tollanen OPC:n takaspoileri tuli hommattua tuon takahelman kaveriksi.
jos jotain kiinnostaa tuo GTS:n orkkis lippa niin olisi myynnissä.esim sedaniin tai facelift viistoperään missä tuota ei ole.

en tohtinut käyttää kuumailmapuhallinta,tyydyin hiustenkuivaajaan.pariin kohtaan nurkissa tein pienet viillot sinne ei näkyvälle mustalle alueelle että sai paremmin ilma rannut pois.apache kirjoitti:Annas jotain vinkkejä, minulta tuo ei sujunutKäytitkö kuumailmapuhallinta muovaukseen?

Voi leikata ja helpottaa kummasti kun on ennen sisälle laittoa aika lailla oikean kokonen. Pitää saada ikkunalistan sisälle että pysyy kun ikkunoita auotaan, helpoimmalla pääsee kun purkaa ovipahvit ja ikkunan tiivisteet pois. Tuoreet kalvot lähtee hyvin pois mutta ainoa paska homma mikä on että liima saattaa/jää lasiin, sinolilla ja mattopuukon terällä oon ite ainaki niitä liimajäämiä putsaillu.HraBeigeV6 kirjoitti:Hyvältä näyttää. Kauanko sulla meni hommelissa? Takalasihan on aika suora. Ku olen itse aatellut myös kalvottaa farkun takaosan. Jotenki vaikuttais iisiltä hommelilta. Eiks noi sivulasit tosiaan voi leikata aikalailla valmiiks ulkopuolella ja si asennusta? Pitääkö kalvo saada ikkunalistan sisälle? Jos kalvotus menee ketuilleen..onko helppo duuni ottaa pois?
Kannattaa ostaa hommaan tota VP-Sitrus spray:tä. Suihkuttaa liimajäämiin antaa vaikuttaa 15min niin lähtee pyyhkimällä, todella tehokas aine. Kannattaa käyttää naamaria työskentelyssä.t3mu kirjoitti:Voi leikata ja helpottaa kummasti kun on ennen sisälle laittoa aika lailla oikean kokonen. Pitää saada ikkunalistan sisälle että pysyy kun ikkunoita auotaan, helpoimmalla pääsee kun purkaa ovipahvit ja ikkunan tiivisteet pois. Tuoreet kalvot lähtee hyvin pois mutta ainoa paska homma mikä on että liima saattaa/jää lasiin, sinolilla ja mattopuukon terällä oon ite ainaki niitä liimajäämiä putsaillu.HraBeigeV6 kirjoitti:Hyvältä näyttää. Kauanko sulla meni hommelissa? Takalasihan on aika suora. Ku olen itse aatellut myös kalvottaa farkun takaosan. Jotenki vaikuttais iisiltä hommelilta. Eiks noi sivulasit tosiaan voi leikata aikalailla valmiiks ulkopuolella ja si asennusta? Pitääkö kalvo saada ikkunalistan sisälle? Jos kalvotus menee ketuilleen..onko helppo duuni ottaa pois?

punasesta väristä tykkäsin kylä itsekin mutta todella kova hoitoinen,riippuu tietenkin kuin tarkka on mutta itse en tykkää jos vähänkin rupee "kalvoa" tulemaan.ja punasessa näkyy herkästi.opelisti77 kirjoitti:Alan kyl seuraan innolla mitä saat aikaan tälle "mopo" vectralle
Punainen oli kyl värinä mun silmään hieno![]()
Vanteet ei vois enään paremmin sopia tähän korimalliin