Vähän aihetta sivuten... Pitäs kanssa täs syksyn mittaan mennä leimalle ja ajattelin kyllä itse ensin tarkistaa että ei oo valoja pimeenä tai sileitä renkaita
Vectra C Ecotech -06 Omega B Egotek -97 Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Mulla on kaksi vuotta mennyt hyvin leimaan tuo (vectra -98), viimeksi tuli korjauskehoitus rekisterikilven valosta, joka tosin kotona paloi, ja syttyi taas palamaan kun laitoin musat päälle saa nähdä, mitä tänä syksynä katsastusmies sanoo!
"...valo jahtaa pimeetä, ei tarvi kertoo sataa kliseetä..."
Kadett -89 1.6s:ää olin eilen näyttämässä konttorilla; ja hylkyhän sieltä tuli Onneksi ei mitään sen vakavampaa kuin reikää vähän paikata kuskinpuolen alatukivarren kiinnityksessä, ja samalla se takimmainen pusla. Pitää ens viikolla mennä näyttämään uusiks Eli ei kovin paha yli 320tkm rullanneelta kadetilta
Ascona C 1.3i irmscher GLS -87, Ascona C 1.8E Sport -84, Ascona C 1.3 S -85, Ascona C 1.3 S -84, Kadett E 1.6 S -89, Omega A 2.0 GLS -90, Astra F 2.0 CD -92, Omega B 3.0 mv6 -95, Kadett E 2.0 GSI Bertone -93, Kadett E 1.8i -91, Kadett E 1.6 S -90
Kahtena vuonna peräkkäin katsastettu huomautuksitta Astra F -94 farkku ja molemmilla kerroilla kuukausi katsastuksen jälkeen havaittu/korjattu täysin mädännyt takajousen ylemmän jousilautasen kiinnitys Molemmilla kerroilla eri katsastuskonttori. Samoin vuosi sitten katsastettu Fiat Uno -93 ja kuukausi sen jälkeen havaittu/korjattu takaiskarin ylemmän kiinnityspisteen vieressä ollut reikä
nykyinen: Opel Astra K 1.6 CDTi BiTurbo MT6 Sports Tourer Innovation -17
ex: Opel Astra J 1.6T MT6 Sports Tourer Sport -11
ex: Opel Astra H 1.8 Cosmo -04
ex: Opel Astra G 1.6 16V Club Caravan -99
ex: Ford Taunus 1.6 -77
Ei ollu leimalla mitään huomauttamista Omega B 2.5 -96. Tosin viime katsastuksen jälkeen oli ajettu vain 4tkm ja kaikki mahdollinen vaihdettu esim alustaan ja jarruihin.
Vectraa kävin näyttämässä ihan hetken mielijohteesta. Kovin sai opeli kehuja. Oli vaan nuo alustan tuv paprut kadonneet joten pitää vielä ne käydä vilauttamassa että saa leiman lappuun ja alustasta merkinnän otteeseen.