astra h ja ruostuminen ja katon natina
Re: astra h ja ruostuminen ja katon natina
No ei mulla kukat loppunu tuohon vaan vaihdoin astran uuteen samalla reissulla ku takaluukku maalattiin niin 1vja 2kk niin yllätys takaluukussa paukama
.En jaksanu enään etes viedä autoa takuumaalaukseen vaan aloin etsiä eri merkkistä kulkuneuvoa alko jo niin kypsyttämään nuo maalijutut ja 1.6 kone.Nyt alla uudenkarhia octavia diesel+dsg eikä tartte enään kepittää ja toivottavasti maalailla ovia/luukkua enään.
Skoda Octavia -08
Ääh mä olen kahen vaihella vedänkö tuon kolmen litran viinikanisterin alas vai lähenkö juoksulenkille ennen urpotv:n lähetystä
Tuli kurkattua takakontinluukun pahvien alle ja sieltähän löyty oikein alue joka vaatisi muutakin kuin valoa! Kohdat josta ruoste oli alkanut kukkimaan on sopivasti siinä kohtaa jossa luukun rakenteet on liitetty (sähköhitsi?) ulkopeltiin tai taitoksen kohdalla (hitsi) jossa vesi pääsee majailemaan (niin jos rakenteeseen pääsee). V..u mikä rakenne ja vielä ilman ruostesuojausta 
Grandland X Innovation Plus 225 PHEV
Jatkokertomus jatkuu: eli auto maalattiin osin (Kolme oven alaosaa ja takaluukku) pari vuotta sitten. Vuoden vaihteessa huomasin takaluukun alaosassa "ruostekukkasia" ja näytin niitä Mäkelän Autossa Järvenpäässä. Kauppias totesi maalauksen epäonnistuneen ja kehotti olemaan yhteydessä maalaamoon. no, tänään lopulta menin maalaamoon, jossa pallo heitettiin takaisin maahantuojalle. Maalarin mukaan sinkitys on kasautunut ja kohottanut maalin. Maalarin mukaan Zafirassa on ollut yleisesti takaluukun maalauksia.
Pitää palata GM:n pakeille ja muistuttaa takuun aikaisesta remontista, joka jotenkin on epäonnistunut. matti
Pitää palata GM:n pakeille ja muistuttaa takuun aikaisesta remontista, joka jotenkin on epäonnistunut. matti