mihin papereille noi kannattaa tulostaa ja mitä papereit kannattaa käyttää sit kun ne heittää lopullisesti sinne kiinni eli et ei tuu esim liikaa valoa läpi tai sit et jää liian tummaks!!!
Tätä on varmaan kysytty aiksemminki, mutta onko kellään a vectraan valkosia mittarintaustoja. Ei kierroslukumittaria ja nopeusmittari 220 asti.
Oon ettiny searchilla mutta ykskään ei löydä tuota mallia.
Ranskan kieleni on vähän ruosteessa, mutta minä en saa tuolta semmosta kuvaa itselleni missä olisi valmiina valkoiset taustat.
Se giffi mikä sieltä tulee on lukittu jotenkin ja minä en saa siitä muokattua fotoshopilla kunnollista taustaa....
Joten, jos jollain on jo kysyttyjä A-vecun valkoisia taustoja valmiina koneella, niin olisin kiitollinen. (220 km/h, kiekka ja 60 l bensa)
Ranskan kieleni on vähän ruosteessa, mutta minä en saa tuolta semmosta kuvaa itselleni missä olisi valmiina valkoiset taustat.
Se giffi mikä sieltä tulee on lukittu jotenkin ja minä en saa siitä muokattua fotoshopilla kunnollista taustaa....
Joten, jos jollain on jo kysyttyjä A-vecun valkoisia taustoja valmiina koneella, niin olisin kiitollinen. (220 km/h, kiekka ja 60 l bensa)
Joo ne on tarkoitettu tilattavaksi, mutta ne saa suunnitella itse hinta 56 euroo Onneks on copy/paste ja print screen. Kyllä niistä pohjat itselleen saa ku jaksaa vähän käyttää kuvankäsittelyyn aikaa, onhan niissä ainakin mittasuhteet kohdallaan. Automallin jälkeen valitkaa modifier de modele, niin saa vihreet tyttöjen kuvilla.