Bosch lambda 0 258 006 179/180
Bosch lambda 0 258 006 179/180
Onko kenelläkään tietoa käykö 0 258 006 179/180 numeroinen Boschin lambda X20xev moottoriseen omegaan? Lambda ilmeisesti sökönä ja tuolla numerolla oleva anturi olisi ylimääräisenä, mutta en tiedä käykö se.
Re: Bosch lambda 0 258 006 179/180
Montako johtoa siinä on ja minkä värisiä? Jos on mustaa, harmaata ja valkoista niin ei taida sopia...
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Kolme johtoa on ja värit juuri musta, harmaa ja valkonen. Bosch kataloogi ei tarjoa myöskään tuon numeroista ko. moottorille. Pitää näköjään tilata toinen.Tuomas kirjoitti:Montako johtoa siinä on ja minkä värisiä? Jos on mustaa, harmaata ja valkoista niin ei taida sopia...
Eikös X20XEV ompussa ole vuosimallista riippuen kolmea erilaista lambdaa käytössä. Sekä kolme- että nelijohtoista. Tietty jos ei Boschin kataloogi tuota tarjoa niin ei kai käy. Tosin orkkis ei taida olla Bosch (?).
Mun -99 Omegassa oli tosiaan nelijohtoinen lambda ja punasta ja keltasta tais ainakin olla johdoissa. Itse vaihdoin sinne motonetistä löytyneen titanialambdan.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Minulla -94 mallissa myös nelijohtoinen.
Pelkkä johtojen määrä ei riitä, kun niitä on kahta tyyppiä. Nuo valko/musta/harmaajohtoiset on zirkonia-antureita, kun ompussa lienee titaanianturi.
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
Johtojen värillä tosiaan merkitystä. Kannattaa tarkistaa, minkälainen siellä tällä hetkellä on. GM:n osanumeron avulla mulle kuitenkin löydettiin oikea lambda (titania) pienellä googlamisella.Tuomas kirjoitti:Pelkkä johtojen määrä ei riitä, kun niitä on kahta tyyppiä. Nuo valko/musta/harmaajohtoiset on zirkonia-antureita, kun ompussa lienee titaanianturi.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Korjataan nyt vielä että tiedän että johtojen pelkkä määrä ei riitä valintaperusteeksi
Tätä nyt yritin lähinnä selittää mutta vähän päin persettä:
Katsoin nyt tarkemmin ja X20XEV koneeseen on kolme erilaista nelijohtoista tarjolla, kolmejohtoiset ovat Omegan muihin 2l malleihin.
Katsoin nyt tarkemmin ja X20XEV koneeseen on kolme erilaista nelijohtoista tarjolla, kolmejohtoiset ovat Omegan muihin 2l malleihin.