onko kellään tietoa tai kokemuksia tästä kyseisestä hälystä.
merkkimalli ois tommonen kun Enforcer 750-4..
sen sais mielestäni kohtuu hintaan asennettuna ja luotettavasti..(=..kai..=) kauheesti se ukko sitä kehu ja vertas defaan.. hintalaatusuhteeltaan kuulemma markkinoiden paras tai jotain.. kaikki defat pyöri siinä 500€ nurkilla.. ja asentajat oli ihan kyrpänaamoja..
onko ehdotuksia/suosituksia tampereen aluella luotettavista, hyvistä, "halvoista" hälyn asennuspaikoista..
<font size=-1>[ This Message was edited by: cali on 2004-05-18 15:19 ]</font>
sen sais mielestäni kohtuu hintaan asennettuna ja luotettavasti..(=..kai..=) kauheesti se ukko sitä kehu ja vertas defaan.. hintalaatusuhteeltaan kuulemma markkinoiden paras tai jotain.. kaikki defat pyöri siinä 500€ nurkilla.. ja asentajat oli ihan kyrpänaamoja..
onko ehdotuksia/suosituksia tampereen aluella luotettavista, hyvistä, "halvoista" hälyn asennuspaikoista..
<font size=-1>[ This Message was edited by: cali on 2004-05-18 15:19 ]</font>
Omakohtaisia kokemuksia ko. hälystä on 3vuoden ajalta ja tyytyväinen olen ollut. Ainoa miinuspuoli on että jos gsm-puhelin soi autossa sisätutkan ollessa päällä niin se aiheuttaa hälytyksen, mutta eihän kukaan jätä puhelinta autoon
Olen myös itse asentanut 4kpl kyseisiä hälyjä oma mukaan lukien ja ollut mukana noin 10 hälyn asennuksessa ja kaikki ovat toimineet niinkuin pitääkin. Suosittelen lämpimästi.