Uusi Opelin omistaja
-
olive grey
- 'Agila'
Re: Uusi Opelin omistaja
Tässä taasen kirjoittelen kun ei onnistu ni ei. Tuossa ylempänä on laitettu G - Astran virtalukon kuvia linkkinä. Siinä näyttää pystyvän painamaan sen lukkosylinterin irti irrottamatta ajonestoyksikköö. Siinä kohtaa ei ole Vectrassa mitään mitä painaa. Ja siinä ajonestoyksikössä mun Vectrassa on jotkut pienet kynnet. Oon toisella kädellä työtänyt ja toisella vetänyt samalla ja uskallan väittää, että voimaa on käytetty mutta irti ei lähe. Vänkääminen ruuvarilla tai jollain on hankalaa , pitäs melkeen ottaa ratti irti. Mutta eipä oo eka kerta kun joku simppeli juttu osottautuukin joksikuksi muuksi. Life sucks and then you fucking die 
-
olive grey
- 'Agila'
Tosi hyvän videon oot linkittänyt ja homma etenee kuin elokuvissa. Mutta uskokaa veljet ja sisaret, että noin ei tapahdu elävässä elämässä Vectrani kohdalla. Oonkin luovuttanut jo. Jos joskus virtalukko alkaa kränäämään enemmän, annan jonkun "taitavamman/tietävämmän" hoitaa homman kuntoon. Saa nähdä milaiseen ylläriin törmään kun kohta vaihdan takaiskarit- ja jouset. Helppo homma kuulema! 
Minä en nyt näe tuota videota tällä sankavitun aikaisella koneella, mutta Vectran lukkosylinterin irrottamiseen tarvitsi jotain 2 mm kokoluokkaa olevan L-mallisen kuusiokoloavaimen tai vastaavan. Sitä reikää ei suoralla piikillä kyennyt painamaan minun järjellä ja näkeminenkin on uskonasia
Ajonestoyksikköön ei kuitenkaan tarvinnut koskea