Pääsin autoon pyyhkijänvarren avulla ikkunanvälistä kampeamalla kun muutenhan tuohon ei pääse sisälle.
Ensimmäisenä kokeilin akunkenkää käyttää irti, ei vaikutusta, sama uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja välillä pidin vähän pidemmänkin tovin irti sitä ja nytkin ollut koko päivän melkein irti eikä auta.
Kokeilin myös käsin painaa lukkoja kiinni vaan keskuslukitus ei toimi siltikään.
Ajonesto vain menee päälle miten sattuu enkä oikein tiedä miten se lähtee pois päältä, nyt olen tuurilla sen pari kertaa saanut pois päältä että autolla voi ajaa, mutta onhan tuo vähän arpomista ja olisi kiva saada ovet lukkoon autosta
Asiat mitä olen tehnyt niin boksin kyljestä piuhoja käyttänyt irti->ei vaikutusta
Releestä piuhat irti->Ei vaikutusta vaikka se ei taidakaan vaikuttaa muuhun kuin vilkkuihin
Akunkenkiä molempia irroitellu vuoronperään-> Ei vaikutusta
Yhden palaneen sulakkeen vaihdoin kun hanskalokeron takaa löytyi 4 itse laitettua sulaketta-> Ei vaikutusta
Kaukosäädintä näpytellyt ja vaihtanut siihen pariston -> Ei vaikutusta muutaku sillä rupeaa vain vilkut vilkkumaan ja saan ne joskus jopa sammumaankin..
Autossa siis on se itse "älyboksi" jossa on 3 mikrokytkintä eikä niistäkään tapahdu mitään, lasinsärkemistunnistin ja sireeni joka ei toimi.. Kaukosäätimessä napit 1 ja 2 ja eipä muuta, liekö nuokaan auttaa mallin selvittämisessä
Boksin kyljessä oli vain jotain epämääräisiä numeroita jotka eivät kertoneet mtn tuosta systeemistä.
Varmaan kohta järkevintä olisi repiä koko tuo hälytinhässäkkä pois ja jättää vain keskuslukon moottorit, hommata uusi hälytin/keskuslukitus ja kytkeä se tilalle, mutta koitetaan nyt ensin jos joku osais jotain sanoa tuosta vanhastakin hälyttimestä.
Ja tosiaan jos joku käskee ottaa kokonaan pois käytöstä niin ei se oikein ole vaihtoehto kun ovia ei saa auki muuten kuin kaukosäätimellä ellei kulje kontin kautta.
Toki saa ehdottaa jotain fiksua kohtuuhintaista keskuslukkosettiä tuohon vanhan tilallekin jos joutuu hankkimaan uuden. Mielellään tietty hälyttimellä varustettu.