Jees elikkä omppu vuotaa nestettä koneen takaa hieman. Luvin, että vuotokohta voisi olla vesiventtiili. Mulla tekee niin et parkkiin ajaessa alkaa lotisee mut kun tulee jonkun ajan päästä takasi niin ei vuoda enää. Jonkun litran vuotaa tai sen verran olen aina lisännyt nestettä. Olisiko se tuo venttiili sit rikki vai oisko muita mahdollisia kohteita? Otin imusarjan pois ja kattelin letkuja niin vuotoja niis ei näkynyt mut vesiventtiili oli hikoillut. Jos siihen tulee kaks letkuu ja yks lähtee pois.
Mites se kenno sit oireilee, vuotasko se koko ajan jos se on rikki vai miten?
MInkähintanen lie tuo vesiventtiili ja kannataako ostaa alkuperäinen vai pärjääkö tarvikkeella?
Ja autohan oli v6 2.6
omega b2 vuotaa nestettä
Re: omega b2 vuotaa nestettä
vuotaako myös sammuksissa, jos nestemäärä on täysi? Itsellä sama vika aktiivisena b1 mv6 ompussa. Itsellä kaikki letkut kuivat, mutta ptki joka tulee alavesiletkulta koneen taakse on märkä. Huomenna vika selviää...kustaa kirjoitti:Jees elikkä omppu vuotaa nestettä koneen takaa hieman. Luvin, että vuotokohta voisi olla vesiventtiili. Mulla tekee niin et parkkiin ajaessa alkaa lotisee mut kun tulee jonkun ajan päästä takasi niin ei vuoda enää. Jonkun litran vuotaa tai sen verran olen aina lisännyt nestettä. Olisiko se tuo venttiili sit rikki vai oisko muita mahdollisia kohteita? Otin imusarjan pois ja kattelin letkuja niin vuotoja niis ei näkynyt mut vesiventtiili oli hikoillut. Jos siihen tulee kaks letkuu ja yks lähtee pois.
Mites se kenno sit oireilee, vuotasko se koko ajan jos se on rikki vai miten?
MInkähintanen lie tuo vesiventtiili ja kannataako ostaa alkuperäinen vai pärjääkö tarvikkeella?
Ja autohan oli v6 2.6
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
Jos kenno vuotais niin apparin lattia ois litimärkä tolla veden menekillä. Vesiventtiili melko varma vika, vuotaminen loppuu kun paine vähenee. Osta kerralla orkkis osa, ei tartte joka vuosi vaihtaa uutta.
Omega B2 2.6 executive
Joo sammuksissa vuotaa myös. Löysäsin paisarin korkkia niin pysty ajamaan reissusta pihaan ilman että kusi pahasti alleen. Pitänee lähteä irroittelemaan venttiili ja ostaa uus ja toivoa että vika olisi siinä.
Nyt ois osa vaihettu. Alkuperäisen laitoin tilalle melko suolanen hinta 70e
Katsellaan kuin käy 
tarvike jonka joskus hommasin maksoin 30e ja oli saksalainen. paikallisesta varaosaliikeestä
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben