Mun Bomega 3.0 mv6 "IRMSCHER"
Re: Mun Bomega mv6
No, pumpun vaihdoin ja se oli väljä, taas
Sain rahat takas ja hain motonetistä pumpun , saksassa tehty, merkkiä nyt en muista(16kaljaa)
. Nyt ei ole väljä ja auto toimii, vaihoin samalla Lanttolalta ostamani laturin. Mutta nyt..........................
auto kävi yli 40min tyhjäkäyntiä pihalla ja sammutin, mutta ei käynnisty enää.......Multa menee hermo nyt ihan AIKUISTEN oikeasti..Vikokoodin antaa kaasuläppätunnistimille, mutta ei voi ola rikki, koska lähti käymään aiemmin ilman sitä... Lanttolakin epäili kampuran tunnistinta
Tiippähä häntä
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
No kylläpä nyt vastustaa. Kampurantunnistinhan se noissa useimmiten on syynä jos ei lähde käyntiin. Näin äkkiä mietittynä ei taida juuri muita osia ollakkaan jotka rikki ollessaan estäis käyntiinlähdön. Virtalukon pohja vois sellainen olla tuon kampurantunnistimen lisäksi.
Todennäköisesti väärässä.
Oireileeko virtalukko ennenkuin hajoaa? Itellä nyt jonkin aikaa tehny semmosta, että kun sammuttaa auton ja koittaa vääntää taks käyntii niin ei avain käänny, vaan pitää käyttää ensin pois ja laittaa sitte uusiks että saa käynnistettyä..omega16T kirjoitti:No kylläpä nyt vastustaa. Kampurantunnistinhan se noissa useimmiten on syynä jos ei lähde käyntiin. Näin äkkiä mietittynä ei taida juuri muita osia ollakkaan jotka rikki ollessaan estäis käyntiinlähdön. Virtalukon pohja vois sellainen olla tuon kampurantunnistimen lisäksi.
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
vaiha vaan lukkopatruuna niin et jää minnekkään kaupan parkkipaikalle.Wlle kirjoitti:Oireileeko virtalukko ennenkuin hajoaa? Itellä nyt jonkin aikaa tehny semmosta, että kun sammuttaa auton ja koittaa vääntää taks käyntii niin ei avain käänny, vaan pitää käyttää ensin pois ja laittaa sitte uusiks että saa käynnistettyä..omega16T kirjoitti:No kylläpä nyt vastustaa. Kampurantunnistinhan se noissa useimmiten on syynä jos ei lähde käyntiin. Näin äkkiä mietittynä ei taida juuri muita osia ollakkaan jotka rikki ollessaan estäis käyntiinlähdön. Virtalukon pohja vois sellainen olla tuon kampurantunnistimen lisäksi.Pikkuvika mutta veetuttaa silti aina ränkätä.
- Paska Omena
- OCF Member

Mä oon luullu että se on ärsyttävä ominaisuusWlle kirjoitti:Oireileeko virtalukko ennenkuin hajoaa? Itellä nyt jonkin aikaa tehny semmosta, että kun sammuttaa auton ja koittaa vääntää taks käyntii niin ei avain käänny, vaan pitää käyttää ensin pois ja laittaa sitte uusiks että saa käynnistettyä..Pikkuvika mutta veetuttaa silti aina ränkätä.
Sori OT
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Fordeissa tommonen ominaisuus on vakiona muistaakseni mut ei Opeleissa oo kyl tullu vastaan ku korkeintaan joissakin ja silloin se on vika.Paska Omena kirjoitti: Koko sen ajan mitä toi mulla on ollu niin aina pitäny käyttää avain pois virtalukosta että saa uudestaan virrat päälle.
Todennäköisesti väärässä.
Sen verran tuosta vielä, että hörähtää välillä ja välillä ei mtn eloa. Bensa pumppu hurisee, sen tarkistin. Missähän sen kampuran tunnistimen liitin on, kun en eilen sitä löytänyt, ois saanu mitattua sen.
No niin, kävinpä tässä aamu tuimaan lukemassa vikakoodit uudelleen, niin ensin ilmoittaa sen 21 eli kaasuläpän asento tunnistin, korkea jännite ja sen jälkeen 31 eli kampiakselin asentotunnistin, ei signaaliademe79 kirjoitti:Sen verran tuosta vielä, että hörähtää välillä ja välillä ei mtn eloa. Bensa pumppu hurisee, sen tarkistin. Missähän sen kampuran tunnistimen liitin on, kun en eilen sitä löytänyt, ois saanu mitattua sen.
jos koodien luvun aikaan auto ei oo käynnissä niin se muistaakseni antaa ton kampuran koodin
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Ari-S kirjoitti:jos koodien luvun aikaan auto ei oo käynnissä niin se muistaakseni antaa ton kampuran koodin
SE on munki mielestä just noin. eli Auto sammuksis ei tiä toimiiko anturi vai ei ku antaa koodin jokatapauksessa.
Senator B C30se v.i.p/Senator B c30se/Omega A "Lotuslook" c30se/Omega 3000 c30se./Omega B2 M57(2.5dti)./Omega B2 M57(3.0dti).
No voi sun vittu, eiköhän se vika sitten siinä olekaan
Just on kaveri tuomassa uutta anturia.
Vika selvitetty
. Kampiakselin tunnistimen, kun vaihdoin niin lähti käymään, muuta erittäin huonosti. Sain luettua koodit käynnissä ollessa ja ilmoitti sen kaasuläpän tunnistimen ja tyhjäkäyntimoottorin. Tyhjäkäynti moottori oli umpi jumissa, kaverin autosta ehjä tilalle ja opel toimii ja käy todella nätisti
. Sen verran vielä koodit kiinnosti, vaikka auto toimikin, niin luin ne vielä ja edelleen herjaa kaasuläpän tunnistinta ja UUTENA "hall effect switch" eli joku hall kytkin. Tietääkö joku mitähän tuo meinaa??
"Opel kulkee vaan, kulkee, kunnes vikaa tulee uudestaan"
On sillä nyt ajettukin, bensapumppu piti vielä vaihtaa, mutta nyt käy todella nätisti ja perstuntumalla tuntus jotenkin herkemmältä
. Mutta hyvin ois menny, jos nyt ois jo kunnossa,,,,jäätiin uimarannalle, kun loppu virta...laturi, jonka ostin Lanttolalta, ei lataa, kun 12.6v
, ja jo siitä hänen kanssa oltiinkin juttusilla. Mut ei siinä mtn, vaihdan siihen hiilet, jos onnistuu kotikonstein ja taas mennään

No nii, uusi lataussäädin/hiilipaketti ja nyt lataa 14.5v, tyhjäkäynnillä ja ilmastointi, popit ja valot päällä. Jospa se siitä 
Tänään tuli asenneltua plasma pohjat mittaristoon, otan kuvat vähän hämärämmällä kelillä
. Valkeat pohjat ja vihreä ja sininen on värinä