JuudasPappi ja Vectra C2

Esittele Opel-projektisi tai autosi
JuudasPappi
OCF Member 2015

Re: JuudasPappi ja Vectra C2 *Saarnastuoli*

Viesti Kirjoittaja JuudasPappi »

Tässä Dynavinin soitinta odotellessa ajattelin laittaa pari tunnelmakuvaa foorumilaisten iloksi :)
Oltiin tuossa viime lauantaina iltasella Ruissalossa ajelulla ja tuli räpsästyä samalla muutamat kuvat!

Suomen luonto ja -(z)- , ei sitä yhdistelmää voita kyllä mikään :thumbsup:

Kuva

Kuva
opelisti77
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja opelisti77 »

On se komia :worship:
Noi peilin kuoret sopii mustaan todella hyvin.
apache
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja apache »

JuudasPappi kirjoitti:Suomen luonto ja -(z)- , ei sitä yhdistelmää voita kyllä mikään :thumbsup:
Väärin ;)
BMW E61 535da M-Sport Milk chocolate 380/728
Seuraa bemun tarinaa sekä mm. teippausvideoita:
Instagramissa -> http://bit.ly/1OsOK8e ja Youtubessa -> http://bit.ly/1Jdr5Kb
Wanhat: Ooppeleita ja Volvoja -> http://bit.ly/1gPE59K
JuudasPappi
OCF Member 2015

Re: JuudasPappi ja Vectra C2 *Uuden soittimen ihmettelyä*

Eilen kävin hakemassa postista allaolevan härvelin.
Dynavinin soitin pitäisi olla, joskin outoa ettei missään kohtaa ole tekstiä Dynavin tai logoa :-?

Kuva

Tuossa linkki soittimen kotisivuille, näkee vähän mitä toimintoja pitäisi olla:
http://www.dynavin.com/products/product_dnv_opel.php

Johtoja on joka tapauksessa enemmän kuin tarpeeksi ja kun ei noista soittimien asennuksista ole mitään kokemusta niin kusessa ollaan... :no:

Kova halu olisi soitin asentaa nyt ja heti, mutta vielä täytyy odottaa että ebaysta tilaamani peruutuskamera saapuu mystisestä kiinasta kylmään pohjolaan.
Alla kuva peruutuskamerasta. Se on tuota mallia joka menee suoraan toisen rekisterikilven valon paikalle.
Kuva

Muutamia kysymyksiä:
1. Mihin tuo bluetooth mikrofoni kannattaisi kiinnittää (siinähän on toi imukuppi mukana :D ), niin että johto menisi kauniisti ja huomaamattomasti varmaankin hanskalokeron kautta soittimeen?
2. Mitä kautta tuo peruutuskameran johto on järkevintä vetää eteen soittimelle. Mistä se johto noin yleensäkin putkahtaa ulos puskurin sisältä?

GPS-antennin sijoitan aluksi hanskalokeroon, jos tökkii niin laitan kojelaudalle. Samaten soittimen takaa lähtevän usb-johdon ajattelin sijoittaa hanskalokeroon.

Neuvoja ja vinkkejä asennuksesta ja muusta soittimeen liittyvästä otetaan mielellään vastaan :worship:
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

Oho! Onpa perkeleen kiinnostava laite! Minä jos kuka rakastaa tämmösiä vekottimia.

Siis onko tämä nyt tosiaan Android käyttiksellä? Pystyykö siihen asentaa ihan mitä tahansa ohjelmia marketista? Esim. spotify pelais tuon 3G donglen tms. kautta? Onko navigaatio ohjelma jo sisässä ja mikäs se on? Googlemapsbrut pelais?

Mitä maksaa? Tai en edes tiedä kiinnostaako minua mitä se maksaa, koska juuri sellaista laitetta olen toivonut. Paljonko peruutuskamera kamppeineen maksoi?
Kuva
Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1
O-Peli
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja O-Peli »

1. Itse vetäsin a-pilarin kautta johdon niin että mikki tuli tuohon vasempaan yläkulmaan. Otat irti lisäksi koelaudan kuskinpuoleisen päätypalan (lähtee vetämällä) ja tunget johdon sitä kautta konsolin alle ja sieltä mankan taakse.

2. Tähän saa vastata joku sedan miehistä tai naisista kun itse olen farkku ukko :D . Piuha varmasti kannattaa vetästä muuten kynnyslistojen alla puoleksi kannattaa valita apukuskinpuoli, farkussa ainakin helpompi ja mankalle saa helpommin kun ottaa hanskalokeron pois.

Gps antenni mokkulalle on hyvä paikka keskikaiuttimen ritilän alla.

Meidänhän pitää tehdä mini miitti jossakin vaiheessa :D . Mielenkiintoinen vekotin kyseessä (tuo android käyttis varsinkin) ja näet samalla zenekin vastaavan härvelin.

Onko muuten android käyttis asennettu vai onko laitteessa tällähetkellä dynavinin oma softa?
hudu79
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hudu79 »

Nyt on pakko kysyä, että mistä te tuon Androidin repäsitte? Mun mielestä tuolla lukee specseissä, että Windows CE5.0 :roll:

Toivotaan, että laite toimii kuten pitääkin :thumbsup: Itsellänihän saman tapainen laite, joka tuli viallisen can-boksin kanssa. Ts. rattinapit yms. väylään liittyvät jutut ei toimi.

Itse asennuksesta sen verran, että liittimien puolesta tuo on varmaankin ihan plug&play. Ahdasta tulee soittimen takana olemaan kaikkien johtojen kanssa. Hanskalokeron kun irrottaa, niin sieltä pääsee vähän avittelemaan johtoja paikoilleen. Itse vein johtoja hanskiksen takaa: Kodelaudalle gps-mötikkä ja a-pilaria myöden katon rajaan tv-antennin. Usb- ja Ipod-piuhat asentelin hanskalokeroon.
Kuva
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

hudu79 kirjoitti:Nyt on pakko kysyä, että mistä te tuon Androidin repäsitte? Mun mielestä tuolla lukee specseissä, että Windows CE5.0 :roll:

Toivotaan, että laite toimii kuten pitääkin :thumbsup: Itsellänihän saman tapainen laite, joka tuli viallisen can-boksin kanssa. Ts. rattinapit yms. väylään liittyvät jutut ei toimi.

Itse asennuksesta sen verran, että liittimien puolesta tuo on varmaankin ihan plug&play. Ahdasta tulee soittimen takana olemaan kaikkien johtojen kanssa. Hanskalokeron kun irrottaa, niin sieltä pääsee vähän avittelemaan johtoja paikoilleen. Itse vein johtoja hanskiksen takaa: Kodelaudalle gps-mötikkä ja a-pilaria myöden katon rajaan tv-antennin. Usb- ja Ipod-piuhat asentelin hanskalokeroon.
http://www.dynavin.com/android.php

Toi juudaspapin laittama linkki onkin siitä outo, että varsinaisilta dynavin-sivuilta en löydä sitten millään tuota OPELin mallia. Googlen kautta löytyy. Mutta tuon "OPEL-sivun" kautta ei näy taas suoraan tuota android-välilehteä, mutta virallista kautta menemällä siihen pääsee heti pääsivuilta. Onkohan tuo OPEL-yhteensopivalaite sitten jo poistunut malli? Harmi ettei oikein GT:n sopivaa mallia löydy (vaikka markkinarako on valtaisa ;)...tosin GT:n kävis normi 2DIN pianolakattu)...tosin onhan meillä C veerakin. 2DIN-kokoinen android-pohjainen multimedia hässäkkä olis erittäin kova sana. Tosin toimii tuo winukkakin varmasti.
Kuva
Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1
JuudasPappi
OCF Member 2015

Kiitoksia O-Pelille ja hudulle hyvistä vinkeistä :thumbsup:
Veeksi kirjoitti:Siis onko tämä nyt tosiaan Android käyttiksellä? Pystyykö siihen asentaa ihan mitä tahansa ohjelmia marketista? Esim. spotify pelais tuon 3G donglen tms. kautta? Onko navigaatio ohjelma jo sisässä ja mikäs se on? Googlemapsbrut pelais?

Mitä maksaa? Tai en edes tiedä kiinnostaako minua mitä se maksaa, koska juuri sellaista laitetta olen toivonut. Paljonko peruutuskamera kamppeineen maksoi?
Enpä usko että käyttiksenä on android, varmaankin tuo hudun mainitsema windows CE5.0.

Navigaatio ohjelma on SD-muistikortilla joka tuli mukana. Sillä on paikka tuossa soittimen edessä.
Kuva

Tuo peruutuskamera oli ihan ilmainen, maksoi vähän alle 30 dollaria. Laadusta en sitten todellakaan tiedä, jos on ihan kakka niin sitten ostetaan uusi :D
Noi on noita kiinakopioita, tuollainen ulkoapäin ihan samannäköinen kamera maksoi jossain suomalaisessa nettiliikkeessä noin 150 euroa.
JuudasPappi
OCF Member 2015

O-Peli kirjoitti:Meidänhän pitää tehdä mini miitti jossakin vaiheessa :D . Mielenkiintoinen vekotin kyseessä (tuo android käyttis varsinkin) ja näet samalla zenekin vastaavan härvelin.
Miitti kuulostaa erittäin hyvältä :thumbsup: Ihan mukavaa tosiaan päästä vertailemaan omaa soitinta Zenekin vastaavaan. Vaikka Zenek kyllä pesee ton meikäläisen soittimen 100-0 :wink:
JuudasPappi
OCF Member 2015

Soittimen asennuksen venyessä vielä hetken laitetaanpa väliin pikku kevennys :D
Tuli vietettyä nimppareita tuossa juhannuksena ja tyttöystäväni oli leiponut minulle tutunnäköisen kakun!

Kyllähän mä olin aina tiennyt että Opelit näyttää hyvältä, mutta se että ne vielä maistuvatkin hyvältä oli minulle ihan uutta :wink:
Keula jäi vähän tylpäksi kun tavara loppui kesken :D

Kuva Kuva Kuva
Terracid
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Terracid »

:lol: :lol: :lollis: :lollis:
Vectra C 1.8 -08
ex: Astra G 1.8 sport -01
marqus
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja marqus »

Huomattavasti tunnistettavampi kuin Underin kaakku :D
Ihan kätevä emäntä.
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
O-Peli
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja O-Peli »

Herkullisen näköinen -(z)- . Kovasti on emäntä nähnyt vaivaa :thumbsup:
timok
OCF Luisukunkku 2012
OCF Luisukunkku 2012
Viesti:

Viesti Kirjoittaja timok »

komia vectra....
maskista kun pienennät (1-2cm)levyiseksi tuon kromin...

ja taisit viedä mun nenän edestä tuon dynavinin :banghead:
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Vastaa Viestiin