B Ascona ei lähe käyntiin..!
B Ascona ei lähe käyntiin..!
Eli mun pascona ei vaan lähe käyntiin. Oon kaiken yrittäny mitä taidoillani pystyn mut nyt keinot loppu... Saa bensaa ja kipinää, puola, virranjakaja,tulpat ja startti just vaihdettu. Voisko vika olla ruiskussa ku kysees 2.0 ruiskukone..? Niistä meinaan mulla mitään käryä! 
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
Re: B Ascona ei lähe käyntiin..!
Onko jakonhihna ehjä ja jako kohdillaan..? (Olettaen että tässä mosassa oli hihna..) Tok voihan se ketjukin itseensä ottaa.
Ja mikäli em. kohteet tsekattu, niin kampuran/nokan asentotunnistin, mistä nämä vanhemat nyt moottorin asentotiedon ottivatkaan, seuraavaksi epäilyn aiheeksi..
Ja mikäli em. kohteet tsekattu, niin kampuran/nokan asentotunnistin, mistä nämä vanhemat nyt moottorin asentotiedon ottivatkaan, seuraavaksi epäilyn aiheeksi..
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Jos se nyt on "samaa aikakautta" kuin autokin, kun ei kerta toisin mainita, niin eipä cihhissä paljon hihnoja ole... Eikä sen enempää nokka kuin kampiakselin asentoantureitakaan. Pyörintä tieto tulee puolan miinuksesta.
Jos se kerta bensaa saa ja kipunaakin tulee, niin eiköhän se kannata tarkistaa jakoa ja sytkän ajotusta.
Jos se kerta bensaa saa ja kipunaakin tulee, niin eiköhän se kannata tarkistaa jakoa ja sytkän ajotusta.
Kun on ruiskukone L jetronik/Le jetronik?. vika mahdollisuuksia aika vähän,ja tosi harvinaisia.Onkohan kaikki johdot kiinni ja oikein.Pensapumpun paine? Suuttimet toimii ?Lumikki kirjoitti:Eli mun pascona ei vaan lähe käyntiin. Oon kaiken yrittäny mitä taidoillani pystyn mut nyt keinot loppu... Saa bensaa ja kipinää, puola, virranjakaja,tulpat ja startti just vaihdettu. Voisko vika olla ruiskussa ku kysees 2.0 ruiskukone..? Niistä meinaan mulla mitään käryä!
onko ruiskun maadoituskunnossa rassaa vähän sitä sieltä imusarjan päästä johon tulee ruskeita johtoja ja ruuttaa wd40 tai crc5-65
ja onko maadoitus kunnossa moottorista runkoon? löytyy apukuskin puolelta sitäkin kannattaa rassata myös tai vaihtaa uuteen...
ja onko auto koskaan toiminut? ja onko sytys järjestys oikea?... tuskin jako pieles on koska kokemusta on autolähtee käytiin vaikka jako on sen verran pielessä et venttiilit hipoo mäntiikin kiva ääni
milläs todettu et bensaa saa? ruikkiiko suuttimen päästä? vai ihan todettu et "kiskolle" tulee? onko riittävä paine? toki ~2barillakin pitäis hörhdellä jo... joku 3-3,5bar on oikea lukemat riippuu onko L vai Le-jetronikki... onko sulla harmaat vai keltaiset suuttimet... ja todellakin käy läpi kaikki liittimet vielä et on varmasti kiinni... kun tuo ruutta on perusvarma toimivaa ja onko ruiskun boksi kuiva? ettei pääse satamaa vettä siihen tai muuten ruikki vettä sinne mistään ruosteen reijästä
ja onko maadoitus kunnossa moottorista runkoon? löytyy apukuskin puolelta sitäkin kannattaa rassata myös tai vaihtaa uuteen...
ja onko auto koskaan toiminut? ja onko sytys järjestys oikea?... tuskin jako pieles on koska kokemusta on autolähtee käytiin vaikka jako on sen verran pielessä et venttiilit hipoo mäntiikin kiva ääni
milläs todettu et bensaa saa? ruikkiiko suuttimen päästä? vai ihan todettu et "kiskolle" tulee? onko riittävä paine? toki ~2barillakin pitäis hörhdellä jo... joku 3-3,5bar on oikea lukemat riippuu onko L vai Le-jetronikki... onko sulla harmaat vai keltaiset suuttimet... ja todellakin käy läpi kaikki liittimet vielä et on varmasti kiinni... kun tuo ruutta on perusvarma toimivaa ja onko ruiskun boksi kuiva? ettei pääse satamaa vettä siihen tai muuten ruikki vettä sinne mistään ruosteen reijästä
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben