Onko mahdollista laittaa calibraan a-vekkulin sähköiset lasinnostimet.
vekkuli on 4 ovinen.
calibraan sähkölasit.
Re: calibraan sähkölasit.
Luulen että ei. Syynä että osat voi olla erimalliset ja kiinnityskohdat eri paikoissa.
Itse ostin Fastraan ensin omegan sähkölasit kun oli samannäköiset johtosarjat, nostimet ym. ja kaikki meni hyvin niin kauan että huomasin kiinnitysreikien olevan eripaikoilla.
Kannattaa suosiolla katsoa jostain purku calikasta sähkölasit niin on varma sopivuus ym.
En ole varma mutta meniskö Fastran lasit? autothan on samanlaisia eri korilla vain.?
Itse ostin Fastraan ensin omegan sähkölasit kun oli samannäköiset johtosarjat, nostimet ym. ja kaikki meni hyvin niin kauan että huomasin kiinnitysreikien olevan eripaikoilla.
Kannattaa suosiolla katsoa jostain purku calikasta sähkölasit niin on varma sopivuus ym.
En ole varma mutta meniskö Fastran lasit? autothan on samanlaisia eri korilla vain.?
Siis täh, F-Astra ja calibra samanlaisia? Mistä kohtaa?Rizla^^ kirjoitti: En ole varma mutta meniskö Fastran lasit? autothan on samanlaisia eri korilla vain.?
Suosiolla vaan calibran omat nostimet, niin pääsee helpoimmalla.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
- e0101296
- 'Diplomat'

- Viesti:
Nimeltään kaikki onkin ooppeleita ja kalikkaa suomessakin tehty.
Mutta muutamista (ehkä kymmenistäkin) milleistä voipi olla kyse.
Taitava rautasuutari tekee vaikka Kadetin tai motonetin nostimista sinulle sopivat osat ...
Miehestä ainoastaan kiinni ... mutta oletan että kiinnitysten mitat kovin paljon erilaisia.
Mutta muutamista (ehkä kymmenistäkin) milleistä voipi olla kyse.
Taitava rautasuutari tekee vaikka Kadetin tai motonetin nostimista sinulle sopivat osat ...
Miehestä ainoastaan kiinni ... mutta oletan että kiinnitysten mitat kovin paljon erilaisia.
Opel sivut: sivustot.net/phweb/Auto/
Autodataa: dropbox.com/sh/hbb7dgfi7nyirn0/AABxi1eOP3mQBcP5i3jGUYfea?dl=0
Autodataa: dropbox.com/sh/hbb7dgfi7nyirn0/AABxi1eOP3mQBcP5i3jGUYfea?dl=0
Onko muuten A-Vectrassa samanlaiset sähkölasien ''ohjainkortit'' kuin Calibrassa?