Opelit myynnissä

Vastaa Viestiin
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Re: Opelit myynnissä

Viesti Kirjoittaja telwin »

|vectraman| kirjoitti:Olin jo vähällä tarjota tuosta vaan huh, olipas sille hintaa :o Ajattelin, ettei AVK osaa tollasta "vanhaa Ooppelia" pitää arvossaan vaan väärässä olin.. Mulla olis osatkin tuohon valmiina tiedossa, mä haluun ton :bonk:

Onko tuo joku GTE:n alkuperäinen väri? Olis kiva tietää värikoodi :food:
Ei se AVK sitä hintaa määritä vaan vakkutusyhtiö joka on auton lunastanut.

Ja voihan sen tarjouksen jättää vaikka pyynti on mitä on.

Tuontiauto joten veikkaan että ei ole ollut ihan ilmaisesta seuraava edes ostohetkellä tai sitten on poltettu rahaa paljon kunnostukseen ja kaikki kuitit ym on ollut tallessa ja näin ollen vakuutusyhtiö on maksanut tavallista paremman korvauksen.
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

No siis joo vakuutusyhtiö, mutta sitä suuremmalla syyllä kun tietävät vielä vähemmän autojen hinnoista kuin AVK:n myyjät jotka niitä myy päivät pitkät, mutta tuo sun selitys varmaan on aika lähelle oikeaa kun hinta on noin kova. Juu tarjotahan voi, mut 1500e on tossa pienin tarjous koska vähintään puolet pyynnistä pitää tarjota ja sitten jos tarjous menee läpi niin se on pakko hakea. Ajattelin, että tuo olisi ollut jtn pyynti 1000-2000 väliin ellei allekin. Olisin mä tosta jonku satasen voinu pulittaa vaikka heti :food:

Edelleen kysyn, että onko tietoa tuosta auton väristä, onko alkuperäinen väri ja mikä on värin nimi/koodi jos haluaa itselle samaa väriä? 8)
tuikki
OCF Rahastonhoitaja
OCF Rahastonhoitaja
Jäsennumero: 2729

Viesti Kirjoittaja tuikki »

|vectraman| kirjoitti:No siis joo vakuutusyhtiö, mutta sitä suuremmalla syyllä kun tietävät vielä vähemmän autojen hinnoista...
Voin vakuuttaa, että ainakin yksi yhtiö kyllä tarvittaessa löytää hinnan autolle kuin autolle... Kerran kysyin esimerkkinä hyväkuntoisesta omega kolmetonnisesta, niin sitä ei todellakaan verrata 2 litraseen gls ruostekasaan...
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

|vectraman| kirjoitti: Juu tarjotahan voi, mut 1500e on tossa pienin tarjous koska vähintään puolet pyynnistä pitää tarjota ja sitten jos tarjous menee läpi niin se on pakko hakea.
Ennen ainakin oli hintaraja minkä jälkeen piti tarjota vähintään puolet,en sitten tiedä miten nykyään.
Tarjouksen hyväksymisen jälkeen maksuaikaa on 5vrk ja jos sinä aikana ei maksa tulee auto uudelleen myyntiin.
Tai näin ainakin ennen on ollut...
|vectraman|
OCF Member 2021

Joskus olen ollut sivustakatsojana kun pari tuttua on jättänyt tarjouksia netissä sekä paikanpäällä niin AVK:n ukko itse Oulussa sanoi, että puolet pyynnistä pitää vähintään tarjota, sen alle ei vissiin myy ollenkaan. En minäkään satavarma kyllä asiasta ole kun en itse ole koskaan ostanut vielä tuolta mitään, mutta mä veikkaan että tuota Kadettia tuskin ihan tonnillakaan vielä myydään ja toisekseen Espoosta on pitkä matka hakea :-? Oulussa jos olis ollut niin olisin hyökännyt heti katsomaan, siellä kun tulee aika-ajoin vierailtua kun yleensä sieltä häviää ne "parhaat" jos ruttuautoja niiksi voi sanoa niin ennenkuin kerkeävät edes nettiin :)
P. Lanttola
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja P. Lanttola »

Muista autoista pitää tarjota vähintään puolet pyynnistä, mutta purkuun määrätyistä saa tarjota mitä tykkää. Tippuuhan se hinta siitä niin kauan että se jollekin kelpaa.
|vectraman|
OCF Member 2021

Ai noinko se meneekin, taas vähän viisaampi :) Joten 1500e tällä hetkellä minimitarjous tuosta Kadetista kun se on korjattavaksi laitettu, odotellaan hinnan tipahtamista ja/tai palkkapäivää 8)
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

|vectraman| kirjoitti:Ai noinko se meneekin, taas vähän viisaampi :) Joten 1500e tällä hetkellä minimitarjous tuosta Kadetista kun se on korjattavaksi laitettu, odotellaan hinnan tipahtamista ja/tai palkkapäivää 8)
Noin 10% tippuu kerran viikossa hinta.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Kaverin Astra F Cabrio 2.0 93/94 (vm 94, käyttöönotettu 93) on näköjään myytävänä:
http://www.nettiauto.com/opel/astra/4031778

Huomioitavaa tuossa on mm. 2-litrainen kone (tosin merkannut näköjään vahingossa hv-tehot kW-kohtaan... eli C20NE-konehan tuossa on.) ja se, ettei tuossa ole airbagia, eli ratin voi halutessaan helposti vaihtaa toisenlaiseenkin.

Saa kuulemma ostaa pois... (tai toisaalta pitäisiköhän ostaa itse kesäautoksi, "onneksi" ei ole paikkaa säilyttää... ja enemmän itseä kiinnostaisi uudempikoppaiset Astra Cabriot, noita tuon ikäluokan Opeleita kun on jo ihan tarpeeksi itsellä ennestään...)

Tällainen Omega B2 2.2 DTi http://www.nettiauto.com/opel/omega/3958558 tuolla on tarjottu vaihdossa, onkohan tuollaisessa mitään erityistä huomioitavaa jos kaveri ottaisi tuollaisen vaihdossa Astraan, itse en noista 2.2 dieseleistä ainakaan tiedä yhtään mitään. Ainakin kuvissa tuo Omega näyttää tosi siistiltä.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zafira »

ata kirjoitti:Tällainen Omega B2 2.2 DTi http://www.nettiauto.com/opel/omega/3958558 tuolla on tarjottu vaihdossa, onkohan tuollaisessa mitään erityistä huomioitavaa jos kaveri ottaisi tuollaisen vaihdossa Astraan, itse en noista 2.2 dieseleistä ainakaan tiedä yhtään mitään. Ainakin kuvissa tuo Omega näyttää tosi siistiltä.
Emmä kyllä tota siistiks sanois. Eikä se mikään Elegance ole.
Lindemann
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Lindemann »

http://www.nettiauto.com/opel/vectra/3855473

Käytiin tuota katsomassa, aika maiskea peli :D Onko jonkun foorumilaisen/tutun auto? Onko tarkempaa tietoa pelistä? Jakoketjut näissä on vähän ilmeisesti harmeja teettäny. Eikös noilla kilometreillä pitäs olla se parempi kiristin?
Opel Calibra V6-Auto -97 Last edition Nro.526
Manta A -71 20SE
Vectra C GTS -03 Z22SE
Opel GT -09 Z20NHH
Terracid
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Terracid »

http://www.nettiauto.com/opel/omega/4037736

Tosta jollekulle aika mainio aihio jatkojalostukseen 8) Eikä ole konekaan mikään loppuunajettu.
Vectra C 1.8 -08
ex: Astra G 1.8 sport -01
esu
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esu »

Insignia Sports Tourer edition CDTI 118kw M6 -2011
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

esu kirjoitti:http://www.nettiauto.com/opel/omega/3967154

ai ai ku ois siisti omppu :P
Olis joo.
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Vastaa Viestiin