Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja maritus »

^Kuten mulla :D Olin menossa kans hakemaan lappua varulta etukäteen katsastukseen.. Nostettiin auto ylös niin seuraava osoite olikin Motonet ja koko putki matkaan.. :D
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tursas »

maritus kirjoitti:^Kuten mulla :D Olin menossa kans hakemaan lappua varulta etukäteen katsastukseen.. Nostettiin auto ylös niin seuraava osoite olikin Motonet ja koko putki matkaan.. :D
Näinhän se on, kannataa vaan suoraan vaihtaa, hinnat kun pyörii kympeissä, ei mitään paikkaus viritelmiä. 8)
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tursas »

Jatketaas nyt tänne, ostin Liitlistä tommoset popniittipihdit, mutta osaisko joku selittää tyhmälle lyhyesti, että miten ne käytännössä toimii, pitäis Sierran peltejä korjailla, kiitos ja kumarrus etukäteen... :roll:
edit: jahas tuolta löytyki..http://parolanasema.blogspot.com/2009/1 ... jalka.html
..pitää alkaa treenaa.. :D
SorsaB
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja SorsaB »

tursas kirjoitti:
SorsaB kirjoitti:Haittaako pieni vuoto pakoputkessa katsastuksessa paljonkin?
Voi haitata, jos pakokaasumittauksessa happiarvot nousee = HYLÄTTY , eli korjaisin etukäteen tai ainakin hakisin jostain päästöpaperin valmiiksi .., yleensähän se menee niin, että luulee vain pientä reikää, niin selvii, että koko putki pitää vaihtaa.. :whack:
Minulla vuotaa putki vähän siitä keskimmäisen äänenvaimentimen hitsaussaumasta josta lähtee putkiston loppuosa. En tiedä auttaisko tuo paikkausaine sen vertaa, että sais leimalta läpite. Pysyviä korjauksiahan nuo ei tietenkään ole. Kylmänä ei pörise, mutta kun on ajanu jonkin aikaa ja putki kuumuu niin sitten alkaa pörisemään.
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

tursas kirjoitti:
maritus kirjoitti:^Kuten mulla :D Olin menossa kans hakemaan lappua varulta etukäteen katsastukseen.. Nostettiin auto ylös niin seuraava osoite olikin Motonet ja koko putki matkaan.. :D
Näinhän se on, kannataa vaan suoraan vaihtaa, hinnat kun pyörii kympeissä, ei mitään paikkaus viritelmiä. 8)
No mulla meni kyllä varmaan jotain 200 €, kun meni takapönttö ja kaikki vaihtoon (+koiranluu samalla) ja kaiken lisäksi motonetistä ei löytynyt tohon mun astraan takapönttöä :o
Juheksi
in memoriam
in memoriam
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juheksi »

Kumpi on pahempi? Sisällä kuuma ja ulkona vielä kuumempi vai sisällä lämmin ja ulkona kylmä?...
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Kun peruutat autoa, niin voit laittaa vauhdissa ykkösen silmään, vaikka auto rullaisikin taaksepäin. Mutta jos rullaat eteenpäin, ja laitat vauhdissa pakin päälle, niin eipä onnistu. Miksi?
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Juheksi kirjoitti:Kumpi on pahempi? Sisällä kuuma ja ulkona vielä kuumempi vai sisällä lämmin ja ulkona kylmä?...
Sisällä lämmin ja ulkona kylmä.. Kyllä tää kesä on kivempi kun talvi :D
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

ascona_c kirjoitti:Kun peruutat autoa, niin voit laittaa vauhdissa ykkösen silmään, vaikka auto rullaisikin taaksepäin. Mutta jos rullaat eteenpäin, ja laitat vauhdissa pakin päälle, niin eipä onnistu. Miksi?
Pakissa ei ole synkroja?

E: eikäskun pakissahan taitaa olla suorahampaiset rattaat, niin vauhdissa päälle sohiminen ei oikein onnistu.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
2slow4motion
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2slow4motion »

Toimiiko jenkeistä ostettu radio suomessa?? Eli osuuko taajuudet
Opel Calibra 4x4 turbo vm. 95
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
E Raketti
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja E Raketti »

2slow4motion kirjoitti:Toimiiko jenkeistä ostettu radio suomessa?? Eli osuuko taajuudet
Jenkki radioista puuttuu joko parilliset tai parittomat lukemat (ei nyt saa päähän kummat) joten osa kanavista kuuluu huonosti tai ei ollenkaan.

Edit. Parilliset puuttu, eli kanavat menee 88.1, 88.3, 88.5 jne...
Astra G
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
Petri T
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Petri T »

TJT kirjoitti:
ascona_c kirjoitti:Kun peruutat autoa, niin voit laittaa vauhdissa ykkösen silmään, vaikka auto rullaisikin taaksepäin. Mutta jos rullaat eteenpäin, ja laitat vauhdissa pakin päälle, niin eipä onnistu. Miksi?
Pakissa ei ole synkroja?

E: eikäskun pakissahan taitaa olla suorahampaiset rattaat, niin vauhdissa päälle sohiminen ei oikein onnistu.
Sekä että,tosin joistakin autoista löytyy synkattu pakki.
Mannion
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Mannion »

E Raketti kirjoitti:
2slow4motion kirjoitti:Toimiiko jenkeistä ostettu radio suomessa?? Eli osuuko taajuudet
Jenkki radioista puuttuu joko parilliset tai parittomat lukemat (ei nyt saa päähän kummat) joten osa kanavista kuuluu huonosti tai ei ollenkaan.

Edit. Parilliset puuttu, eli kanavat menee 88.1, 88.3, 88.5 jne...
Eli 99.7 kuuluu, eli ei mitään hätää :wink:
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Morepower
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Morepower »

Voinko laittaa avatariksi jonkun puhelimella otetun kuvan (8mp). Vai pitääkö mun osata muuttaa se tommoseksi postimerkin kokoiseksi? :o
Omega 2.5 v6
2slow4motion
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2slow4motion »

Eli 99.7 kuuluu, eli ei mitään hätää :wink: =D Ei hevon perseen aavistusta mitä kanavaa herra hakee ko ne tuppaa olemaan hiuman eri taajuuksilla eripuolella suomea
Opel Calibra 4x4 turbo vm. 95
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
Vastaa Viestiin