huomis ehtoona bongaan teidät kaikki.. ku vissiin kuskia pitääs leikkiä.niemma-2 kirjoitti:Vähän sama juttu vaikka tulee pyörittyö aika usein tampereen lähistöllä arkipäivisin ja viikonloppusin etenkin yö kruisailuilla keskustassa..ym^baxxter^ kirjoitti:Miksei kukaan koskaan bongaa mua![]()
![]()
Ilmeisesti tuuri on aina se että kukaan ei liiku samaan aikaan just samoilla seuduilla...
Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
- StarBreakeR
- 'Diplomat'

Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Pahimman savun hälvettyä vaihdetaan 6" galvanoidut sulakkeisiin.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Tarttis tehdä joku aihe tyylillä et missä liikut ja koska et voi olla bongarit jossakin kytiksessäStarBreakeR kirjoitti:huomis ehtoona bongaan teidät kaikki.. ku vissiin kuskia pitääs leikkiä.niemma-2 kirjoitti:Vähän sama juttu vaikka tulee pyörittyö aika usein tampereen lähistöllä arkipäivisin ja viikonloppusin etenkin yö kruisailuilla keskustassa..ym^baxxter^ kirjoitti:Miksei kukaan koskaan bongaa mua![]()
![]()
Ilmeisesti tuuri on aina se että kukaan ei liiku samaan aikaan just samoilla seuduilla...
Teen tarrojen leikkausta.
Hieno Bertone Gastra Rajamäellä puol 8 maissa. Vauxhall maskia keulalla yms
yritin oman kanssa pyöriä ja tsiikaa näkyyykö kuskia että voi heittää lapaa 
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Kullanvärinen Astra G Coupe Bertone Tammisaaressa
IG: opel_Andr34s
Tais olla vajaa viikko sitten kun kaverin kanssa ajeltiin Heikinlaakson Nesteen ohi ja siellä oli joku miitti käynnissä ja siinä joukossa oli joku hipistelty sedani b1-omega. Sitte tossa tänään poljin pyörällä jonkun siistin vaaleen b-ompun edestä tossa uudella Valkosenlähteentien pätkäsll välillä sipulikirkko-kyttis. Omegassa roikku vetokoukussa pari polkypyörää.
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
juzze astra bongattu eteläkeskuksen parkkipaikalta tänään klo 20.30 aikoihin.
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Iisalmessa tänään Puolan(?) kilvissä oleva, jo parhaat päivänsä nähnyt, 4-ovinen C2 Ascona. Takakontti luukkua myöten täynnä tavaraa, ja 5-henkeä kyytissä. 
Voisit kyllä ottaa meikäläisenki kyytiiStarBreakeR kirjoitti:huomis ehtoona bongaan teidät kaikki.. ku vissiin kuskia pitääs leikkiä.niemma-2 kirjoitti:Vähän sama juttu vaikka tulee pyörittyö aika usein tampereen lähistöllä arkipäivisin ja viikonloppusin etenkin yö kruisailuilla keskustassa..ym^baxxter^ kirjoitti:Miksei kukaan koskaan bongaa mua![]()
![]()
Todella siistin näköisen A Kadetin perässä ajelin tänään Lahdessa karjalankadulla, väri oli joku vaalean ruskea/beige/oranssi
Saatto olla vaikka alkuperäinen maali..
Saatto olla vaikka alkuperäinen maali..

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Se komia vaal.sin 1,2s C-Kadetti Tiksin nesteellä 22.30 aikoihin.
Sikasiisti
Sikasiisti
Maalausta varten mataksi hiottu B Omega Lahdesjärvi ABC.. melko koominen

Toissailtana Sipoosta päin tuli vanhalle Lahdentielle oranssi A-manta mustalla ralliraidalla. Oli todella hieno, olin nimim. MW_6:sen kyydissä mustassa farkkuomegassa, käännynttiin perään ja heti siitä sitten Nikimäkeen.
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Sama bongattu useampaan kertaan kyseisestä sijainnista ja on kyllä todella maukas peli ja vielä niin hienoilla vanteillakin. Eihän tää nyt käyttäjä retro ole?hudu79 kirjoitti:Se komia vaal.sin 1,2s C-Kadetti Tiksin nesteellä 22.30 aikoihin.
Sikasiisti
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
60's & 70's Clubin tapaaminen oli tuona iltana Paippisten moottorikahvilassa.retro kirjoitti:Toissailtana Sipoosta päin tuli vanhalle Lahdentielle oranssi A-manta mustalla ralliraidalla. Oli todella hieno, olin nimim. MW_6:sen kyydissä mustassa farkkuomegassa, käännynttiin perään ja heti siitä sitten Nikimäkeen.
Mä bongasin jo kahdesti saman 1.3S farkku D Kadetin. Kohtuu isot aluvanteet alla mutta muuten vakiolta vaikuttava laite. Sunnuntai-iltana oli peräkärry perässä Lahdenväylällä ja tänä aamuna ilman kärryä Kaivokselassa. Lahdenväylällä moikattiinkin kun Reksalla ajoin ohi mut tänään olin tsygällä niin eivät Kadett-miehet huomanneet minua
B Ascona '80 ja E Rekord '83
kehä III viininpunainen a-vectra jossa perässä luki charmi...
ja calibra oli hyytynyt kehä III motonetin kohdalle länteenpäin mennessä, porukkaa oli kyydissä..
ja calibra oli hyytynyt kehä III motonetin kohdalle länteenpäin mennessä, porukkaa oli kyydissä..
Dear Iceland, we said "send cash" not "ash."