Nousurakenne

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
O-Peli
'Admiral'
'Admiral'

Nousurakenne

Viesti Kirjoittaja O-Peli »

Pakko kehasta tätä firmaa täällä foorumilla.
http://www.nousurakenne.fi

Kohtuuhintaisia osia ooppeleihin ja homma toimii lähetysten ja asiakaspalvelun osalta :thumbsup:
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Re: Nousurakenne

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Mä kysyin tuolta jakopään osia X20XEV- ja X16XEL-moottoreihin ja niiden hinnat oli kyllä kaikkea muuta kuin kilpailukykyisiä.
TomTom
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TomTom »

Vähän tuntuu hinta/laatusuhde riippuvan mitä hakee, mutta plussaa valikoimasta, bookmarkkeihin meni. Kirjotusvirheet kun vielä joku lukutaidollinen oikolukisi kuntoon, niin ei tarvitsisi jokaista lausetta lukea kahta kertaa, että ymmärtää :lollis:
"En ole puolesta, enkä vastaan.. pikemminkin päinvastoin."
O-Peli
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja O-Peli »

Näinhän se on että halvemmalla saa aina jostakin... Itse kuitenkin olen firmaan tyytyväinen ennenkaikkiaan palvelun takia.
Iro
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Iro »

Noi hinnat on kyllä aivan liian kovia,tullut aina esteeksi jotta tuolta olisi tilaillut,onneksi palvelu pelaa.
Agiperi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Agiperi »

Riippunee minkätyyppistä osaa tuolta hakee onko halpa/kallis, kun näkyy olevan alkuperäisestä neljässä pykälässä "hyvälaatuiseen" tarvikkeeseen eli kalleimmasta halvimpaan.

Mitenköhän lie noiden 30/31-osien kanssa jotka näyttää olevan melko halpoja, kukaan tilannut? Tekeekö niillä mitään vai onko ihan italian sekundaa? Kuitenkin 2 vuoden takuuta uskalletaan tarjota, joten vois kuvitella että jos niitä ihan sikana menis vaihtoon niin tuskin niitä viittis 2v takuulla myyskennellä.
Vastaa Viestiin