Rookeri kirjoitti:Nimeni on Roger
OCF Foorumin klassikkoquotet!
Re: OCF Foorumin klassikkoquotet!
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Roger, kettu kuittaa, over and out.B-Na kirjoitti:Rookeri kirjoitti:Nimeni on Roger
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Jeroin kootut:
Kannentiivisteen vaihto featurin Jeroi:
Kannentiivisteen vaihto featurin Jeroi:
Ohjaustehostimen pumpun vaihto:Tiiviste maksaa motonetissä 5:90 ja ja kansi on kiinni 8 pultilla. Avaata pultit ja taltalla tai puukolla puukotat vanhan korkkitiivsteen veks. Lopuksi asetonilla tai tinnerillä tms putsaat puukotuksen ja sitten vaa uus tiiiviste kanteen kiinni ja kansi paikalleen. Tarkastat kannen ollessa päällä et tiiviste on kaikinpuolin hyvin siel välissä suh keskellä siellä välissä. Sitten kevyt kiristys pulteilla ja voila.
Mut mun 2.2 vectrassa oli kiertokangen päässä mekaninen ohjaustehostin
Nykivä Astra:Eli tarvitset tiivisteen sillon siihen ventiilinkiertokangen päässä olevan läpiviennin kohtaan johon tulee kiinni se sun mekaaninen ohjaustehostaja
Ilmeisesti suurin syys astran ravisteluun on vaihdeloota. Ilmeisest suomi24 pustien mukaan on aika ladamaista tekoa eli huonosti suunniteltu. 1.8 lootan asennus on kuulemma auttanut.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Kaveri tietää mitä tekee.
vituttaa topic

Juutas kirjoitti:Ite jämpti 190cm ja kyllä on sopiva Omega A:han. Ja yleensä olen pituus suunnassa ovista mahtunut. En leveys...
mannion kirjoitti:^Kyllä autoon mahtuu, mut tässä talossa on ollu ovet liian matalia jo pari vuotta..
Juutas kirjoitti:Kiitä onnesas ettet oo yhtä läski (lihaksikas) kuin minä, meinaan eka jäät keskeltä kii ja kun väkisin runttaat lyöt pääsi ja lopuksi kompåastut munaasi.
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
^ Ja alkoholilla ei ollut juurikaan asiaa tuossa kirjoittelussa... yleensä tarvitaan sokeripala, suurennuslasi ja pinsetit että yleensä näkee oman peniksen. Hitto moneen vuoteen edes nähnyt sitä kun tuo outokumpu kasvaa isommaks vaan... 
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
hä älä pahoittele tapahtunutta mulla oli ainakin hauskaa noita lukiessaniJuutas kirjoitti:^ Ja alkoholilla ei ollut juurikaan asiaa tuossa kirjoittelussa... yleensä tarvitaan sokeripala, suurennuslasi ja pinsetit että yleensä näkee oman peniksen. Hitto moneen vuoteen edes nähnyt sitä kun tuo outokumpu kasvaa isommaks vaan...
Vituttaa topicista
Aika paha kuittaus 
Bua hah hah hahMarko.L kirjoitti:Niin, että isukki ei tällä kertaa päässyt vetämään päätä täyteen lapsen rahoilla?Killroy kirjoitti:Se niistä summerpartyista! Kiitos vittu lapsieni äidille maksamattomista elareista.
Tää lohkaisu tarjos kyl tän aamun parhaat naurutJukka T kirjoitti:Mä olen mobilisti ja mulla pysyy kolvi sen verran kädessä, että sillä saa poltettua reiän paitaan.
Löytyi "Tyhmiä kysymyksiä"-topicista.
Todennäköisesti väärässä.
Jaa hämäläisetkö muka hitaitaomega16T kirjoitti:Tää lohkaisu tarjos kyl tän aamun parhaat naurutJukka T kirjoitti:Mä olen mobilisti ja mulla pysyy kolvi sen verran kädessä, että sillä saa poltettua reiän paitaan.![]()
Löytyi "Tyhmiä kysymyksiä"-topicista.
Mikkelin mieheltä menee kaksi viikkoa bongata kevyt kenttähuuli, siinä ajassa hidas hämäläinen on polttanut reiän paitaan ja tinannut ko. paketin kahteen kertaan uusiksi ja unohtanut jo kertaallen koko asian
Ei mut tuo on kyllä hemmetin hyvin sanottu, naurattaa aina kun lukaseeJukka T kirjoitti:Jaa hämäläisetkö muka hitaitaomega16T kirjoitti:Tää lohkaisu tarjos kyl tän aamun parhaat naurutJukka T kirjoitti:Mä olen mobilisti ja mulla pysyy kolvi sen verran kädessä, että sillä saa poltettua reiän paitaan.![]()
Löytyi "Tyhmiä kysymyksiä"-topicista.![]()
![]()
Mikkelin mieheltä menee kaksi viikkoa bongata kevyt kenttähuuli, siinä ajassa hidas hämäläinen on polttanut reiän paitaan ja tinannut ko. paketin kahteen kertaan uusiksi ja unohtanut jo kertaallen koko asian
Itseä ehkä vielä vähän enemmän, kun automaatio- ja sähköasentaja koulutukseltaan
Vectra C 1.8 -08
ex: Astra G 1.8 sport -01
ex: Astra G 1.8 sport -01
Kiiv1 kirjoitti:"kadulla sit eri ihminen" kuullostaahan se nyt iha vitun lesolta.
Juutas kirjoitti:Kadulla eri ihminen= Kohtelias ja teitittelee vanhempiaan ja auttaa hädässä olevia. Ja totta kai jos mua kadulla joku kiiv1 tulee huitomaan niin pudotan sen siihen paikkaan. Mokomakin Mikki Hiiri.
OCF sinkku ketju
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Niin no...sitä kun täytyy ajaa Opelilla päivittäin , niin ei ole aikaa tutustua juurikaan muihin kuin tekniikka, sinkku- ja vituttaa osioihin. Vain jokusen kerran vuodessa voi osallistua hyvä fiilis ja huumoripuolen keskusteluihin.Jukka T kirjoitti:Jaa hämäläisetkö muka hitaitaomega16T kirjoitti:Tää lohkaisu tarjos kyl tän aamun parhaat naurutJukka T kirjoitti:Mä olen mobilisti ja mulla pysyy kolvi sen verran kädessä, että sillä saa poltettua reiän paitaan.![]()
Löytyi "Tyhmiä kysymyksiä"-topicista.![]()
![]()
Mobilistiteille tää Opelistin arki on täysin vieras käsite koska heille riittää että kalusto on ajokunnossa 30 päivää vuodessa. Jää siis aikaa normaaliin ja vähän epänormaaliinkin elämään
Todennäköisesti väärässä.
TJT kirjoitti:
TJT kirjoitti:
TJT kirjoitti:
TJT kirjoitti:
TJT kirjoitti:
TJT kirjoitti:
TJT kirjoitti:
TJT kirjoitti:
Kaverilla kramppaa kohta naamataulu
Ei siis varsinaisesti yhdestä topicista, mut aika useat TJT:n kirjoittamat viestit päättyy ko. hymiöön. Velmu mies.
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Jari79 kirjoitti:Joskus yön pimeinä tunteina miettinyt hyttysten ja mäkärien taktiikkaa... Niitä on niin helvetisti metsässä ja jossain korvessa, jossa todella harvoin liikkuu ihmiset. Miksi ne ei oo esim, jossain festreilla tai stadikan konserteissa, tarjontaa olis yllinkyllin ??? en tajua...
Tyhmiä kysymyksiä topicista, voiko enää tyhjentävämpää vastausta saadaTomTom kirjoitti:Ne korvessa asuvat ovat vähän huonompiosaisempaa sakkia, köyhiä reppanoita jotka sinnittelevät siellä metsässä piilossa. Porvarimäkäräiset asuvat taajamissa ihmisten keskellä ja imevät ihmisverta yllinkyllin ja vähän ylikin, monella näkyy jopa pieni möhömaha kun tarkkaan kattelee. Sitten on näitä kookomuslaisia paarmoja, jotka on korpi-itikoiden kavereita, ne eivät ime verta, vaan repivät suomalaisen kaupunkilaisen selkänahasta palasia ja lähettävät sitten niitä palasia sinne korpeen köyhille ihmeteltäväksi. Lisäksi on romanialainen sääskisuku, joka tykkää asua korvessa ja soittaa haitaria pussihousuissa, tekevät vain pieniä täsmäiskuja asutuskeskuksiin ja reissaavat ympäri Eurooppaa, imevät minkä irti saavat.