twintop 2008
twintop 2008
Mulla vähän ongelmia avo opelin kanssa kun katto ei avaudu ,kuuluu vain kolme piippausta ? olen tutkinut ohje kirjaa ja käyttänyt testerissä mutta taesteri näyttää että kaikki on kunnossa,joten epäilen itse että voisiko vika olla katto systeemin tietoke boksissa? uusi boksi maksaa 400euroa auto on kovalla katolla.kiitos jo etukäteen arvon klubilaiset jos sattuis löytymään vaikka apua!!!
Re: twintop 2008
En osaa auttaa asiassa, mutta kannattaa mainita auton koko malli, koska twintop-korimallia (eli kovakattoista avoautoa) on ollut sekä Astrassa että Tigrassa ja Tigra on käsittääkseni näistä se yleisempi Suomessa. Tämä kyseessä oleva auto lienee Astra Twintop aiempien viestien perusteella.
Kannattaa ainakin olla tarkkana kun itse olen nähnyt työpaikkani parkkipaikalla yhden Astra Twintopin, missä C-pilarissa on paha vekki pellissä kun on jotain jäänyt vissiin väliin kattoa avattaessa?
Kannattaa ainakin olla tarkkana kun itse olen nähnyt työpaikkani parkkipaikalla yhden Astra Twintopin, missä C-pilarissa on paha vekki pellissä kun on jotain jäänyt vissiin väliin kattoa avattaessa?
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
kiitos vinkistä tämä mun auto on astra twintop vm:2008 ei ole jäänyt mitään väliin katto ei vain jostain syystä talven jälkeen toiminut?
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Jos ei testerikään kerro mistään viasta, niin melkein epäilisin mekaanista vammaa.
Googlettelin taas ja löytyihän sieltä takaisinkutsua kun mekanismin moottorissa oleva plastic-fantastic -osa on hajonnut ja jumittanut katon ylös.
Viime talvi oli aika kylmä, että oliskohan muovi antautunut?
Googlettelin taas ja löytyihän sieltä takaisinkutsua kun mekanismin moottorissa oleva plastic-fantastic -osa on hajonnut ja jumittanut katon ylös.
Viime talvi oli aika kylmä, että oliskohan muovi antautunut?
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Sama juttu... vaikuttais mekaaniselta rajoitteelta.
Tuollaisen löysin... jos vaikka tuo epäkeskopultti olis päässy jonnekin väliin:
Kenttäapuohje: 2457
Vika: Kokoontaitettava katto - Melua tavaratilan / hattuhyllyn / C-pilarin alueelta
Mallit: Moottorit: Versio:
Astra-H Twin Top 2005...2009 All
Valitus: Kitinää ja narinaa tavaratilan / hattuhyllyn / C-pilarin alueelta.
Syy: Hattuhyllyn kannatin C-pilarilla kulunut / C-pilarin epäkeskopultti raapii kokoontaitettavan katon liikemekanismia kuormatilassa.
Tuotanto: MV:sta 2010 alkaen epäkeskopultteja ei enää asenneta tuotannossa.
Apuohje:
Jos asiakas valittaa asiasta, seuraavat toimenpiteet on tehtävä:
- Hattuhyllyn kannatin C-pilarilla on vaihdettava korjaussarjaan
- Epäkeskopultit C-pilarilla on irrotettava ja hävitettävä, koska
ne ovat pelkkä tuotannossa käytettävä asennusapu.
Tekstikappaleet:
I. Hattuhyllyn C-pilarin kannatin kulunut
II. Epäkeskopultti C-pilarilla raapii katon liikemekanismia
Tuollaisen löysin... jos vaikka tuo epäkeskopultti olis päässy jonnekin väliin:
Kenttäapuohje: 2457
Vika: Kokoontaitettava katto - Melua tavaratilan / hattuhyllyn / C-pilarin alueelta
Mallit: Moottorit: Versio:
Astra-H Twin Top 2005...2009 All
Valitus: Kitinää ja narinaa tavaratilan / hattuhyllyn / C-pilarin alueelta.
Syy: Hattuhyllyn kannatin C-pilarilla kulunut / C-pilarin epäkeskopultti raapii kokoontaitettavan katon liikemekanismia kuormatilassa.
Tuotanto: MV:sta 2010 alkaen epäkeskopultteja ei enää asenneta tuotannossa.
Apuohje:
Jos asiakas valittaa asiasta, seuraavat toimenpiteet on tehtävä:
- Hattuhyllyn kannatin C-pilarilla on vaihdettava korjaussarjaan
- Epäkeskopultit C-pilarilla on irrotettava ja hävitettävä, koska
ne ovat pelkkä tuotannossa käytettävä asennusapu.
Tekstikappaleet:
I. Hattuhyllyn C-pilarin kannatin kulunut
II. Epäkeskopultti C-pilarilla raapii katon liikemekanismia
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i