timppa1 kirjoitti:Mutta mun mielestä jos tuollanen maksais tuosta vielä enemmän ni voi vaan ihmetellä mitä sillä rahalla saa.Ajoltaan ja sisustaltahan tuo on ihan normi astra,vähän perää käännetty suunnittelupöydällä eri asentoon ja vitusti lisä hintaa.
No mun mielestä ainakin tuollainen coupé on n. 10x kauniimpi kuin sedan, farkku tai cc. Tietysti joillekin auton korin ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, mielipide toki sekin, ei vain minun. G-Astra Coupé on kuitenkin aito puhdasverinen coupé. Joillekin riittää sedanin, farkun tai cc:n rumempi ulkonäkö käytännöllisyyden ehdoilla, joillekin taas käytännöllisyys voidaan heittää roskikseen kauneuden ja sulavien linjojen tieltä ja tästä joutuu yleensä aina maksamaan enemmän, vaikka aina joidenkin mielestä coupejen ja avojen tai muiden erikoiskorien "pitäisi" maksaa saman kuin tavallisen mallin tai olla jopa halvempia kun ne ovat vähemmän käytännöllisiä... niin ei vain ole. Coupet ja cabriot maksavat merkistä ja mallista riippumatta yleensä aina enemmän uutena, käytettynä sekä klassikkoikäisenäkin kuin sedanit tai muut perheversiot. Ihan samalla tavalla tällaisen Astra Coupén suorat edeltäjät Kadett A, B ja C-coupét ovat arvokkaampia ja halutumpia kuin sedanit tai farkut vaikka nekin ovat samalla tavalla "ajoltaan ja sisustaltaan ihan normi kadetteja" joissa on vain "vähän perää käännetty eri asentoon suunnittelupöydällä ja laitettu vitusti lisähintaa". Toki aina löytyy joku sedanin omistaja jonka mielestä se sedan on aina paras ja ne coupet on vain ylihinnoteltuja...