Äänitorvea omegaan...?
Äänitorvea omegaan...?
Onkos kukaan hommannut Omegan onnettoman kuuloisen äänitorven tilalle Bilteman äänitorveja? Millaisia ovat ääneltään? Tuo Omegan oma on kyllä todella säälittävä tapaus, siihen ei reagoi liikenteessä kukaan .. lähinnä se aiheuttaa hymyilyä 
Re: Äänitorvea omegaan...?
Mikä on auton vuosimalli ja kone..ainakin näihin vanhimpiin oon joskus vaihtanu. Ne torvet toisaalta ruostuu käyttämättöminä ja sekin ois auttanu kun irrottaa, putsaa, naputtelee vasaralla ruosteet pois, mutta eihän noi tarviketöötit maksa ku muutaman euron, että siitä vaan testaamaan..
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Taitaa olla vaan paskanen.
CRC:tä torvesta sisään ja tuuttailet aikas. Eiköhän se siitä virkisty.
Älä katso torveen samalla kun tööttäät.
CRC:tä torvesta sisään ja tuuttailet aikas. Eiköhän se siitä virkisty.
Älä katso torveen samalla kun tööttäät.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
98 vuoden omegan äänitorvi on kyseessä. Pitääpä koittaa putsata josko auttaisi asiaa. On kyllä sellainen ininä, että kun tuossa pari päivää sitten kaksi papparaista päätti kiilata ompun keulan melkeen mennessään niin tietenkin menin painamaan äänitorvea ja totesin että viimenen kerta kun näin teen. Jalankulkijat virnuilivat ja mulla oli sievä puna kasvoilla kun hiukan hävetti se ininä... oli kuin vanha mopo ois päästä äänimerkin. 
Ex Omega V6 2,5 `98 caravan, Peugeot 407 SW `05
Uutta äänitorvea vaan kehiin.
Jos jalankulkijat jää maleksimaan suojatielle valojen vaihduttua, oon joskus vähän vinguttanu eturenkaita, niin sekin saa perseisiin liikettä...
Jos jalankulkijat jää maleksimaan suojatielle valojen vaihduttua, oon joskus vähän vinguttanu eturenkaita, niin sekin saa perseisiin liikettä...
Onhan ompussa kuuluva ja aika matalakin ääni torvessa. Ainakin kaikki sen on kuullut ja jos ei kuule niin töötöttää kauemmin.
Saakohan biltemasta vielä paineilmalla toimivia moniäänitorvia, 90 luvulla oli kova sana ku torvi soitti jotaki Kwai joen siltaa tai lambadaa
Saakohan biltemasta vielä paineilmalla toimivia moniäänitorvia, 90 luvulla oli kova sana ku torvi soitti jotaki Kwai joen siltaa tai lambadaa
Omega B2 2.6 executive
Sittehän siitä vasta hölmön kuulonen tuleekin jos laitat bilteman yksitaajuuksisen torven alkuperäisen kaksitaajuuksisen tilalle. Kuulostaa vanhalta autolta 
vakio töötti vaan tilalle.. kyllä omasta lähtee ainakin ihan tarpeeks meteliä
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline