mulla on nyt tosta c25xe padasta sähköt kunnossa ja käymään lähtee nätisti mutta en oo ihan varma tosta vesijärjestelmästä. jos joku osaisi nopeilla liikkeillä selvittää hiukan noita c25xe koneen vesiletkuja sun muita letkuja, että mistä pitäisi lähteä, mihin mennä, ja mitä tehdä..
jos tekstillä selvittäminen menee hankalaksi niin vaikka linkkiä johonkin kuvaan mistä vähän näkisi mallia?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ratkaistu:
elikkäs, mulla on nyt kadette v6 projekti siinä kohtaa että pitäisi motronicci saada pelaan. pari päivää ajoneston kanssa tapeltuani hain ajonestottoman boxin muttei taridot riitä senkään kytkemiseen. boxilta heti konehuoneeseen menevän ison johtonipun eli koneen sähköjen pitäisi olla kunnossa kun ne nyt on liitin liittimeen boltonilla, mutta nuo hanttarin jalkotilaan jäävät muutama liitin ovat hieman kysymysmerkki. kadettiin on jo kerran aikaisemmin tehty tekniikanvaihtdos ja siellä on valmiiksi räävittyä johtosarjaa, johon ei ymmärrys riitä. joten josko täältä löytyisi apua niihin muutamaan tärkeempään piuhaan mitkä täytyy itse vedellä.
eli kysymys kuuluukin mitkä johdot (väri, liitin?) pitää kytkeä ja mihin että saadaan boxille esim. virtalukolta tietoo?/startin herätettä?
joku selvitti vähän jotain jostain puolan plussistakin mutta mikäs tuossa suoräsytkäkoneessa ajaa puolan asiaa?
kytkentäkaavioitakin olen koittanut opiskella mutta tuossa tallilla olevassa vectran kirjassa on vähän vajavainen kaavio c25xestä enkä siitä ole tolkkua ottanut.
mitä tarkemmin joku osaa selvittää johtojen värit tai pinnit boxinpäässä ja niiden sijoitus paikat niin sitä kiitollisempi olen, tai jos joku uskaltaa vaikka antaa numeroansa että voin soittaa ja tiedustella asiaa tallilla paikanpäällä tarkemmin.
ajan henkilökohtaisesti kadetilla sen henkilön sijaintipaikkakunnalle tarjoamaan kahvit pullalla, joka osaa sen verran avittaa että saisin tuon kadetin ensiviikolla leimalle tuolla c25xe padalla.
saa vaikka soittaa tai pistää viestiä niin tulee neuvot nopeammin perille asti kun ei kokoaikaa kerkeä koneella istua. nyt on niin kovat poltteet saada savut tuosta masiinasta irti että meinaa välillä hirvittää itseäänkin tämä kiirus
Joni Jukarainen
0466 83 4047