä!
ascona77 kirjoitti:Komee peli, tulit aamulla motonetin risteyksessä vastaan
Mä en nähny mitään ku vinkkari levis siinä main justiinsa niin en tiedä nostitko kättä tai jotain tai että tuliko edes mitään Opelia vastaan..

Jostain ihme vekottimesta tuo pyyhkijäsysteemi niin meinaa olla vähän surkia, pitää Corsasta napata tilalle parempi Opelin versio jossain välissä.
Jani_88 kirjoitti:Tyylikäs laite!
Luulis tossa korissa liikuttavan tuo konekin vähän paremmin ku vectrassa?
Paljon muuten on autolla painoa?
Juu poneja on enemmän ja painoa vähemmän, 910kg lukee papereissa painoa, en tiedä onko oikea paino enemmän vai vähemmän.
Zafira kirjoitti:Yleensä porukka poistaa vaan takalasin pyyhkimen, mutta tässä on menty askel pidemmälle

Yhdellä pyyhkijällä tuo toimii, mutta se juuri tänäaamuna hajosi niin otin sen pyyhkijän pois kokonaan hetkeksi, nyt se on taas paikoillaan ja toivottavasti toimii siihen asti, että kerkiää vaihtamaan sen koko vivuston.
Omenapomena kirjoitti:

PIRUN TYYLIKÄS!
Ootkos mitä meinannu? Toivottavasti ei ulkokuoree tuu hirveitä muutoksia, on tyylikäs noin, korkeintaan lähemmäs maata ja leveempää vannetta.
Ps. Ethän päästä kaverias tämän rattiin?

Ulkokuori tuskin muuttuu paljoa, vanteet pitää jossain välissä maalata, valkoiseksi ehkäpä? Tämä auto ei lähene maata tuosta yhtään, tuohon ralliautolookkiin sopii toi maavara oikeinkin hyvin ja vanteet kruunaa koko komeuden

Kaverit ei tällä kruisaile, tällä pääsee minun lisäksi ajamaan vain harvat ja valitut
(eli sellaiset joilla tuo pysyy lapasessa varmasti..), muuten en anna yhtään kenenkään ajaa tuolla.
Ootan jo innolla Summerpartyja niin pääsee kokeileen vähän varttimailia tuolla, tuo ihan kivasti liikkuu jo nyt nimittäin ja jos oikein rivakaksi rupeaa niin pitää koittaa keritä nokka vaihtaa parempaan
Ja mikä parasta, autolla on tullut ajettua jo paljon ja kiihdytykset on olleet kohtalaisen rivakoita niin silti ajotietokone näyttää 7,5l keskikulutusta satkulle