2.0 ascona c:hen filtteriä ?
- Speitan
- 'Diplomat'

- Viesti:
Sanotaanko että en oo sitä konehuonetta pessy kokoaikana kun auto on mulla ollut. Eiköhän se oo tärkeintä että tekniikka pelaa. Hemmetinkö sillä on väliä miltä se konehuone näyttää. Ei toi ny minnekään näyttelyyn oo menossa eikä sitä konepeltiä tuu joka paikassa availtua ja jotain hikistä 8V moottoria esiteltyä.
Jarruputkia en ole minä jatkanut saati sitte vaihtanut. Siitä ei oo mulle mitään huomautettu joten who cares jos homma pelaa.
Jarruputkia en ole minä jatkanut saati sitte vaihtanut. Siitä ei oo mulle mitään huomautettu joten who cares jos homma pelaa.
Noo joka tapauksessa imuäänet ainakin kasvaa ja eipä tuo asennuskaan paljoa vaadi. Ja merkkejähän löytyy, K&N, JR, Green, BMC, jne..
Itellä on K&N XE-koneessa ja eipä oo ongelmia ainakaan sen suhteen ollut.
<font size=-1>[ This Message was edited by: JJ on 2003-10-29 18:49 ]</font>
Itellä on K&N XE-koneessa ja eipä oo ongelmia ainakaan sen suhteen ollut.
<font size=-1>[ This Message was edited by: JJ on 2003-10-29 18:49 ]</font>
Ihan aiheestä välillä...On 2003-10-29 18:48, JJ wrote:
Noo joka tapauksessa imuäänet ainakin kasvaa ja eipä tuo asennuskaan paljoa vaadi. Ja merkkejähän löytyy, K&N, JR, Green, BMC, jne..
Juttelin kerran yhden virittäjän kanssa, kertoi et vapaavirtaussuodatin ilman tota opelin alipainekoteloa saattaa aiheuttaa ehkä jopa huonontavia muutoksia moottorissa.
Ite en kyl o huomannu mitään erikoista (Green filter), paremmin minusta saa ilmaa ilman mitään muovihärveleitä suodattimen edessä? -Ja tilaa tulee lisää, turhan ahdas toi org. suodattimen kotelointi,kadetis.
t:Ville
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
rällää ja ryyppää ne"
Opel 20NE, C20NE, 20SEH
Opel 1,8-8v L-jetronic
Opel Manta 2,0E CIH
jne muut Opelit joissa on sellainen Boschin läppäilmamäärämittari jonka sisäänmenon mitta on 50x50mm ja pulttijako
(mittaa autostasi)
siihen saa Green sovitteen:
Green sovite Boschin ilmamäärämittarille
Twisteriä tai kartiosuodatinta varten
(liitos halkaisija 70 mm päältä, reikäväli 83 x 78 mm,
aukko 50 x 50 mm)
h 17e
siihen voi laittaa Green 70mm liitoksella olevan kartiosuodattimen tai koteloidun kartiosuodattimen Green Twisterin
esim
Green kartio liitos 70mm pituus 150mm max 208hp h 64e
Green kartio liitos 70mm pituus 200mm max 397hp h 74e
Green kartio liitos 70mm 30ast kulmassa pituus 200mm max 284hp h 82e
Green twister kiill. alum liitos 70mm max 200hp h 150e
Green Twister sininen eloks. liitos 70mm max 200hp h 150e
Green Twister punainen eloks. liitos 70mm max 200hp h 150e
Twisteriin tarvitaan lisäksi imuletku ja tukirauta, ne ostaa valmiina yleismallisena sarjana h 75e tai valmistaa itse
OCF-jäsenille edullisemmin
myynti@prostreet.fi
-------
kartiosuodattimet ja Green Twister nostavat yleensä tehoa enemmän kuin korvaava suodatin omaan koteloon, koska oman kotelon ahdistava imuletku/putki ja mahdolliset imuäänenvaimentimet jäävät pois
myynti@prostreet.fi
+358-400-790019
<font size=-1>[ This Message was edited by: ProStreet on 2003-10-30 14:33 ]</font>
Opel 1,8-8v L-jetronic
Opel Manta 2,0E CIH
jne muut Opelit joissa on sellainen Boschin läppäilmamäärämittari jonka sisäänmenon mitta on 50x50mm ja pulttijako
(mittaa autostasi)
siihen saa Green sovitteen:
Green sovite Boschin ilmamäärämittarille
Twisteriä tai kartiosuodatinta varten
(liitos halkaisija 70 mm päältä, reikäväli 83 x 78 mm,
aukko 50 x 50 mm)
h 17e
siihen voi laittaa Green 70mm liitoksella olevan kartiosuodattimen tai koteloidun kartiosuodattimen Green Twisterin
esim
Green kartio liitos 70mm pituus 150mm max 208hp h 64e
Green kartio liitos 70mm pituus 200mm max 397hp h 74e
Green kartio liitos 70mm 30ast kulmassa pituus 200mm max 284hp h 82e
Green twister kiill. alum liitos 70mm max 200hp h 150e
Green Twister sininen eloks. liitos 70mm max 200hp h 150e
Green Twister punainen eloks. liitos 70mm max 200hp h 150e
Twisteriin tarvitaan lisäksi imuletku ja tukirauta, ne ostaa valmiina yleismallisena sarjana h 75e tai valmistaa itse
OCF-jäsenille edullisemmin
myynti@prostreet.fi
-------
kartiosuodattimet ja Green Twister nostavat yleensä tehoa enemmän kuin korvaava suodatin omaan koteloon, koska oman kotelon ahdistava imuletku/putki ja mahdolliset imuäänenvaimentimet jäävät pois
myynti@prostreet.fi
+358-400-790019
<font size=-1>[ This Message was edited by: ProStreet on 2003-10-30 14:33 ]</font>
joo et ole ainakaan ei näy tota member logoo siinä nickin alla...
mut joo musta ainakin se on pikkusen tyjhää vouhotusta etät tommonen on niin mäste tommonen hieno suodin...
kokeilee ilman jos tehoo haluaa...
siinäpä sitten näkee onko hyötyä...
eli että ahistaako vanha...
ja tosta koneen pessuta kyllä se monesti ihna oikeesti kannattaa...
löytyypä pikkuviat ja tulee sit ees ne vakio tehot takas ku ostaa vähän uutta osaa...
mut joo musta ainakin se on pikkusen tyjhää vouhotusta etät tommonen on niin mäste tommonen hieno suodin...
ja tosta koneen pessuta kyllä se monesti ihna oikeesti kannattaa...
löytyypä pikkuviat ja tulee sit ees ne vakio tehot takas ku ostaa vähän uutta osaa...

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
Testasin ilman tehofiltterii ja tehofiltterin kans. Huippu nopeus nousi viel +10km/h 3.vaihteella.mut joo musta ainakin se on pikkusen tyjhää vouhotusta etät tommonen on niin mäste tommonen hieno suodin...
Hitsi kun ei ole tota vakiofiltterii,niin ei päässy testaan Green vs. GM
rällää ja ryyppää ne"
rällää ja ryyppää ne"
-
havericky
- 'Diplomat'

- Viesti:
Juu. Ruma se on. En oo ikinä pakosarjaa irrotannut. Jos irroitan niin teen asialle jotain. Näytäppä itse oma pakosarjasi niin katellaan sitä.Pakosarja iha ruostees, ei voi ees makkaraa siin kuumentaa *njäh*
-Eikö iskunvaimentajien yläpäässä kuulu olla suojakumia?![]()
Mikä ihmeen kumi kuuluu olla iskarin yläpäässä? Kerroppa se mulle. En ole asiasta ikinä kuullutkaan/nähnytkään...
Semmonen kumi mitä tarkoittanet on noissa vectroissa, astroissa ja kadeteissa. Näissä malleissahan tuo McPerssonin rakennekkin hieman toisenlainen
<font size=-1>[ This Message was edited by: havericky on 2003-10-31 21:38 ]</font>
Oikeastaan oot oikees,mut ei tullu silloin rajotinta vastaan!?On 2003-10-31 14:07, veksu wrote:
siis kolmosella kai se nyt kiskoo rajottimeen aina sen sillä...
tuskin se nyt nopeuteen pitäs sillon vaikuttaa....
vai??
-Nyt kun tossa tarkemmin muistelen asennusta, niin oli silloin nokan ajotusta muutettu. Myöh. selvis et venttiili jäi aavistuksen auki. Mut joka tapauksessa huippunopeus nousi, mika viittaa edelleen siihen,et jopa green vaikutti ilman saantiin hiukan. Varsinkin kun kone kävi yläkierroksilla suht rikkaalla, yli 5%. eli polttoaineen palaminen parantui..
Nyt olis koneessa vakionokka kiinni vakipukilla ja greenin filtteri,voisihan sitä..
-harmi vain kun se vinkuminen (kyselin siit foorumilla,mut ei tullu viel oikeaa vinkkiä) kuuluu,niin ei millään viittisi rääkätä konetta
rällää ja ryyppää ne"
rällää ja ryyppää ne"
Ha, miun peltisatsihan kiiltää ku neekerin perseJuu. Ruma se on. En oo ikinä pakosarjaa irrotannut. Jos irroitan niin teen asialle jotain. Näytäppä itse oma pakosarjasi niin katellaan sitä.
Mikä ihmeen kumi kuuluu olla iskarin yläpäässä? Kerroppa se mulle. En ole asiasta ikinä kuullutkaan/nähnytkään...
Semmonen kumi mitä tarkoittanet on noissa vectroissa, astroissa ja kadeteissa. Näissä malleissahan tuo McPerssonin rakennekkin hieman toisenlainen
...Suoja -tai puruKumia sitten vaan
rällää ja ryyppää ne"
rällää ja ryyppää ne"
- KADETT GT/E
- OCF Member 2015

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...