Astra f ja valot sekaisin. Kun laittaa ajovalot päälle syttyy pitkien merkkivalo vaikka pitkät ei ole päällä. Vilkut ei toimi ollenkaan, vaan palavat yhtäjaksoisesti koko ajan.
Kun käännän parkit päälle niin vilkut toimii, mutta vain takana ja sivulla ja kaikeksi ihmeeksi lähivalot vilkkuu mukana.
Olisiko maadoitus- tai katkaisijaongelma?
astra f valo-ongelma
Re: astra f valo-ongelma
itsellä tuli kanssa mieleen katkaisin tai sitten johdot vedetty väärin joten kannattas katsoa johtojen kytkentä...
TV: itse samaa joskus pähkäillyt.
TV: itse samaa joskus pähkäillyt.
"Syvä iskumme on, viha voittamaton, meill’ armoa ei, kotimaata. Koko onnemme kalpamme kärjessä on, ei rintamme heltyä saata. Sotahuutomme hurmaten maallemme soi,
mi katkovi kahleitansa. Ei ennen uhmamme uupua voi, kuin vapaa on Suomen kansa."
mi katkovi kahleitansa. Ei ennen uhmamme uupua voi, kuin vapaa on Suomen kansa."
Re: astra f valo-ongelma
Johtojen väärin veto on pois suljettu, sillä ilmiö on tullut "lennossa" eikä kytkentöjen yhteydessä.
Itse epäilen maadoitusongelmaa. Eräässä edellisessä Opelissani (Kadett) oli yhtä merkillinen sähkövika. Tuulilasin pyyhkijät alkoivat toimimaan yllättäen, vaikka katkaisijaan ei koskenutkaan. Syyksi paljastui hapettunut maajohto oikean ajovalon takana.
Itse epäilen maadoitusongelmaa. Eräässä edellisessä Opelissani (Kadett) oli yhtä merkillinen sähkövika. Tuulilasin pyyhkijät alkoivat toimimaan yllättäen, vaikka katkaisijaan ei koskenutkaan. Syyksi paljastui hapettunut maajohto oikean ajovalon takana.